Txt'nin yeni albümünü dinledikten sonra her şarkıya ayrıca aşık olduğumdan medyaya da I Know I Love You' yu koydum.
Kesinlikle dinlemediyseniz dinlemelisiniz albümü,pişman olmazsınız.✨.......
Yoonkook serisine dördüncü bölümü yazmak için oturduğumda geri little Jeongguk içeren bir bölüm yazmış oldum.Bu şekilde bir bölüm yazacaktım zaten fakat biraz daha öne çekmiş oldum yazmayı.
Fazla kontrol etme fırsatım olmadı ama yine de atıyorum yazmışken.
Soft oldu bu bölüm.💗
(İlk defa bu bölümde little bir karakter yazıyorum yani olmamışsa tam ilk defa yazmama bağlayın artık.)
...........
"Jeongguk aşağı kahvaltıya gel! "
"Hepimiz seni bekliyoruz masada.Neden her sabah çıkman bu kadar uzun sürüyor odadan?"
"Geliyorum hyung,biraz geç kalktım bu sabah o yüzden giyinmem uzun sürdü.Beş dakikaya yanınızdayım."
"Tamam çabuk ol ama yine de."
Tae hyungun kapımın önünden gittiğini duyduğumda derin bir nefes almıştım.Çoğu sabah bu şekilde geçiyordu.Ben bir littledım ve aynı evde yedi kişi olarak beraber yaşadığımız hyunglarım bunu bilmiyordu,onlardan saklıyordum.
Sabahları kendi başıma hazırlanmak bile bana zor geliyordu.Evde sadece tek başıma olduğum zamanlarda ve odamda tekken küçük alanıma geçebiliyordum ve bu da beni gerçekten zorluyordu.İstediğim zaman küçük olup üstümdeki stresten kurtulmak en çok istediğim şeydi fakat hyunglarım her an yanımda olduğundan tek kaldığım zamanların sayısı azdı ve onların yanında küçük olamazdım çünkü ne tepki vereceklerini bilmiyordum.
Hepsiyle yıllara dayanan güzel bir ilişkim vardı. Little olduğumu öğrenirlerse ne yapacaklarından emin değildim.
Her an hiçbirinden bir şey saklamamam her zaman benim yanımda olacakları konusunda benimle konuşsalar da bu farklı bir şeydi.
Hepsi açık fikirli insanlardı ve beni her şeyden çok seviyorlardı ama yine de little olduğumu saklıyordum şimdilik.
Sonuçta kaç yıllık arkadaşlarıma little olduğumu ve bir bakıcıya ihtiyacım olduğunu söyleyip onlardan bana bakmalarını isteyemezdim.
Şimdilik söylememem daha iyi bir seçenekti.Kahvaltıya gelmediğim için daha fazla meraklanmalarını istemediğim hyunglarım yüzünden daha hızlı hareket etmeye başlamıştım.
Gece boyu tek olmamın rahatlığından yararlanıp emdiğim tavşan desenli emziğimi de tekrardan çekmeceme koymuştum.En başlarda uyurken fazla kaza yaşayıp yatağı ıslattığım için bez takmaya başlamıştım fakat artık bazen gün içinde de fark etmeden kazalar yaşadığım için küçük alanımda olmasam bile bez takıyordum.
YOU ARE READING
Little Jeongguk ✨
FanfictionKendi başına kendiyle ilgilenmekte zorlanmaya başlayan Little Jeongguk'u hyungları fark eder ve bir teklif sunarlar.