26η Συνέντευξη

50 9 2
                                    

26η Συνέντευξη στην DanaeKlitira

Ερωτήσεις:

1. Ποιά είναι η γνώμη σου για το Wattpad;

Κατά τη γνώμη μου, η αναγνωρισημότητα που έχει τα τελευταία χρόνια, έχουν επιδράσει εντελώς αρνητικά αυτή την εφαρμογή. Οι διαφημίσεις έχουν αυξηθεί σε τεράστιο βαθμό με αποτέλεσμα να κάνει την ανάγνωση ιστοριών από κινητό αφόρητη. Ωστόσο, οι άνθρωποι αυτής της εφαρμογής είναι, στην πλειοψηφία τους, εξαιρετικοί.

2. Πως αποφάσισες να γίνεις μέλος του Wattpad και πότε κατέβασες την εφαρμογή;

Κατέβασα την εφαρμογή περίπου δύο χρόνια πριν. Δύο φίλες μου διάβαζαν συνέχεια fanfictions εδώ, και σύντομα ακολούθησα και εγώ. Από τότε άρχισα να ανεβάζω ιστορίες, όμως έχασα τους κωδικούς από το πρώτο account μου οπότε δημιούργησα αυτό εδώ.

3. Ποιος-α είναι η αγαπημένη σου συγγραφέας στο Wattpad και γιατί επέλεξες αυτόν-η;

Η αλήθεια είναι πως δεν έχω αγαπημένο συγγραφέα. Ο καθένας έχει το δικό του, προσωπικό τρόπο γραφής και καταβάλει μεγάλη προσπάθεια.

4. Από τα βιβλία που έχεις γράψει ποιο σου αρέσει περισσότερο και γιατί;

Η αλήθεια είναι πως μέχρι στιγμής δεν έχω ολοκληρώσει κάποιο βιβλίο για να έχω άποψη. Αυτή τη στιγμή, γράφω ένα harry potter next generation fanfiction, το οποίο έπλαθα εδώ και χρόνια στο μυαλό μου. Ωστόσο, δουλεύω πάνω και σε μία ιστορία wlw κατά την Βικτωριανή Εποχή, η οποία πιθανώς να ανέβει μέσα στο καλοκαίρι.

5. Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο στο Wattpad;

Όπως είπα και παραπάνω, μου είναι εξαιρετικά δύσκολο να διαλέξω ένα. Έχω διαβάσει πάρα πολλά που δεν είμαι σε θέση να διακρίνω κάποιο βιβλίο, χωρίς να αδικήσω παράλληλα κάποιο άλλο.

6. Ποιο πιστεύεις είναι το καλύτερο είδος βιβλίου και ποιο είναι το αγαπημένο σου;

Θεωρώ πως δεν υπάρχει καλύτερο είδος βιβλίου. Τα πάντα έχουν να κάνουν με την ατομική προσέγγιση. Σε κάποιος αρέσουν τα ιστορικά, σε άλλους τα θρίλερ. Προσωπικά, τρέφω ιδιαίτερη αγάπη για τα βιβλία φαντασίας.

7. Ποιά είναι η σημασία του Wattpad για 'σένα;
Πιστεύεις ότι σου προσφέρει κάτι καλό, κάτι θετικό;

Το wattpad για μένα είναι μια ξεχωριστή εφαρμογή. Σου δίνει την ευκαιρία να διαβάσεις βιβλία συνομήλικων σου, να μοιραστείς και συ τις δικές σου ιστορίες. Είναι ένας τρόπος να εξασκηθείς πάνω στην συγγραφή γνωρίζοντας ότι δεν θα σε κρίνει κανείς για την απειρία σου, αντίθετα θα σε στηρίξουν.

Wattpad-Συνεντεύξεις Where stories live. Discover now