hyung

93 16 4
                                    

i can't.- 1.

"Evdeyim,"

Ortak dairesine girdikten sonra söylediği ilk şey buydu.

Hüzünlü, kırılgan ve zayıf bir gülümsemeyle içeri giriyor, ayakkabılarını belirlenen yere koyuyor ve ardından oturma odasına gidiyor.

Beklediği gibi boştu.

Ama yine de eve döndüğü için mutluydu ama mutluluğunu tamamlamak için bir şeye ya da birine ihtiyacı vardı.

Işıkları açtı ve karanlık odayı aydınlattı. Odayı taradı, kanepe hala düzenliydi, yanında bir battaniye, önünde küçük bir masa, masanın üstünde bitirmesi gereken yemekler ve bir televizyon vardı.

Derin bir nefes alıp kanepeye doğru yavaşça yürüdü. Kanepenin üzerine oturduğunda, tüm varlığı ona ihtiyacı olan geçici bir sıcaklık vererek, onu yutmuş gibi hissediyordu.

Çantasından bir dosya çıkardı, masaya koydu ve bir kez daha içini çekti.

Oh ve işte oradaydı, günün yıldızı kafasına doğru ilerliyordu.

Başı biraz zonklamaya başladı; aklını karıştırıyor ve bulanıklaştırıyor.

Elleri başının üzerinde dizleri göğsüne kadar yükseldi. Bir top gibi kıvrıldı ve kendini yana bıraktı, baş ağrısının geçmesini bekledi.

Ama kolay kolay gitmeyeceğini biliyordu.

Acı içinde bağırmak istedi ama hiçbir şey yapamadı, sadece gözlerinden bir damla yaş aktı.

Yorgundu, acıya dayanmaktan yorulmuştu.

Acıya daha fazla dayanamadı, sadece dinlenmek istedi.

Odada telefonun zil sesi yankılandı.

"Huening?" Sesi zayıf ve kırılgan.

"Hyung! Bir sorun mu var? Neredeyse eve geldim, sadece birkaç dakika kaldı."

Ev. Bu cümle onu acının ortasında gülümsetti.

"Hayır, yanlış bir şey yok Hyuka... sadece-" yüzünü buruşturdu, baş ağrısı gerçekten dayanılmazdı, ama tuttu, "seni seviyorum ..."

Diğer hattan birkaç saniye hiçbir şey gelmedi.

"Hyung... sana bunu yapma demiştim... lütfen, neredeyse eve geldim, sadece- sadece bir durak daha, l-lütfen neredeyse eve geldim..."

Ses tonundan anlayabiliyordu, diğerinin gözyaşı döktüğü çok belliydi.

Kıkırdadı, "Hyuka acele etmene gerek yok ve ben iyiyim, gerçekten. Hastaneden yeni geldim... bir şey hakkında konuşmak istiyorum..."

"Tamam, bunu konuşacağız, lütfen sadece birkaç dakikaya evde olacağım..."

"Hyuka koşma, dizlerinde başka bir çürük istemiyorum"

"Koşmayacağım, koşmayacağım hyung ama lütfen hyung... beş dakika daha..."

"Beş dakika daha, burada bekleyeceğim Hyuka."

"Tamam... hoşçakal hyung..."

Mırıldandı ve titreyen elleriyle aramayı sonlandırdı.

Baş ağrısı hala oradaydı ve gözyaşları hala akıyordu.

Tekrar söyleyeyim, dinlenmek istedi.

Ama birşey ona engel oldu

Beş dakika daha...

bu fici 2021de baslamisim cevirmeye yil olmus 2023 hala bitirmemisim dedim hem ingilizcem gelimisken adam akilli cevirip yayinlayim neyse umarim bu dedigimi gerceklestiririm
130723

AMİNA KOYUCAM hala hicbisi yapmamisim
030724

i can't | tyunningHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin