#𝗠𝗲𝗼𝘄_𝗠𝗲𝗼𝘄 😻💙💜️
🍁🥀 දෛවය දඬුවමක්
දෙවියන් අතින් ලියැවුනු🥀🍁
--------------------------------------------------------------------------------15th Meow🥀
" ඔහොම්ම ඉන්න..."
සුගතන් ඔප්පා එහෙම කියනවත් එක්කම අපි දෙන්නාව එක පාර හිටපු තැනෙන් අතුරුදන් වෙලා මතු උනේ සුගතන් ඔප්පාගෙ කාමරෙන්... මගෙ පපුව අසූහාරදාහට ගැහෙද්දි සුගතන් ඔප්පා මගෙන් ඈත් වෙලා ගිහින් කාමරේ දොර ලොක් කලා.. හපො මේ යකා මොකාටද එන්න හදන්නේ...?? අයියෝ මට බෑ... හනේ තාම කිස් එකක්වත් දීලා නෑ දෙයියනේ ....
එයා හෙමින් හෙමින් මගෙ ලඟට එද්දි මට දැනුනේ මාව එතනම දියවෙයි කියලා... අමුතු හිනාවකුත් කට කොනකට අරගෙන ආපු සුගතන් ඔප්පා එක පාරටම මගේ මූණට පාත් උනා..
" මේ... නින්ද යනකන් ඔලුව අතගාන්නකෝ..."
" ඈ...???? "
" වේ? "
" අ...අනී.... ද්...දොර ..ල්..ලොක් කලේ ඇයි?? "
" හැමතිස්සෙම ගාල කඩාගත්තු මී හරකි වගේ දුවන්නේ ලඟට ආවම... දුවන්න බැරි වෙන්න දොර ලොක් කලේ... ඊයේ එලි වෙනකන් නින්දක් නෑ මේ ආතක් පාතක් නැතුව එහෙ මෙහෙ යන කරදරකාරයෝ නිසා... දැන් මට හොඳට නිදාගන්න ඕනේ.."
විලි ලැජ්ජාවේ සන්තෝසේ බෑ... ඔහ් ශිට් ... හනා ඔයා නම් ගන්න දෙයක් නෑ දැන්.... හිතපුවා මෙයාට ඇහුනා නම් මාව අල්ලලා විසි කරයි පාරට... ඒක ශුවර්...
(Author - හා හා ඔය ලමයි හිතපුවා වෙන්නෙ නෑ මේකේ😂😂😂😂😂 )
" හනා..."
" ම්ම්ම්ම්..."
" සරන්හේ ...."
" නාදු ඔප්පා.."
" පිස්සි... හැමදාම සතුටෙන් ඉන්න ඕනේ හරිද?? "
සුගතන් ඔප්පා කිව්වේ මගෙ ඔලුව අත ගාලා නළලට පුංචි හාදුවක් දෙන ගමන්... මට එයා කියපු දේ මොකද්ද කියලා හරියට තේරුනේ නෑ ... හැමදාම පරිස්සමෙන් ඉන්න කියන්නේ මාව දාලා යන්න ලෑස්ති වෙනවා වගේ නේ..
" කෝ මට උත්තරයක් දුන්නේ නෑනේ ඔයා..? "
" හරි ඔප්පා... මම එහෙම ඉන්නම්..."
" හ්ම්ම්ම්..."
සුගතන් ඔප්පා එහෙම කියන ගමන් එයාගේ ඔලුව මගේ උකුල උඩින් තියලා හාන්සි උනා... මම එක අතකින් එයාගේ සිනිඳු කොන්ඩේ අතරේ ඇඟිලි ගෙනියද්දි මගේ අනික් අත එයා තදින් අල්ලන් ඉඳියේ හරියට මම පැනලා යයි කියලා වගේ... ටිකක් වෙලා යද්දි එයාට නින්ද ගියා... මාත් එහෙම්ම ඔලුව තියාගෙන ඇස් වහගත්තේ හැමදාමත් මෙහෙම ඉන්න පුලුවන් උනා නම් කියලා හිතන ගමන්..
.
.
.
.
.
.
.
YOU ARE READING
MEOW MEOW || MYG ✔️
Fanfiction✨️🥀දෛවය දඬුවමක්.. දෙවියන් විසින් ලියූ 🥀✨️ Started Date - 28.05.2021 Ended Date - 25.06.2021 All rights reserved under the copyright claim. Copyright 2021 © Nim_Nim (Fiction by Nim ) A MYG AU Fiction ⚠️️ Don't copy, reproduce, republ...