BaDBoy EmRe

25 4 5
                                    

Yine sabah olmuştu. 💫Lanet alarmım💫 lanet sesiyle güzellik uykumu bölüyordu. Sinirle ayağa kalktım ve okula gitmek için yalnızca 10 dakikam olduğunu gördüm. Aman tanrım! O kadar uyudum mu ben?

Makyaj yapmıyorum zaten.💫Kirazlı lipbalmımı💫 sürüp yola çıktım. 💫Özel bir kolejde💫 okuyordum. 

💫Sarı saçlarımı💫 toparlamaya çalışıyorken okulumun önüne geldiğimi farkettim ve içeri girdim. Bugün ilk günüm olacaktı. 

Sınıfımı ararken 💫bir çocuğa çarptım💫. 💫Mavi gözlerimi💫 onun gözlerine dikerken "Önüne baksana ayı!" diye bağırdım. 

Çocuk gözlerini bana dikti ve 💫sırıtmaya💫 başladı. 'Yakışıklıymış' diye düşündüm. 💫Gülerken gözleri kısılıyordu💫.

-Kusura bakma 💫güzelim💫. 

-Dikkatli ol.

-Olurum bir dahakine. 

-Olursan eğer bir dahaki sefer olmaz. 

Gözlerimi ondan çekip saatime baktım. Lanet olsun 10 dakika gecikmiştim. 

-Geç kaldım senin yüzünden! 

-Senin sınıfın hangi sınıf? 

-Bilmiyorum, sanırım, ee 12-A? 

-Nasıl bilmiyorsun ki? 

-💫Yeni geldim ben💫.

-💫Benimle aynı sınıftasın💫.

-Nereden biliyorsun? 

-💫Ben öyle istiyorum💫 çünkü.

-Sen sınıfımı değiştiremezsin ki? 

-💫Kolej benim💫.

-Peki. 

Onun peşine düştüm ve beni bir sınıfa soktu. Tüm gözler 💫bize💫 dönmüştü. 💫Gözlerin üstümde olmasını sevmediğimden💫 kısa bir kendimi tanıtıp yer aramaya başlamıştım. Ama 💫sadece o çocuğun yanı boştu💫.

Bana 💫sırıtarak💫 bakıyor ve yanını işaret ediyordu. Yanına gitmek zorunda kaldım. 💫Tüm kızlar kötü kötu bana bakıyordu💫. 💫Ama nedenini anlamamıştım💫.

Tüm sırası 💫vanilyayla karışmış sigara💫 kokuyordu. 💫Kokuyu beğendiğim için💫 derin derin nefesler almaya başlamıştım. 

Ayı çocuk gülümseyerek bana bakıp 💫"Kokumu beğendin sanırım"💫 dedi. Bende hızla önüme döndüm çünkü çok 💫utangaç biriydim💫 

Ders bitti fakat çocuk beni 💫bileğimden tuttu💫ve herkes çıkana kadar sınıfta bekletti. Herkes çıktıktan sonra konuştu.

-💫Seni evine bırakmamı ister misin?💫

Bende o kadar 💫kötü biri olmadığını düşünerek💫 kabul ettim. 💫Son model💫 arabasında giderken bir yandan da ona sorular soruyordum. 

-Neden o kızlar bana kötü kötü bakıyorlardı?

💫Boğuk ve erkeksi💫kıkırdamasını bana 💫sundu💫 ve sorumu yanıtladı;

-Çok 💫temizsin💫. Onlar seni 💫kıskanıyorlardı💫.

Ne? Beni mi? Nasıl yani? 

***********

Böyle cringe bişey yapim dedim. Nasıl ama 

Zengin kocalarıığhmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin