Este ora 7:45 ,iar Taehyung încă doarme dus.
A stat până târziu pentru a face curățenie și pentru a găti, toate astea pentru venirea lui Jin și Namjoon.
Telefonul îi sună încontinuu, însă nu îl aude.
Acum are cinsprezece apeluri de la Jimin ,opt de la Hobi și patru de la Jin.
............
După cinci minute pe ușa apartamentului întră Jimin foarte nervos.
— KIM TAEHYUNG,țipă Jimin din living, însă Taehyung tot nu se trezește.
— KIM TAEHYUNG, IEȘI ACUM DIN DORMITOR SAU DE ORIUNDE AI FI ,țipă din nou Jimin, însă Taehyung nici nu îl se mișcă.
Jimin se enervează mai rău și intră în dormitor.
Când vru să țipe din nou, îl văzu că doarme și nu mai spune nimic.《Jimin pov》
Acum îmi dau seama de ce nu îmi răspunde la telefon sau când îl strig.
După câte se pare a stat până târziu să facă curățenie, dat fiind faptul că ieri de dimineață casa lui era un dezastru. Îl cred, de când lucrează și încearcă rețete noi ,nu prea mai are timp de curățire a casei.
Îi i-au telefonul în mâna și mă uit să văd cât este ceasul.
Se pare că e opt fără zece , îl mai las să doarmă puțin.Oh! Se pare că Jin-Hyung la sunat.
Intru în agenda telefonului și îl apelez.
..........📞convorbire telefonică 📞
— alo? Vorbi Jimin.
— KIM TAEHYUNG DE CE NU RĂSPUNZI LA TELEFON ,MI-AM FACUT GRIJI!
— Bună și ție Jin-Hyung ,în primul rând Taehyung doarme și în al doilea și eu îmi făcusem griji ,dar sunt la el și știu și de ce doarme atât.
— Bună Jimin ,iartă-mă că țipai și vreau să ști că ajungem în cinci minute.
— Nu este nimic și vă aștept.
— Ok,vorbim când ajungem.
— Sigur!
📞convorbire încheiată 📞
《Autor pov 》
Jimin se duce la șifonierul cu haine al lui Taehyung și îi ia de acolo o fustă neagră sport, un top albastru ,niste șosete scurte albastre și niste adidași negri,din partea inferioară a șifonierului.
Apoi merge și le lasă pe scaunul de la birou și se duce lângă patul lui Taehyung.
Acesta îl mișcă ușor de umăr .
— Taehyung, trezeste-te!
Însă băiatul doarme dus.
— TaeTae, haide trezirea!
Niciun răspuns.
— Taehyung dacă nu te trezești acum ,îți ard toate posterele cu Jungkook.
Când Taehyung aude asta se trezește numaidecât.
— N-ai îndrăzni!
— Sa trezit prințesa adormită.Taehyung te sun de la ora șase,trebuia să fim deja la cafenea.
— Cafeneaua ? Întreabă acesta încet . Am uitat complet! Spune când își aduce aminte de comandă.
— Lasă asta acum, Jin-Hyung trebuie să ajungă din clipa în clipă.
— Oh ...JIN..doamne am uitat și de el!
— Dragă Taehyung ai cam început să ai pierderi de memorie,spune Jimin și chicotește.
— Știu,spune Taehyung și oftează.
— Acum fugi repede și fă-ți un duș ,ai hainele aici pe scaun.
— Mulțumesc Jiminy ,nu știu ce m-aș face fără tine,spune și îl i-a în brațe, apoi pleacă în baie.
După cam zece minute iese din baie ,se îmbracă și pleacă în bucătărie.