|𝑓𝑙𝑎𝑠ℎ𝑏𝑎𝑐𝑘|

691 3 0
                                    

𝑓𝑙𝑎𝑠ℎ𝑏𝑎𝑐𝑘 𝑡ℎ𝑟𝑒𝑒 𝑦𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑎𝑔𝑜...

ʜɪ. ɪᴍ ᴍᴀxɪɴᴇ. ᴜʀ ᴛʏᴘɪᴄᴀʟ , ᴘᴏᴘᴜʟᴀʀ 17 ʏᴇᴀʀ ᴏʟᴅ ᴏʙᴠɪᴏᴜsʟʏ sᴛɪʟʟ ɪɴ ʜɪɢʜ sᴄʜᴏᴏʟ. ɴᴏᴛ ᴛᴏ ʙᴇ sᴇʟғ ᴄᴇɴᴛᴇʀᴇᴅ ᴏʀ ᴀɴʏᴛʜɪɴɢ ʙᴜᴛ ᴀʟʟ ᴛʜᴇ ɢᴜʏs ʟɪᴋᴇ ᴍᴇ. ᴇᴠᴇʀʏ ɢᴜʏ ᴅʀᴏᴏʟs ғᴏʀ ᴍᴇ ʙᴜᴛ ɪ ᴀʟᴡᴀʏs sᴇᴇᴍᴇᴅ ᴛᴏ ʜᴀᴠᴇ ᴇʏᴇs ғᴏʀ ᴛʜɪs ᴏɴᴇ ɢᴜʏ. ᴍᴀᴛᴛɪᴀ ᴘᴏʟɪʙɪᴏ. ᴛʜᴇ ʜᴏᴛᴛᴇsᴛ ɢᴜʏ ɪɴ sᴄʜᴏᴏʟ. ʜɪs ʟɪɢʜᴛ sᴋɪɴ , ʟᴏɴɢ ʙʟᴀᴄᴋ sʜɪɴʏ ʜᴀɪʀ , ʜᴀᴢᴇʟ ᴇʏᴇs , ʙɪɢ ᴘɪɴᴋ ᴘʟᴜᴍᴘ ʟɪᴘs. ʙᴀsɪᴄᴀʟʟʏ ᴀ ɢɪʀʟs ᴅʀᴇᴀᴍ ɢᴜʏ. ᴇᴠᴇʀʏ ɢɪʀʟ ʟɪᴋᴇs ʜɪᴍ. ᴡʜᴇɴ ᴛʜᴇʏ sᴇᴇ ʜɪᴍ , ᴛʜᴇʏ ᴍᴀᴋᴇ sᴜʀᴇ ᴛʜᴇɪʀ ʙᴏᴏʙs ᴀʀᴇ ʜɪɢʜ , ᴛʜᴇɪʀ ᴀss ɪs sʜᴏᴡɪɴɢ , ᴀɴᴅ ᴛʜᴇɪʀ ᴍᴀᴋᴇᴜᴘ ʟᴏᴏᴋs ɢᴏᴏᴅ ᴇɴᴏᴜɢʜ ᴛᴏ ᴀᴛᴛʀᴀᴄᴛ ʜɪᴍ ʙᴜᴛ ʜᴇ sᴇᴇᴍs ᴛᴏ ɴᴇᴠᴇʀ ɢɪᴠᴇ ɪɴ. ɪ ᴍᴇᴀɴ.. ɪ ʜᴀᴠᴇ ᴄᴀᴜɢʜᴛ ʜɪᴍ ʟᴏᴏᴋɪɴɢ ᴀᴛ ᴍᴇ ᴀ ᴄᴏᴜᴘʟᴇ ᴛɪᴍᴇs ʙᴜᴛ ʟᴇᴛs ɴᴏᴛ ᴊᴜᴍᴘ ᴛᴏ ᴄᴏɴᴄʟᴜsɪᴏɴs.

sᴏ ɪᴍ ᴄᴜʀʀᴇɴᴛʟʏ ɪɴ ᴛʜɪs ʙᴏʀɪɴɢ ᴄʟᴀsᴅ ʀɴ ᴀɴᴅ ᴛʜᴇ ᴛᴇᴀᴄʜᴇʀ ɪs ᴇxᴘʟᴀɪɴɪɴɢ ᴀ ʀᴇᴀʟʟʏ ᴇᴀsʏ ᴘʀᴏᴊᴇᴄᴛ ᴡᴇ ʜᴀᴠᴇ ᴛᴏ ᴅᴏ.

(ᴛ: ᴛᴇᴀᴄʜᴇʀ ᴍᴀx: ᴍᴀxɪɴᴇ ᴛɪᴀ: ᴍᴀᴛᴛɪᴀ)

ᴛ: ᴀʟʀɪɢʜᴛ ᴄʟᴀss sᴏ ᴛᴏᴅᴀʏ ᴡᴇ'ʟʟ ʙᴇ ᴡᴏʀᴋɪɴɢ ᴏɴ ᴀ ᴘʀᴏᴊᴇᴄᴛ ᴀɴᴅ ʏᴏᴜ ʜᴀᴠᴇ ᴜɴᴛɪʟ ɴᴇxᴛ ᴡᴇᴇᴋ ᴛᴏ ғɪɴɪsʜ ɪᴛ. (ɪᴛs ғʀɪᴅᴀʏ)

ᴍᴀx: ᴜɢʜ :(

ᴛ: ᴀʟsᴏ , ɪᴍ ɢᴏɴɢ ᴛᴏ ʙᴇ ᴘɪᴄᴋɪɴɢ ᴜʀ ᴘᴀʀᴛɴᴇʀs ᴄᴀᴜsᴇ ᴡᴇ ᴄᴏᴜʟᴅɴᴛ ʜᴀɴᴅʟᴇ ɪᴛ ʟᴀsᴛ ᴛɪᴍᴇ ɪ ʟᴇᴛ ʏᴏᴜ ᴄʜᴏᴏsᴇ

ᴛʜᴇ ᴄʟᴀss ɢʀᴏᴀɴs

ᴛ: ᴀʟʀɪɢʜᴛ , ʟɪsᴛᴇɴ ғᴏʀ ᴜʀ ɴᴀᴍᴇ

ᴀʀɪ , ᴊᴀʏᴅᴇɴ

ᴋɪᴏ , ᴀᴅᴅɪsᴏɴ

ᴊᴀᴄᴋsᴏɴ , ʟᴏʀᴇʟᴇɪ

ᴍᴀxɪɴᴇ , ᴍᴀᴛᴛɪᴀ

ᴀɴᴛʜᴏɴʏ , ᴀᴠᴀ

ᴍᴀʀʟᴇʏ , ᴛʀᴇᴠᴏʀ

ᴀɴᴅ ᴍɪᴋᴀʏʟᴇᴇ , ᴍᴀʀᴋ

ᴍᴀxɪɴᴇ ʟᴏᴏᴋs ᴏᴠᴇʀ ᴛᴏ ᴍᴀᴛᴛɪᴀ ᴡʜᴏs ᴀʟʀᴇᴀᴅʏ ʟᴏᴏᴋɪɴɢ ᴀᴛ ʜᴇʀ. sʜᴇ ᴍᴏᴛɪᴏɴs ʜɪᴍ ᴛᴏ ᴄᴏᴍᴇ ᴏᴠᴇʀ ᴛᴏ ʜᴇʀ ᴀɴᴅ ʜᴇ ᴅᴏᴇs. ᴛʜᴇʏ sᴛᴀʀᴛ ᴛᴀʟᴋɪɴɢ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛʜᴇ ᴘʀᴏᴊᴇᴄᴛ ᴀɴᴅ ᴡʜᴏs ʜᴏᴜsᴇ ᴛʜᴇʏʀᴇ ɢᴏɪɴɢ ᴛᴏ ᴀɴᴅ ʙʟᴀʜ ʙʟᴀʜ ʙʟᴀʜ ᴀʟʟ ᴛʜᴀᴛ sᴛᴜғғ. ᴛʜᴇʏ sᴄʜᴇᴅᴜʟᴇ ᴛᴏ ɢᴏ ᴛᴏ ᴍᴀᴛᴛɪᴀs ʜᴏᴜsᴇ ᴄᴀᴜsʀ ʜɪs ᴘᴀʀᴇɴᴛs ᴀʀᴇ ᴀᴡᴀʏ ғᴏʀ ᴀ ᴍᴏɴᴛʜ ɪɴ ɪᴛᴀʟʏ.

