Hızla arkasını dönüp yanıma geldi ve" ne dedin sen" dedi. Ki işte o an benim ölüm fermanım verilmişti."nasıl yani" dedim cılız bir sesle." Diyorum ki tükürdüğünü yala hemen". Şoka girdim o an yani gerçekten büyük şoka girdim. Ama taviz vermeden diklendim korktuğumu anlamamalı." Yok ya ben mi tükürdüğümü yalıyacam hem suçlusun hem güçlü."dedim bir hışımla ve bir anda tarifi imkansız şekilde kafamda bir ağrı bi baktım ki bizim yakışıklı benim saçımdan dışarıya doğru sürüklüyü ağzımdan büyük iniltiler eşliğinde beni hiç takmadan avm nin önüne kadar sürükledi " şerefsiz ,egoist,sadist,hayvan..." diye bağırınca hızla beni duvara yapıştırdı ki başarılıda oldu. o kızıl saçlarımın dipleri acıyla haykırırken kulaklarım o hayvanın sesiyle doldu" akıllı kız olup sesini kesseydin başına bunlar gelmezdi güzelim." Bu ne diyo ya gerçekten tam bir egoist ben sızlanırken birden kendimi o hayvanın kucağında buldum kendimi bir hışımla onun kaslı göğüsüne 3-5 tane geçirdim " bırak beni hayvan".dedim ve nefesini kulağımda hissesince söylediklerini çok net duyabiliyordum " eğer bırakırsam seni yere bütün kemiklerin kırılabilir. İstersen uslı bir kız ol ve sesini kes." Diye gürledi ve daha fazla kendimi zorlayamadan zonklayan başımı onun kaslı göğüsüne yasladım ve kendimi kum yığını gibi bıraktım." Neden bu kadar hafifsin sen yemek yemiyormusun." Dedi sitemle bende hızla mavi gözlerimi onun yeşil gözlerine dikip onu duymamazlıktan geldim ve" canım yanıyo" dedim sitemli tınımla ve kendimi arabada buldum bir den ve araba okdar güzeldiki araba bildiğin bebek bu tabiri genelde erkekler kullansada fark etmeden azımın içinde geveledim. Arabanın içi bildiğin sigara ve ferahlatıcı kokuyodu. O kadarını beklemiyordum açıkçası ve birden benim hayvanı yanımda buldum" arkamdan cırlamasaydın o siktiğim kafan ve vucudun bu kadar yanmazdı." Dedi ve neye uğradığımı şaşırdım ki hemen elimi kapyı açmak için yönlendirdim bu sadistin yanında daha fazla duramazdım eğer durursam öle bilirdim eziyetlerinden ama kapı açılmadı ve bunun üstüne bana yaklaşıp kemerimi taktı " bence daha fazla sınırlarımı zorlama güzelim diyip arkasına yaslanıp arabayı çalıştırdı". Bende seri bir şekilde" eğer beni bırakmazsan seni polise şikayet ederim tamammı aç şu kapıyı senle gelmek istemiyorum pis egoist." dedikten sonra derin bir nefes verdim sandığımdan da zormuş bu egoistle konuşmak diye içimden düşğndüm ve hiç bir tepki vermeden gazı kökledi ki biraz bekledi ve" istediğine şikayet et güzelim korktuğumu mu sanıyorsun diyip kıkırdadı" ve ne diyeceğimi bilemeden" beni nereye götürüyosun" dedim ama tekrardan beni tınlamadan iyice arabayı kökledi. Ki dayanamayıp çığlık attım ben bile farkında değildim " ne o güzelim korktunmu " diyip dalga geçti. Bende" hayır sadece boş bir anıma geldi şoktandır dedim ve dudaklarımı dişledim" bütün kan yüzüme pompalanınca gözlerimi ondan kaçırdım. Ki kızarıklığım geçene kadarda bakmıyqcaktım. O da fark etmiş olacak ki hemen "utandınmı sen?" Diye dalga geçti hızlı ve aktif bşr şekide" hayır" diyip cırladım. Ama inanmamış olacak ki kahkaha