Lidé pospíchali po rušných betonových ulicích, snažili se naskočit do taxíku, vrhali se do obchodů nebo se snažili, se dostat tam, kam potřebovali. Olivia sledovala, všechno tohle dění přitom, když šla. Nemohla si pomoc ale vzpomněla si na Le Corbusierova slova; „stokrát jsem si myslela, že New York je katastrofa, a padesátkrát: že je to nádherná katastrofa."
Před deseti lety se Olivia poprvé přestěhovala do tohohle města. Když si vzpomněla na tu dvacetiletou ženu, jak se sama stěhuje, pomyslela na to, jak jiný je teď její život a že často myslela na časy, kdy pro ni tohle město bylo město katastrofou, ale brzy zjistí druhou polovinu těch slov a jaká to bude krásná katastrofa...Ale to ona ještě neví.
„Mami, kam to jdeme?" Malý čtyřletý chlapec pohlédl na svou matku se zvědavýma očima.
„Vzpomeň si, přece se dnes stěhujeme do našeho nového bytu, zlato," Držela ho pevně za ruku a usmívala se na něj.
„No jo!" Přikývl.
Oba kráčeli ulicí, až se dostali před bytový dům. Když Olivia otevřela skleněné dveře, dovnitř vešel její malý syn, vstoupil a zalapal po dechu, když viděl tu obrovskou recepci. Liv se zahihňala nad reakcí jejího syna. Vzala ho do náruče a políbila ho na tvář, když se blížila k recepci.
„Um, dobrý den, jsem Olivia Jonesová a -" usmívala se Liv na ženu před sebou, ale trhal sebou, když ji do jejich slov žena skočila.
„Ach ano! Slečna Jonesová všechny vaše věci dorazily dnes ráno a byly odneseny do vašeho bytu. Je tu ještě pár krabic, které si je potřeba vzít," sdělila jí.
„Jestli je jich jen pár, tak si je můžu vzít sama," ujistila ji Olivie.
„Jednu ponesu já!" Blake poskakovala.
Liv mu podala nejmenší krabičku a sama popadla další dvě. Spolu s Blakem zamířila k výtahu a nechala výtah, aby je vyvez až do jejich patra. Blake vyběhl z výtahu a spěchal chodbou, zastavil se až před dveřmi jejich nového bytu. Liv věděla, že bude těžké znovu zvednout těžké krabice, tak radši se snažila balancovat s krabicemi mezi tělem a zdí, zatímco se snažila vytáhnout z kapsy klíčky. Jakmile je dostala do zámku, pokusila se Blakeovi otevřít dveře a přitom ještě balancovat s těmi těžkými krabicemi.
„Hej, můžu vám pomoct?"!Ozval se hlas a následně šly slyšet kroky, které se k ni blížily. Neviděla muži do tváře, protože ji do obličeje padaly vlasy a ona nebyla schopna si je dát na stranu.
„To by bylo skvělé!" Odpověděla Liv.
Muž k ní přistoupil, vzal jí obě krabice z náruče a ona spěchala otevřít dveře, aby Blake mohl vejít a i laskavý cizinec. Viděla, jak Blake běží do svého nového pokoje, aby tam mohl dát krabici, ale její pozornost se obrátila k muži, který ji pomohl.
„Mockrát děkuju! Jste můj zachránce!" Řekla Olivia.
„Vůbec žádný problém," Muž položil všechny krabice a otočil se k ní.
Olivia na okamžik ztuhla, když se k ní otočila tak hezká tvář. Nečekala, že jí pomůže takový fešák. Byl vyšší a měl hubené nohy obtáhlé džínami, které mu hezky seděly. Jeho mohutnou horní část těla zakrývalo šedé tričko. Podívala se zpátky na jeho nádhernou tvář. Na tváři měl několikadenní strniště, které jako by zvýrazňovalo jeho výraznou čelist. Ke všemu tomu měl jasně modré oči a tmavé husté vlasy, které měl lehce rozcuchané. Když si uvědomila, že si ho až moc prohlíží, zatřásla hlavou a promluvila.
„No, vážně si vážím vaší pomoci," usmála se na něj. Podle něj tím nejkrásnějším úsměvem který kdy v životě viděl.