(HUGE ᴛɪᴍᴇ sᴋɪᴘ ᴄᴀᴜsᴇ ɪᴋ ʏᴀʟʟ ʙᴏʀᴇᴅ)

ɪᴛs ʙᴇᴇɴ ᴀ ғᴇᴡ ᴍᴏɴᴛʜs ᴀɴᴅ ᴍᴀᴛᴛɪᴀ ᴀɴᴅ ᴍᴀxɪɴᴇ sᴛᴀʀᴛ ᴅᴀᴛɪɴɢ. ᴇᴠᴇʀʏᴏɴᴇ ɪɴ ᴛʜᴇ sᴄʜᴏᴏʟ ᴋɴᴏᴡs ᴀɴᴅ ᴍᴏsᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ ʀᴇғᴇʀ ᴛᴏ ᴛʜᴇᴍ ᴀs ᴛʜᴇᴍ "ᴛʜᴇ ʜᴏᴛᴛᴇsᴛ ᴄᴏᴜᴘʟᴇ." ᴛʜᴇʏ ʜᴀᴠᴇ ᴅᴏɴᴇ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴇᴅ ᴀ ғᴇᴡ ᴛɪᴍᴇs ʙᴜᴛ ʜᴇ ᴀʟᴡᴀʏs ᴘᴜʟʟᴇᴅ ᴏᴜᴛ ᴏʀ ᴜsᴇᴅ ᴘʀᴏᴛᴇᴄᴛɪᴏɴ. ʙᴜᴛ ʜᴇ "ᴀᴄᴄɪᴅᴇɴᴛʟʏ" ғᴏʀɢᴏᴛ ᴛᴏ ᴘᴜʟʟ ᴏᴜᴛ ᴛʜɪs ᴛɪᴍᴇ.

(ᴀɴᴏᴛʜᴇʀ ᴛɪᴍᴇ sᴋɪᴘ)

ғᴇᴡ ᴅᴀʏs ɢᴏ ʙʏ ᴀɴᴅ ɪɴ ᴛʜᴏsᴇ ᴅᴀʏs ᴍᴀxɪɴᴇ ʜᴀs ʙᴇᴇɴ ʀᴇᴀʟʟʏ sɪᴄᴋ ʟᴀᴛᴇʟʏ sᴏ ᴛᴏᴅᴀʏ, sʜᴇ ᴡᴇɴᴛ ᴛᴏ ᴛʜᴇ sᴛᴏʀᴇ ᴛᴏ ɢᴇᴛ ᴀ ᴘʀᴇɢɴᴀɴᴄʏ ᴛᴇsᴛ. sʜᴇ ɢᴇᴛs ʙᴀᴄᴋ ʜᴏᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴅᴏᴇs ᴛʜᴇ ᴛᴇsᴛ ᴀɴᴅ ɪᴛ ᴄᴏᴍᴇs ᴏᴜᴛ ᴘᴏsɪᴛɪᴠᴇ. sʜᴇ sᴛᴀʀᴛs ᴊᴜᴍᴘɪɴɢ ᴜᴘ ᴀɴᴅ ᴅᴏᴡɴ sᴄʀᴇᴀᴍɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴄʀʏɪɴɢ ᴇxᴄɪᴛᴇᴅ ᴀɴᴅ ʀᴇᴀᴅʏ ᴛᴏ ʙᴇ ᴀ ᴍᴏᴍ. sʜᴇ ᴛᴇxᴛs ᴍᴀᴛᴛɪᴀ ᴀɴᴅ ᴛᴇʟʟs ʜɪᴍ ᴛʜᴀᴛ sʜᴇ ʜᴀs sᴏᴍᴇᴛʜɪɴɢ ᴛᴏ ᴛᴇʟʟ ʜɪᴍ. sʜᴇ ɢᴏᴇs ᴛᴏ ʜɪs ʜᴏᴜsᴇ ᴀɴᴅ ʜᴇ ᴏᴘᴇɴs ᴛʜᴇ ᴅᴏᴏʀ ғᴏʀ ʜᴇʀ ᴀɴᴅ ɢʀᴇᴇᴛs ʜᴇʀ.

