"Sizin amınıza koyayım ya!" jisung ve yongbok sevgililerinin arkalarına saklanırken hyunjinde beni belimden tutmuştu.
amk gerizekalıları koşarak hyunjine gelmiş ve salak salak şeyler söylemişlerdi.
"Ya ama bunlar önemli şeyler aşkım benim eniştemizin bilmesi gerekenleri anlattık"
"EN SEVDİĞİM DON RENGİNDEN SİZENE LAN!" Herkesten büyük kahkahalar yükselirken hyunjin beni kendine döndürmüş ve gülümsemesini bastırarak konuşmuştu. şapşik şey ya
"Jeongin sakin ol gereksiz şeyleri dinlemedim" "Enişte ayıp oluyo ama gerejsiz falan!"
"Jisung bence kaşınma" hyunjin konuştuğunda gülümsemiştim.
"İşte böyle.. hadi gel yemek yiyelim" ellerimizi birleştirip beni okulun içine sürüklerken jisung ve yongbok'a öldürücü bakışlarımı atmıştım.
Yemeklerimizi aldıktan sonra bir masaya karşılıklı oturmuştuk, fırsattan istifade hemen telefonumu çıkarmış ve fotoğrafını çekmiştim.
za
"Ne yapıyorsun?" "Fotoğrafını çektim" "Birlikte çekmek varken?"
"Birazdan çekiliriz çok açım şuan" "Olur"
yemeklerimizi yerken birbirimiz hakkında konuşmuştuk ve cidden çok fazla gülmüştük.
çok güzel gülüyo zalım😭
yemeklerimizi bitirdikten sonra güzelce fotoğraf çekinmiş ve hyunjin'in üniversitesine gitmiş, bizimkilerin yanına oturmuştuk.
😎
"İn-ah~" "Bulaşma yavşak" "Ama niye böyle yapıyosun iki gözümün çiçeği özür dilerim" "Jisung bu kaşığı götüne sokarım şimdi sus"
jisung asık suratla önüne döndüğünde pudingimi onun önüne itmiştim bu bir nevi 'Hadi barışalım amk salağı' demekti bizim için.
"YİAAAA!" Bana sülük gibi yapıştırken onu itmiş ve gülümsemiştim.
pudingi yemeğe başladığında yanımda oturan hyunjin'e dönmüştüm.
"Ağzını aç" çüş
elindeki puding dolu kaşığı bana uzattığında istemsizce gülümsemiş ve ağzımı açmıştım.
masadakiler böğürürken minho fotoğrafımızı çekmişti.
"Hyunjin abi evin yanıyo abi!"
"Yansın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mal || Hyunin ✓
Fanfiction"Yani sen ciddi ciddi sevgilinin abisine asık oldun, doğru mu anladım aq" ___________________________________________________ Bu kitap @hyunjj_'a (yani bana) aittir. Bunu başka bir sitede okuyorsanız, telefonunuzun/bilgisayarınızın tehlikede olması...