ilk macera

94 1 5
                                    

Bugun,okul cikisinda Seyma,m.can,yusuf,rahya,saliha ve mete servise gelmediler.servisten inip onlari aramaya ciktim.okul bahcesinde bir seyler konusuyorlardi.yanlarina gittim.

Napiyosunuz burda lan sevris kacti dedim.

Saliha.m;soyleyelimmi.

Seyma;bilmem o birine bir sey soylerse bende onun sirlarini soylerim.

M.can;o birine bisey soylemez merak etmeyin.innsaallahhh...

Ben; neyi soyliyciksiniz linn.

Mete;bu iki dingil varya.

Ben;kim o iki dingil.

Mete;sude ve esra bakkala gitceklerdi bizde saka yapalim .dedik.

Onlari takip ettik gormez olaydim.mafya ya benzeyen adamlar onlari kacirdi.

Onlari bulmamiz gerek.dedim

Minibuse bindik ve GPS ten onlari bulduk.onlari harebeye benzer bir yere getirmisler.mete o sirada cop bidonuna carpti bizde saklandik.bi adam gelip saga sola bakti.

Heralde kediydi.diyip iceri girdi.kapiyi kilitledi.

Biz sag soldan sopa tahta tas felan topladik.

O sirada mete gidip kapiya bi gecirdi kapi acildi.Bizde hep beraber iceri girdik bi adam geldi.m.can tasi bi atti adam yere yigildi.sonra hepsinin agzini kirdik o sirada seyma yaralandi.

Sude ile esra yi bomba ile sandalyeye baglamislar.

Saliha.m;ben kilidi acarim ama biri yardim etmesi gerek.

Ben;yardim ederim.

Sonra tam bir saniye kala bombayi imha ettik.sude ve esrayi kurtardik ama seyma bayilmisti.salihayla ben seymayi hastaneye goturduk.oburleride sude ile esrayı eve goturduler.(bu macerada burda bitti)

okul maceralarimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin