-Drágám kelj fel nagy nap a mai!-simogatja az arcom anya. Elősző nem értem hogy mire gondol anya de aztán rá jövök. Hát persze most visszik a vámpírokat a sulijukba. Nagyon izgulok még életemben nem láttam vámpírt de félek is hogy megtámadnak mert hallotam hogy nem örülnek az új sulijukbak hanem szabadok akarnak lenni és vissza akarnak menni a hegyekbe a családjukhozt. Egy kicsit sajnálom őket hisz elhozták őket az otthonuktól és a családjuktól. Gyorsan felvettem egy nadrágot és egy pólót és lementem az étkezőbe. A családtagjaim mind a konyhában ültek. Az apukám újságot olvasgat ott a bátyám telefonozik az anyukám sürög forog a konyhában az öcsém meg a terítővel játszik. Amikor leülök a helyemre anya azzonal mindenki elé tányért tesz rajta a reggelivel.
-Gyorsan egyetek ha látni akartok igazi vámpírt.-mondja anya.
-Anya majd megölelhetek egy vámpírt?-kérdezi az öcsém. Igen az öcsém álma hogy megöl élhessen egy vámpírt.
-Öcsi nem tudom hogy ez jó ötlet e a vámpírok nem szeretik ha ölelgetik-mondja a bátyàm. Most az egyszer egyetértek vele. Mindenki gyorsan befejezte a reggelijét. Felvettük a kabátunkat s elhagytuk az otthonunkat./time skip/
Mikor megérkeztün még nem voltak sokan így jó helyet találtunk és mindent láttunk. Nagyon izgatott voltam mert nem minden nap látt az ember vámpírt. Még vártunk egy fél órát és addigra már nagyon sok ember megjött. Hirtelen megérkezett 10 páncélos aútó. Megálltak és az elsőből lassan kiszálltak emberek előttük bilincsben vámpirokat tartva akik próbálkoztak szabadulni. Kiabáltak rugdosódtak. Az egyik ember pont előttünk küzdött egy kékhajú vámpírral aki azzal fenyegette hogy megátkozza. Hirtelen megfordult és az őt taszigáló emberre meredt. Hirtelen a levegő is megfagyott a vámpírok abba hagyták a ficánkolást és érdeklődve figyelték a párost. Volt olyan vámpír aki azt kiabálta hogy hagyja abba volt aki bíztatta és azt mondta mondta hogy megérdemli. A felhők hirtelen a nap elé kúsztak és elkezdett dörögni az ég. A vámpír hangaja mintha hangosítókból szólna olyan hangos volt.
-Megátkozlak. Az lesz az átkod hogy a fiad 5 évesen meghal a saját kezed által és aztán amikor magadhoz tértél......- nem tudta folytatni mert az öcsém kibújt anyám szorításából és oda futott a vámpírhoz és megölelte. A vámpír szeme a vörösből barna lett a dörgés abba maradt és nap is kisütött. Nem kellet zseninek lenni hogy tudjuk az átkát nem tudta befejezni az övsém miatt. Lenézett az öcsém te és olyan dolgot tett amit elképzelni sem tud
YOU ARE READING
Vámpírok sulija
VampireA nevem Jimin. A szüleimmel és a a bátyámmal meg az övsémmel élek. Egyszer bejelenetik hogy az üres árvaházat átalakítják az eddig elfogott vámpírok oktatására. Ez jó lenne hogy ha a vámpírok nem ellenkeznének ez ellen minden erejükel.