Bölüm 1: Sabah

22 9 4
                                    

Esen soğuk havayla beraber üzerimdeki batteniyeyi biraz daha çektim. Kafamın içindeki tüm düşünceleri, beynimi işgal eden çığlıkları dondurmak istedim.

Kafamı sağa sola doğru salladım. Aklımda dönüp duran o gereksiz anıları kenara fırlatmak istercesine sallamıştım kafamı. Son günlerde babamın bana karşı çıkışmalarını, sürekli olan kavgalarımızı aklım almıyordu.
Beni o evden uzaklaşmaya itiyordu kafamın içindekiler.

Soğuğa aldırmadan, Merihlerin evindeki kaldığım odanın balkonunda oturuyordum.

Dumanı tüten kahvemden bir yudum daha aldım. Acımı içimde yaşamayı seçmemiştim. İçimde fırtınalar estirmek yerine çevremde olan neredeyse herkesle kaos yaratmıştım. Çok sinir bozucu bir çocuk gibi görünsemde bundan hiç şikayetçi değildim.

Babam beni kendinden uzaklaştırmıştı.

𖦹

Kahvaltıdan sonra elime aldığım telefonumu karıştırırken bildirimlere baktım.

1 mesaj

Bilinmeyen Numara:  Işıkları niye kapattın gumandan?

Daha önce bilinmeyen numaralardan çok kez mesaj almıştım fakat ilk kez bu tarz bi' mesaj alıyordum. İstemsizce güldüm.

Uras: Ne?

Normalde cevap verme gereği duymazdım. Ama cevaplamam canımın fazlasıyla sıkkın olduğundandı sanırım.

Bilinmeyen Numara:  N'apıyorsun?

Uras: Hiç seb

Uras: Sen*

Bilinmeyen Numara:  Şu an yatıyorum.

Bilinmeyen Numara: Sana yazdığım sırada yatıyo'dum.

Uras: Genelde yatıyo'sun anlaşılan.

Uras: Anladım.

Göz devirip saate baktım ve evden çıkmak için adımlarımı hızlandırdım. 

Gül Suratlı Çocuk •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin