(Yeni muhalif),
"Bakın bayan Stark nasıl cevap versem bilemiyorum."
"Ruby. Ayrıca kabul edersen iyi olur spaydi çünkü ben babamı beklerken emekli olmanı tavsiye etmem."dedi Elite sakin bir tavırla.
"Pekala Ruby. Bay Stark ile konuşup size danışacağım."
"İyi düşün Peter. İki günün var."
∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Peter üsse girdi ve Tony nin odasına doğru ilerledi ve çalarak içeri girdi.
"Bay Stark önemli bir konu var konuşabilir miyiz?"
"Söyle parker"
"Efendim bayan Stark bana muhaliflere girmem için teklifte bulundu daha fazla sizinle vakit kaybetmemem gerektiğini söyledi."
"Bak Peter onların üssü evine yakın yani dolayısı ile bunu onaylamalısın. Olacakları hiç birimiz bilemeyiz. Teklif kabul edebilirsin. Sorun olmaz."dedi Tony.
"Sağolun bay Stark. İyi günler."
Peter eve doğru yol aldı. Kulenin önünden geçerken içeri girdi ve lobidekilere söyledi.
"Bayan Stark a söyleyebilirmisiniz geldiğimi?"
"Hemen efendim."
∆∆∆∆∆∆∆
"Artık resmi bir muhalifler üyesisin odan yok Peter. Katın var bu 46 katlı binanın en üstü benim.
Alt katı Adrian on bir alt katı DANNA nın. Bir alt kat Oscar. altı Emma ve bir alt katı Erica nın. Bir alt katı da James in.Onun altıda senin.İstersen katında halanada bir odaya yer verebilirsin odanda kostümün var."Dedi ve dağıldılar.
∆∆∆∆∆∆∆∆
"Avengers hazır ol!"dedi kaptan Amerika.
"Muhallifler hazırlanın!"dedi Ruby.
İki takım aynı anda bağırdı.
"Savaş başlasın!!"
Ruby babasına doğru koştu ve üstünden omuzlarından destek alarak geçti ve dizinin arkasına vurup düşürdü. Sonra Adrian ile savaşan Amerika ya doğru gitti ve Peter a işaret verdi. Peter onun kalkanını tuttu ve havada süzülen Elite e ve verdi. Natasha Emma ile dövüşürken onu yere düşürdü ve elini beline koyarak Nat ı yere düşürmüştü.
Rub kalkanı Amerika ya atmıştı ve tutmuştu ve yanına gidip şaşkın Steve i bayılttı.
Geriye wanda,vision ve antman dev kalmıştı spaydi onu sarıcam diye gelip kendini ağa kaplamıştı.rubuy wandaya doğru koştu ve onuda dokunarak bayılttı. Böylece vision da elendi tek zayıflığı sevgilisiydi.
Muhaliflerden Ruby ve Adrian kalmıştı. Andman için uğraşıyorlardı.
Ve And manide yere sermişlerdi. Hepsini uyutup bir yerde toplamışlardı ve Adrian bir kafes çizip onları içine koymuştu.Rub parmağını şıklatınca uyanan avengers ekibine baktı.
"Yaşlanmışsınız avengers. Sadece 32 dakikada alt oldunuz. Kazandık içecekler sizden."
"O kafes nereden çıktı lan!"dedi clint şaşkınca.
"Oğlun çizmiş Amerika."dedi wanda.
Bir kafe ye gidip takılıp döndüler ve avengers artık muhaliflere güveniyordu.
"Birşey eksik değilmi ya?"dedi danna.
"Siktir. Peter!" Diyerek savaş alanına gittiler.
∆∆∆∆∆∆∆
"Hadi ama spiydi bize kızamazsın."
"Beni orada unuttunuz üstelik üç kişiyi tek başına paketlenmiştim."dedi Peter.
Danna Peter a bir şeyler getirmişti ve kavga bitmişti.
Kazananlar, Muhalifler oldu...
Evet hangi shipler olduğunu bir söyleseniz
Adrien mı
James mi
Peter mı?
Oy ve yorum unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Double Stark
FanfictionTony Stark 'ın kızı Ruby Elite Stark'ın hikayesi "sana dedim Tony Stark neden benden nefret ediyorsun" "senden nefret etmiyorum dedim Lori " "söyle o zaman neden beni bıraktın ,sana labaratuar mı benmi desem cevabın belli lab-" Tony kızının lafını...