„No nemáte zač," Oplatil jí úsměv, pak natáhl ruku a dodal: „Mimochodem, já jsem Sebastian.
„Olivie, ale všichni mi říkají Liv," Potřásla si s jeho velkou, teplou rukou.
„Ráda tě poznávám, Liv. Vlastně bydlím hned vedle, takže to vypadá, že budeme sousedé," Sebastian ji informoval.
Než mu stačila odpovědět, Blake vyšel ze svého pokoje a zavolal: „Mami!" ale pak se na místě zastavil a uvědomil si, že tam je ještě někdo. Čelist mu poklesla, než se rozběhl a objal Sebastianovy nohy.
„Já to věděl! Věděl jsem, že nejsi mrtvý, Bucky!" Blake se rozzářil a Sebastian se od srdce zasmál.
Liv byla naprosto zmatená, odtáhla jejího syna od jejich nového souseda a řekla: „Zlato, ne tohle je Sebastian."
„Ne mami, to je Bucky! Je to nejlepší přítel Kapitána Ameriky!" Obličej se mu celý rozzářil, byl tak nadšený. Blake se obrátil zase zpátky k Sebastianovi. „Kapitán Amerika bude šťastný, že nejsi mrtvý!"
„Miláčku, on není Bucky," Liv si klekla, aby byla Blakeovi na úrovni jeho očí, a dala mu na stranu část vlasů, které mu padaly do očí.
„Vlastně um...jsem," Promluvil Sebastian a Olivie zvedla hlavu a zmateně se na něj podívala.
„No chci říct, Vlastně nejsem Bucky, ale hraju ho ve filmech."
„Vidíš!" Blake začal poskakoval nahoru a dolů.
Liv se zasmála, než se podívala na Sebastiana a řekla: „No, to bylo asi to poslední, co bych čekala, že řekneš."
Sebastian se začal smát s ní, zatímco Blake utíkal do svého pokoje. Slyšeli, jak se přehrabuje v krabici, než vyběhl zpátky s malým červenobílým a modrým štítem kapitána Ameriky, čímž oba znovu rozesmál.
„Sebastiane?" Blake slušně promluvil, když k němu vzhlédl.
„Když mám štít Kapitána Ameriky a ty hraješ Buckyho, znamená to, že jsme přátelé?"
„No," Sebastian začal a poklekl si , aby se na něj mohl podívat. „Myslím si, že to znamená, že jsme nejlepší přátelé.
Blake upustil štít, a pevně objal Sebastiana kolem krku. Sebastian se zářivě usmál a objal ho také. Když ho Blake pustil, Sebastian vzal ze země štít a řekl: „Ujisti se, že si ho necháš pro sebe, protože jednoho dne bude Kapitán Amerika potřebovat tvou pomoc."
„Nechám!" Vykřikl Blake.
Sebastian vstal a usmál se na Olivii. „No, já už musím jít, ale moc rád jsem tě poznal, Liv."
„Jo, taky jsem tě ráda poznala, a ještě jednou díky za tvou pomoc," usmála se.
„Kdybys potřebovala pomoct s vybalováním nebo stěhováním nábytku, dej mi vědět," Sebastian se laskavě usmál.
„No, myslím, že to bude v pořádku, ale děkuji. Asi se ještě uvidíme," Liv mu odpověděla, když ho vedla ke dveřím.
„Pevně v to doufám," upřímně řekl, než se otočil a vyšel ze dveří.
I když to ještě nevěděla, tak od chvíle, kdy jí Sebastian ty krabice vzal z náruče, její život už nikdy nebude stejný.
Nový příběh je venku!
Jaký na něj máte zatím názor?
Omluvám se za případné chyby a budu ráda za váš koment nebo vote <3
ČTEŠ
A Beautiful Catastrophe (Sebastian Stan) ✓
FanfictionSvobodná matka se nastěhuje vedle Sebastiana a ten si uvědomí, že Olivia nikdy nebude jen jeho sousedkou. Start: 31.5.2021 End: 14.6.2021 PŘEKLAD!! Proběhne korekce 24.6.2021 - 3.8.2021 #1 in Sebastian Stan 8.8.2021 - 17.8.2021 #1 in Sebastian Stan...