l

54 9 8
                                    

beynimdeki sızının acısıyla gözümü açmaya çalışışım ve gözüme giren güneşin parlak ışıklarıyla huzursuzca tekrar kapayışım.. nerede olduğumu anlamaya çalıştıkça beynimin daha çok sızlaması..

kendime gelmem biraz zaman almış olacak ki nasıl bir konumda olduğumu yeni idrak ediyordum. ucuz ve komik bir otel odasında çıplak bir şekilde, yüksek ihtimalle akşamdan kalma bir şekilde uzanırken beynimin zonklaması anlam kazandıkça zihnim berraklaşıyor gibiydi. dün gece ablamı ziyaret etmek için geldiğim new york'ta hiç tanımadığım bir kadınla tanışmış, ateşli bir sevişme yaşamak için bu otele gelmiştim. kadının güzel yüzü aklımın ucundaydı ama hâlâ zihnim tam performans ile çalışmıyordu. ismini de hatırlayamıyordum. yavaşça saçlarımı elimle geriye taradım ve kendime gelmem için bana biraz zaman tanıdım. bu sırada kıyafetlerimi giymeye başladım, tahmin edebileceğiniz üzere dün gece birlikte olduğum güzellik bugün yanımda değildi. telefonumu ve cüzdanımı alıp aşağıya indim ve bir gecelik ödemeyi halletmeye çalıştım. sadece çalıştım çünkü, isminin ruby jane olduğunu söyleyen, benim dün gece birlikte olduğum kadın, hem kalbimi, hem de paramı çalıp kayıplara karışmıştı.

okuyup oy verdiğiniz, yorumlarınızı eksik etmediğiniz bir fic olur umarım. :)
-mazikeen

livin la vida loca. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin