Kapitola 5

198 16 0
                                    

*pohled Izuka :
Přitáhl si mě k sobě, cítil jsem to a tak jsem spokojeně zamručel a více se k němu natiskl.
Dal mi pusu do vlasů, měl jsem co dělat aby jsem se v tom polospánku neroztekl.
Ano slyšíte dobře, v POLOSPÁNKU, probudil mě Todo, nevyčítám mu to, ale měl jsem hezký sen.. heh.
"Mhm~" zamručel jsem a poté znovu usl.

———-TIME SKIP————-
"SHOTO!" Křikl na něj, asi jeho otec?
"Aa!" Zapištěl jsem když jsem leknutím upadl z postele.
"KOLIKRÁT JSME SI ŘÍKALI ŽE SI ZDE NIKOHO NEBUDEŠ BRÁT!" Křikl znovu.
"Nemůžeš! Tohle nemůžeš! Konečně jsem našel někoho s kým si rozumím! JEHO MI PROSTĚ NEVEZMEŠ!!"
"TAK A TOHLE NESNESU! ZMIZ! V TOMHLE DOMĚ UŽ TĚ NECHCI ANI VIDĚT!" S tady jsem se neudržel. Jelikož mi Todo už předtím o jeho otci něco říkal, zakročil jsem.
"A to vám to jako nepřijde hnusný?! Nepřijde vám hnusný to jak na něj každý den jen a jen řvete? Nebo to jak ho mlátítey.. nepřijde vám to odporný?! Nedivím se že porušuje pravidla, kdyby jsem byl na jeho místě udělal by jsem to samé!" Křikl jsem na něj, docela ho to zarazilo, ale než stačil cokoli říct, už jsme byli pryč..
Teď bude Shoto bydlet u nás.
"D-děkuji" cekl asi po 10-ti minutách ticha.
"To nic nebylo"

*Todorokiho pohled :
"Izu?"
"Ano Todo?"
"Víš já.." řekl jsem trochu nervózně.
"Já.. miluju tě Izu" koukl jsem na něj, vypadal tak.. tak... šťastně?
"Vážně!" Křikl na mě a měl, slzy v očích??
"Ano.." cekl jsem.
"Já tebe takyy!" Zapištěl.
Usmál jsem se, zastavil, obejmul ho a poté políbil.
————————————————————————
Tak a tady to utnu.. hihi. Doufám že se kapitola líbila.
Zatím bayaaa!❤️💚

We ~Tododeku~Kde žijí příběhy. Začni objevovat