attı. Ama takmadım yane öyle davranmaya çalıştım. ne kadar başarılı olduysam tabi. Bir hastanenin önünde durduk ama şaşırmadım çünkü hem bana eziyet edip hem ormana atacak değildi ya sanki. ama ona kızgınlığım hiç geçmedi çünkü hala canım çok yanıyodu hızlı bir şekilde inip benim kapımın kilidini açtı ama kapımı açmadı ve kucağınada almadı yine hayvan geri dönmüştü. Bende fazla kasmadan arabadan yüzümü buruşturarak indim. O da yeşil gözlerini benim gözlerime dikip " önüme düş" diye gürledi ama çok güçsüz olduğum için sesimi çıkarmadan onun dediğini yaptım yane yürümeye başladım ama o benden daha hızlı yürüyüp benim önüme geçti kendimi gülmemek için zor tuttum. Çünkü bana önüme düş diyo ama kendi benden önce gidip benim önüme düşüyo. Her neyse bu ağrıyla gülecek takatşm bile yoktu ve hemen eski halime gelip yüzümü buruşturdum. Ve hiç kimseye sormadan beni bir odaya soktu çok yakışıklı bir adam doktor koltuğunda oturuyodu ve bana gülümseyerek baktı. Yanımdaki hayvan adını bilmiyorum bile doktora hırslı bir şekilde" doktor şuna bi bak biraz yırpaldım canı acıyomuş." Dedi hayvan ya cidden hayvan bu nasıl bir yaratık acaba. Bende hırsla ona gözlerimi diktim ama birden başıma ağrı saplandı ve ağzımdan küçük bir inilti çıktı ve doktor ayağa kalkıp yanıma geldi " neyin var neren ağrıyo dedi". Ağlamamak için lendimi zor tuttum ve kafamı gösterdş ki kafam kanıyodu nasıl duvara çarptıysa artık beni. Doktor bana bi bakış daha attıktan sonra kafama pansuman yaptı ve ardından ağrıkesici bir iğne vurduktan sonra dışarıya çıktık ki kapıda egoist beni bekliyodu. Hızla yanından geçip merdivenlerden inecektim ki kolumdan beni kavrayan ser eller arsında gözlerimi devirdim ve kolumu tutan kişi bizim egoistti. Hızlı bir şekilde kolumu çektim ve" ne var ne istiyosun benden diye cırladım." Ve hemen aramızdaki mesafeyi kapatıp önüne dikildim oda bana iyice gözlerini dikip" iyleşmissin bakıyorum bücür" dedi. Bende hiç birşey olmamış gibi " ben neler gördüm bununlamı yıkılacam" dedim. Bana kahkaha atarak tekrar kolumu tuttu "tamam ozaman ben kaçar sen kendi başının çaresine bakarsın artık güzellik" diyip bana göz kırptı ama ben hep yaptığım şeyi yane gözlerimi devirmeyi tercih ettim. Hızla yanımdan uzaklaştı geçekten bu hayvan diye içimden mırıldandım. Ve bende yavaşça aşağı inip taksi durdurdum evin adresini verip camdan dışarıyı izlemeye koyuldum. Onu düşündüm evet hep aklıma o geldi hep onun hayvanlıkları aklımda dönüp durdu. Birden aklıma berke geldi çocukluk arkadaşımla buluşacaktım bugün ama bu ağrıyla onunla buluşamayacağımı düşünerek berkeyi aradım aradım aradım ve evet açtı.
- alo berke nasılsın?
- iyiyim prenses sen nasılsın?
- biraz kendimi halsiz hissediyorum bugün buluşmasak
- tamam ama kendine iyi bak prenses
- tamam görüşürüz.
- görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aşk çıkmazı
Romancegerçek bir aşk ve gerçek bir sevgi annem ve babam olsaydı anca bu kadar severdi dedirtecek teyzem ve bir arkadaş ve hiç unutmayacağım bir pişmanlığım beni peşimden kovalıyack bir hikaye mutlaka okuyun seveceksiniz eminim...