Sevgi anlaşmak değildir nedensiz de sevilir, bazen küçük bir an için ömür bile verilir.
ㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡㅡ
Jimin bir yerdeydi. Her yer beyazdı. Çok beyaz... Etrafta hiçbir şey yoktu. Yürümeye başladı sonsuzluğa doğru... Bir anda kendini bir yerde gördü. Kahverengi tonlarında bir odadaydı. Bir kaç hiç görmediği insanlar koltuğa yaslanmış oturuyordu.Deri koltuğa oturdu. Hâlâ kimse onu fark etmedi.
Jimin: Hey! Merhaba! Heyy
Üstünde mavi renk takım elbise vardı. Saçı renkliydi. Saçına neredeyse hepsi sarı ve renk katsın diye de pembe,mor ve mavi eklenmişti. Yanına tanımadığı kız geldi. Jimin'e sarıldı. Jimin de ona sarıldı. Kızla bir sohbete daldılar. Jimin adeta büyülenmişti.
Kız: Canım sıkıldı
Jimin:Benim de
Kız: Dışarı çıkalım?
Jimin:-güldü-
Kız Jimin'in elinden tuttu. Ve odadan çıkardı. Uzun ince bir koridordan geçince bir kapı vardı. Kız anahtarı sola bir kaç kez çevirdi. Kapı açıldı dışarı çıktılar. Bina kapısını açtıktan sonra uzunca bir nefes aldı Jimin. Kız Jimin'in elinden tutarak sürükledi. Getirdiği yer dondurmacıydı.
(Dondurmacı- D olacak)
D: Oo merhabalar ne istersiniz?
Kız: Bana çikolatalı 2 top lütfen
D: Tamam sen? Dedi Jimin'e bakarak
Jimin: Çilekli lütfen 2 top olsun
D: Tamamdır buyrun hanım kız
Kız: Teşekkürler:)
D: Bu da senin oğlum çilekli:)
Jimin: Teşekkürler
(Bunu ":)" koyduysam içten gülme oluyor benim için)
Jimin ile kız dolaşıyordu. Parkta ne güzel çocuklar vardı ya?
Kız: Bazen çocuk olmak istiyorum salıncakta sallanmak istiyorum.
Jimin: Salıncak? Dondurmanı bitir sallayalım seni.
Kız: Gerçekten mi? Çok heyecanlandım.
~Jimin uyandı. Çok terlemişti. Yatağında 3.dünya savaşı gerçekleşmişti. Her şey her yerde idi.
Jimin:Noluyo ya? Dedi uykulu bir sesiyle.
Rüyanın etkisindeydi. Etkilenmişti. Daha önce hiç görmediği bir kızı hissetmişti.
Jimin:Ya Jimin ciddi misin? O sadece rüyada gördüğün sıradan biri
Diyerek unutmaya çalıştı. Komidinin üstünde ki telefonu aldı ve sosyal medyada gezmeye başladı. Biraz gezdikten sonra saatin sabah 7 olduğunu görünce hemen ayağa kalktı. Ayağa kalktığı an telefon çaldı.
Arama başladı
Jungkook: Alo hyung çalışmaya gelecek misin?
Jimin: Evet birazdan orda olurum Jungkook.
Jungkook:Tamam hyung bekliyoruz.
Arama kapandı
Jimin telefonu yatağa fırlattı. Ve banyoya ilerledi. Şuanda tek istediği sıcak bir duş almaktı. (Ehe banyo kısmını atlıyorum.) Üstüne bunları giymişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗥𝘂̈𝘆𝗮[𝐏𝐉𝐌]
General FictionÜnlü dansçı Park Jimin rüyasında gördüğü kızı aramaya başlar...