~Jeon Jungkook~
Acesta are douăzeci și unu de ani,este bisexual,mereu numărul unu, și playboy-ul școli sale. Chiar dacă înfățișarea sa te face să nu crezi,nu uita că sarea și zahărul sunt la fel.
~Kim Taehyung~
În vârstă de nouăsprezece ani, acesta băiat cuminte și sensibil ,a aflat când era mai mic că este gay,iar viața lui nu a fost chiar atât de liniștită. Este numărul zero , niciodată nu sa văzut mai mult de atât.
~Min Yoongi ~
Aproape de vârsta de douăzeci și unu de ani, acesta este prietenul lui Jeon Jungkook de când erau în școala primară,cu toate că atunci nu vorbeau așa mult. Acesta este și el bine, însă tot băieți îi preferă mai mult. Este și el playboy-ul școli, ne lăsându-l pe amicul său singur. Fiind duoul de nedespărțit. Numărul unu mereu.
~Park Jimin ~
Până la vârsta de douăzeci de ani Jimin a încercat cam multe lucruri, periculoase sau nu. Acesta este și el gay, doar că este și numărul unul și numărul zero. Depinde de partener. Este o persoană liniștită și puțin sensibilă,iar în momentele intime este extrem de pervers.
~Jung Hoseok~
Încă de când a împlinit vârsta de douăzeci și patru de ani a început să practice dansul ca și team leader într-un studio creat de el. Chiar dacă este straight nu este împotriva persoanelor ce fac parte din comunitatea lgbtq+. Este ca și o rază de soare , însă când este călcat pe nervi,mai bine ai sta la distanță.
~Kim Seok-Jin~
Are douăzeci și șapte de ani și o viață frumoasă alaturi de iubitul său, el nu se identifică încă cu niciun timp de orientare sexuală, singura persoană pe care a plăcut-o este cu el acum,este numărul zero,un bun bucătar și eomma tuturor.
~Kim Namjoon~
Are douăzeci și nouă de ani , și un iubit foarte frumos și iubitor. Este gay și acesta joacă în reclame pentru a face bani extra ,pe lângă service-ul cel deține. Este și el de altfel tăticul tuturor. Niciodată nu iasă din cuvântul lui Seokjin.