yanlışlarım olabilir
görmezden gelin düzelterim sonra;; i cant. - 2.
Huening tüm gücüyle koşuyordu.
Arada bir, belki dört saniyede bir, ne kadar zaman kaybettiğini kontrol etmek için saatine bakıyordu.
Sokaklarda insanlara, direklere veya herhangi bir nesneye çarpması umurunda değildi, sadece bir an önce eve varmak istiyordu.
Gözlerindeki tuzlu suyu hissedebiliyordu ama daha akmadan önce elleriyle sertçe sildi.
Saate tekrar baktı, sadece 2 dakikası kalmıştı.
Koşarak bina girişini geçti, merdivenlere doğru koştu, klişe biliyorum ama asansörler doluydu, başka seçeneği yoktu.
Üçer adım atarak hızlı bir şekilde dairelerinin bulunduğu 3. kata çıktı. Kapıdaki sayıları aklından saydı, kendi numarasını buldu.
c05,. c06, c07-- bekle hangi dairedeyim ben-- ah doğru! c04!
Arkasını döndü, doğru kapıya gitti ve anahtarını kilide soktu.
"Evdeyim-! Buradayım! Taehyunnie, hyung neredesin??" Aceleyle ayakkabılarının bağcıklarını çözerken sordu.
"Burda..." taehyun'un zayıf sesi oturma odasından geliyordu.
Çantasını yere bıraktı ve hemen kanepede top gibi kıvrılan erkek arkadaşına sarıldı.
"Hyung... ağrı kesici almamı ister misin?" Ayağa kalktı ama taehyun tarafından tekrar aşağı sürüklendi.
"Hayır, sorun değil... geçiyor... ve ağrı kesiciler artık etkili olmayacak, o yüzden kal, lütfen..."
Ve Huening iki kez düşünmeden onayladı ve kollarını yeniden taehyun'a doladı.
Pozisyonun ne kadar rahatsız edici olduğu önemli değildi, önemli olan tek şey hyungu için orada olması; elinden geldiğince bu konuda ona yardım etmesiydi.
Huening, yaşlı olanın tuttuğu acıyı hafifleteceğini umarak ellerini taehyun'un sırtına ovuşturdu.
"Rekoru kıracağını düşündüm..." taehyun aniden ağzından çıktı.
"Hyung, yatağa taşınmak ister misin? Sarılabiliriz..."
Taehyun onayladığını belli ederek kanepeye doğru başını salladı. Kai dikkatlice ve yavaşça Taehyun'u kollarına aldı. Yaşlı olan, genç olanın parfümünü koklamak için başını göğsüne sürttü.
Huening yatak odasına gitti, ardından taehyun'u ve kendisini yumuşak şilteye bıraktı.
Bir süre sarıldılar, sadece birbirlerinin kokusunu içine çektiler, ta ki renk tonu rahatlatıcı sessizliğini bozmaya karar verene kadar.
"Eee... hyung ne hakkında konuşmak istiyordun?"
"Ah... doğru, bugün hastaneye gittim ve Bay Lee dedi ki..." taehyun kalbinin üzerinde büyük bir ağırlık hissederek sustu..
"Ne dedi?"
"Dedi ki...
**
"Taehyun üzgünüm ama senin durumun giderek kötüleşiyor..."
Taehyun bir nefes verdi, "Ne kadar zamanım kaldı?"
"En uzun belki bir yıl ya da sadece dokuz ay, bu ay içinde yeni belirtiler ortaya çıkarsa, sadece altı ay olacak..."
Taehyun doktorun sözlerini anlamaya çalıştı ve aniden erkek arkadaşını düşününce kalbi atmaya başladı.
"Tamam teşekkür ederim..."
**
"Yalnızca bir yılım olduğunu söyledi, en uzun... ya da dokuz ayım..."
Ve Huening ağlamaya başladı.
oha bolum attim
6 bölümlük fici 6 aydır bitiremedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i can't | tyunning
Fanfictionyapamam tüm bu üzüntüyü sensiz dayanamam - ↷ short story, taehyun x hueningkai fanfic. @p_paboya on Wattpad 2021 ceviridir