Lenézett az öcsémre és egy ideig döbbenten nézte. Anyám mögöttem szorongatta a kezem, nagyon félt hogy a vámpír bántani fogja az öcsémet. A vámpír hirtelen le hajolt és a karjaiba zárta és felemelte. Anyán éreztem a döbbenetet és hogy megnyugodott. Még egy két percig csak áltak ott amikor egy vámpír elüvöltötte magát
-Aljas halandó most meghalsz amiért ezt tetted a legjobb harcosommal!!-Ekkör elökte az őtt tartó őrt a fogai előbújtak ahogy az öcshez közeledett. Megállt bennem az ütő és szerintem az összes emberben az ütő hogy most tényleg megfogja ölni. Anyánkon éreztem hogy mindjárt elsírja magát és próbálkozik szabadulni apám szórításából. A vámpír már majdnem az öcsémbe vágta a fogait amikor a kék hajú felénk lökte az öcsémet így a fogak az ő nyakába fúródtak. Felüvöltött fájdalmában mire a másik vámpír kinyitotta a szemét és amikor meglátta hogy nem az öcsémet szívja hanem a kék hajú faj társát legnagyobb döbbenetemre megfogta a kék hajú fejét oldalra döntötte és durvábban kezdte szívni. Szerncsétlen kék hajú vámpír összeesett sírt és remegett. Szörnyű volt nézni és éreztem hogy anyám erősebben szórítja a kezem. Senki nem segített szerencsétlen vámpírnak csak az egyik kiabált sírva hogy hagyja abba de nem tudta megálítani. Én azt hittem hogy szeretik egymást és kitartanak egymásért. A vámpír még mindig a kék hajút szívta aki ha lehet ilyet mondani egy vámpírra egyre sápadtabb let. Ekkor a vámpír megfogta a kék hajú karját és azt kezdte szívni.
- Ahh Yoongi drágám tudodd jól hogy te vagy a világon az utolsó 0-ás vérrel rendelkező lény és az a legfinomabb szóval legközelebb ne húzd ki nálam a gyúfát mert akkor az utlsolsó csepp véredett is kiszívom- állt fel melőle a vámpír és szerencsétlen ezek szerint Yoongi névre hallgató egyént a hajánál fogva rángatta föl és még egyszer a nyakába vájta a fogait mire Yoongi felüvöltött. Mikor amaz végzett a nyakával szerncsétlen Yoongi ájultan eset össze. Az fogta és otthagyta és senki nem foglalkozott vele. Körülnéztem és amikor láttam hogy senki nem figyel meg fogtam az ájult vámpír karját és magunk hoz húztam majd a vékony kis testét körül öleltem. Apám és abátyám kérdőn míg az öcsém és az anyám egyetértően nézték rám.
YOU ARE READING
Vámpírok sulija
VampiriA nevem Jimin. A szüleimmel és a a bátyámmal meg az övsémmel élek. Egyszer bejelenetik hogy az üres árvaházat átalakítják az eddig elfogott vámpírok oktatására. Ez jó lenne hogy ha a vámpírok nem ellenkeznének ez ellen minden erejükel.