chapter-6

265 41 20
                                    

Bathroom atang a ka chhuah chuan tu mah an lo awm tawh lo a..ka thaw huai mai...School kal tur chuan ka insiam a...

Ka insiam zawh chuan School bell ri ka hre nghal bawk,,Hmanhmawh lem lo tak chuan ka bag chu la in school lam pan mai ka tum a..Mahse ka bag bulah chuan Banana milk 1 hi alo awm a..Zing ah engmah ka la eilo tih ka hre chhuak..

Banana milk ah chuan "i ta tur" Tih hi alo in ziak a..la lo a kalsan mai ka tum na in ka pum a rawn ri tlat...

"Ouhhhh ka lak ngei chu angai ang" Banana milk chu la in kal pah chuan ka in a,,,School ka thlen chuan room tin ah chuan an lo awm deuh vek tawh a,,tlem in ka hmanhmawh ve deuh,,kan school kal dan tur kan thlak dawn kha an ti sia..Hrep tak hian kan school kal dan phung kha a tha a sin...

Room ka luh chuan namjoon leh yoongi chuan min lo hui vat a,,An lam ka pan lai chuan Miss Oh-i alo lut ve nghal,,,,

Namjoon chuan zawi te2 a rawn phun seuh2 chuan "Break ah sawitur kan nei a pawimawh ania kan spot ah aw" A rawn ti su2 a..enge tia ka zawh let chuan a hawi let daih..

Ka bul lawk a thu Yoongi chuan a hre ve phak lo ni ngeitur ani "Chhe sesu thei lutuk ka hriat phak in sawi ve ta che" A rawn ti bul2 a..

" hnung lam ah khan buaina nei in awm em ni" Miss oh-i chuan a rawn ti a

yoongi lah chu ngawi tlat zui..

"Miss nei lo"

"A nihchuan lo ngaithla ru...kan school kal danphung hi tlem a zawng kan thlak dawn tih hmanni ah conference hall ah kan sawi tawh kha..chuan vawiin ah hian kha thil kha kan sawi chiang ang...tun atang a thla 3 hnu ah kan school atang hian Entertainment hrang2 lo kal in an entertainment hnuai a trainee tur in audition an rawn nei dawn a--

(student)

(yessss yesss yessss ka Theih tawp ka chhuah ang/eng hla nge ka sak ang/engah hla nge ka lam ang....etc ) an ri nghal mur2 a...

Miss oh chuan a kut rawn ben thak2 pah chuan " Kan sawi zo law2 a nge aw"

"Chuta in tlin chuan in trainee a nga chuan idol in ni thei animai,,mahse Chu audition a tel ve tur chuan kan school ah hian audition kan nei phawt anga,chuta tling te chu,,Chu entertainment hnuai a audition neihna turah chuan an tel thei ang,,a tha in ti em"


School naupang thenkhat Chuan,,"Naaaa" An lo ti sup2 a...

Miss Oh chu rawn nui in..

"Lungngai suh u,school Audition ah chuan partner tur 1 theuh in nei thei dawn a..."

( student)

An thut pui te kut ah emaw an thutpui te nen a in kuah chuan kan 2 in aw...kan 2 in ti dun ang aw an lo ti dun sap2 a...

"Mahse in partner tur te i duh in thlang thei dawn lo ani...conference hall ah in partner tur te in pawt dawn ani"


"Miss zawhna" ROSÉ chuan phur tih hriat tak hian a rawn ti lauh2 a...

"Awle enge i hriat duh Rosé"

"Kan junior class 4 Section B ho nen khuan kan in thlan pawlh dawn tihna em ni" (jungkook te hi class 4 Section A an ni a,,an school a class sang ber an ni tawh ani,,class 1(A/B) tiang hian an school hi then ani a,class 4 thleng a awm,,Chuan taehyung leh jimin te kha session thar ah khan class 4 Section B ah an rawn awm ani,,)


"umm,,,Chuan ka sawi hmaih team A B C inin then anga,,,kan tih thin ang in class 4(A/B) chiah he audition ah hian in tel dawn a,,chuab team A B leh C te,,class zawh a piang in team practice in nei ho thin ang.."


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 04, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

❄Winter bear❄ (Taekook)Where stories live. Discover now