ᴍᴀxɪɴᴇ ᴋɴᴏᴄᴋs ᴏɴ ᴍᴀᴛᴛɪᴀs ғʀᴏɴᴛ ᴅᴏᴏʀ ᴀɴᴅ ʜᴇ ᴀɴsᴡᴇʀs

ᴛɪᴀ: ʜɪ ʙᴀʙʏ

ʜᴇ ᴋɪssᴇs ʜᴇʀ

ᴍᴀx: ʜɪ ʙᴇʙᴇ

ᴛɪᴀ: sᴏ ᴡʜᴀᴛ ᴅɪᴅ ᴜ ᴡᴀɴᴛ ᴛᴏ ᴛᴇʟʟ ᴍᴇ

ᴍᴀx: ᴡᴇʟʟ....

sʜᴇ ɢᴇᴛs ᴏᴜᴛ ᴛʜᴇ ᴛᴇsᴛ ᴀɴᴅ sʜᴏᴡs ʜɪᴍ

ᴍᴀx: ɪᴍ ᴘʀᴇɢɴᴀɴᴛ!!

ᴛɪᴀ: ᴡ-ᴡʜᴀᴛ.. ᴡʜᴀᴛ ɴ-ɴᴏ ɴᴏ NO

ᴍᴀx: ʙᴀʙʏ ᴡʜᴀᴛs ᴡʀᴏɴ-

ᴛɪᴀ: ᴅᴏɴᴛ ғᴜᴄᴋɪɴɢ ʙᴀʙʏ ᴍᴇ ᴡᴛғ ᴜʀ ᴘʀᴇɢɴᴀɴᴛ NO ɪᴍ ᴛᴏᴏ ʏᴏᴜɴɢ ᴛᴏ ʙᴇ ᴀ ᴅᴀᴅ ɴᴏ ɴᴏ ɢᴇᴛ ᴏᴜᴛ GET OUT OF MY HOUSE WERE OVER

ᴀᴛᴘ ᴍᴀxɪɴᴇ ɪs ᴄʀʏɪɴɢ

ᴍᴀx: ᴡ-ᴡʜᴀᴛ ʙᴀʙᴇ ᴡᴇ ᴄᴀɴ ᴛᴀʟᴋ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴛʜɪs ᴀɴᴅ ᴡᴏʀᴋ ᴛʜɪs ᴏᴜᴛ ᴘʟᴇᴀsᴇ ʏᴏᴜ ᴄᴀɴᴛ ʟᴇᴀᴠᴇ ᴍᴇ ᴏᴜᴛ ʜᴇʀʀ ᴀʟᴏɴᴇ

ᴛɪᴀ: NO LEAVE I DONT WANNA EVERY SEE U AGAIN LEAVE AGH

ᴍᴀxɪɴᴇ ʟᴇᴀᴠᴇs ᴀɴᴅ sʟᴀᴍs ᴛʜᴇ ᴅᴏᴏʀ ʙᴇʜɪɴᴅ ʜᴇʀ

ᴛɪᴀ: ғᴜᴄᴋ ғᴜᴄᴋ FUCK ᴡʜᴀᴛ ᴀᴍ ɪ ɢᴏɴɴᴀ ᴛᴇʟʟ ᴍʏ ᴘᴀʀᴇɴᴛs..

------------------------------------------------

𝑝𝑟𝑒𝑠𝑒𝑛𝑡

ᴍᴀxɪɴᴇ ɪs ᴄᴜʀʀᴇɴᴛʟʏ 21 ᴡɪᴛʜ ᴀ 3 ʏᴇᴀʀ ᴏʟᴅ ʙᴀʙʏ ɢɪʀʟ ɴᴀᴍᴇᴅ ɢᴇɴᴇᴠɪᴇᴠᴇ. sʜᴇ ғᴏʀɢᴏᴛ ᴀʟʟ ᴀʙᴏᴜᴛ ᴍᴀᴛᴛɪᴀ ᴀɴᴅ ᴅᴇᴄɪᴅᴇᴅ ᴛᴏ ғᴏᴄᴜs ᴏɴ ʜᴇʀsᴇʟғ ᴀɴᴅ ʜᴇʀ ʙᴀʙʏ.

------------------------------------------------















- <3

pregnant @ 17Where stories live. Discover now