2. Bölüm

22 2 9
                                    

Bir kış sabahıydı saatimin alarmıyla uyandım kardeşlerim odaya geldiler ağlayarak.

Cemre: Noldu ablacım?

Canan: Abla sana bir iyi bir kötü haberimiz var.

Ceylan: hangisinden başlayalım?

Cemre: kötüden başlayın.

Canan: Annemiz ve babamız trafik kazasında hayatlarını kaybetmişler.

Ceylan: İyi haberde şu çok zenginlermiş ve her şeylerini bize bırakmışlar biz zengin olduklarını bilmiyorduk tabi.

Cemre: Şaka falan mı yapıyorsunuz şakaysa hiç komik değil.

Canan: Neden şaka yapalım abla?

Cemre: Belki karşıklık olmuştur bel ki

Gözümden yaşlar süzülerek konuşuyordum.

Telefonum çalmaya başladı hemen uyandım gördüklerim rüyaymış derin bir oh çektim  ve sonra  açtım hasataneden arıyorlardı. Nolmuştu acaba?

Cemre: Alo.

Hemşire: İyi günler Cemre hanımla mı görüşüyorum.

Cemre: Evet buyurun benim.

Hemşire: Başınız sağ olsun Cemre hanım.

Cemre: Ne nasıl kim öldü

Hemşire:  Hatice Deniz ve Abdullah deniz neyiniz oluyor.

Cemre: A-annem ve b-bam o-oluyor.

Hemşire: Cemre hanım anneniz trafik kazasında hayatını kaybetti.

Cemre: N-nasıl bi olayı anlatırmısınız.

Hemşire: Şöyle olmuş Cemre hanım. Anneniz ve babanız arabalarına binmiş ilerlerken arabadan dumanlar yükselmiş babanız inip bakmış ve bakarken de arkadan bir araba çarpmış ve çarpmasıyla beraber babanız arabanın altında kalmış ve annenizin de başı direksyona çarpmış ve kan kaybından hayatını kaybetmiş. babanızda arabanın altında kalıp vefat etmiş. tekrardan başınız sağ olsun Cemre hanım.

Cemre: Do-dostlar sa-sağ olsun

Canan'dan

Sıcacık yatağımda uyuyordum ve bir çığlıkla uyandım ablamın odasından geliyordu hemen oraya koştum ablam hüngür hüngür ağlıyordu son Ceylan' da  geldi.

Ablam hiç konuşmuyordu (arkadaşlar bu arada dışarıda çok güzel yağmur yayıyor ben okula nasıl gidicem bide pazartesi salı gidiyorum bugün zor gittim zaten yarın salı günü bugün pazartesi olmuş oluyor yağni nasıl gidicemğ) Ablama noldu diye soruyorduk cevap vermiyordu sonra su getirdik ve konuşmaya başladı bizde çok üzülmüştük çok ağladık tam ağlıyorken kapı çaldı. Ceylan hemen kapıyı açmaya gitti bende arkasından gittim Ceylan dur önce kapının deliğinden bak dedim kimseye kim o? demeden kapıyı açma. Ceylan kapıyı açtı ve çok şaşırmıştı.

kestiğkk

Nasıldı bu bölüm?

Sizce kimdi o?

Ceylan neden şaşırmıştı?

biliyorum bu bölüm çok kısa oldu ama siz meraklanın  diye yaptım.

arkadaşlar bu arada bu yazmış olduğum kitap gerçek hayat hikayesi. hadi 2. bölüme geç






Fakir HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin