Witam

30 2 31
                                    

Wiec, minął już ok. rok od zamieszczenia tego fafika. Musze powiedzieć, że tęsknie za niektórymi osobami tutaj. Spędzilimy dużo czasu razem dlatego chce aby co z tego pozostało. Tę część przeznaczę na opowieść o małym płodzie o nazwie Kkmm.

Za górami za lasami, za kota Amci żygami lata czy lezy podziemne miasto czy co o nazwie Hornigród. Jest to miejsce wolne od normikow i edzi gacza kiduw. Ządzi nim płód o nazwie już napisałam wcześniej bebilu.

Hornigrud kieruje się kilkoma zasadami:

1. Zero snu

Jak usniesz to gacza kidy mogą cie znaleść i zgwalćić jak to ja zrobiłam Atsu. Mają one moc wszechpotężną jak okres w majtusiach malej dziewczynki co ją wonsz tam ugryz.

2. 0 gacza kiduw i ludzi co shipują bnha lub fnaf

To to pierwsze to oczywiste ale jak mnie kurwa szlak trafia jak ludzie szipuja te dwa rzeczy jakby nie moge wezcie ich stąd. Trzeba być naprawdę cringe żeby szipować to to nie jest fajne.

3. kkmm ma dostęp do wszystkich zasobów erotycznych

HHHDAJSHKFJDS WIBRATOR DIDLO OMG DUŻO TEGO TEŻ JEST CZERWONA LINA TAKA CO KORK MA HDSFJHAEFOIHWGIFUOIAFDSV.

4.  nie uzywamy waty bo ma ochydny dotyk rzygac mi sie od niej chce

A to to Juunx napisała honestly możemy to wymazać <3333333333.

5. Zero złych ludzi

Tak źli ludzie bedą kastrowani publicznie kary egzekucje bo kastracja i jeszcze damy ci czopka w dp bedziesz smigal jak ta lala.

6. Zero pracy domowej i mili nauczyciele

Chodzisz do szkoły??? Troche krindż cn znaczy nie ty Kokiczuwa czy kto to czyta wykształcenie dla ludzi jak wy jest bardzo cenne <333333.

6.9 kkmm uczy wdż we wszystkich szkołach i nie da sie wypisać

Ah tak, moja ulubiona zasada. Połóż się na ławce, pozwól partnerowi włożyc ci dildosa w dupe, mrmr hedzie bedzie. CZKEAJ ALE JAK TO HETERO TO SPIERDALAC MI Z LEKCJI I KOZA BEDZIE.

7. każdy wierzy w co chce ale musi sie najpierw zapytac rządu najwyższego o pozwolenie

Możesz wierzyć w płoda Kkmm, możesz wierzyć w lemursa, moeżesz wierzyć w Korka tylko blagam pytaj nie pozwolę ci na jakiego UWU OWO DILUC MÓJ BUG OMG WERI HOT. Nie. Takie zachowanie to krindżuwa na maksa.

Są to wszystkie zasady obowiązujące na terenie Hornigrodu. W statucie są jeszcze zapisy na temat wina zamieniającego się w sperme, jedzenia FBI na stołówkach szkolnych i tego, że Atsu zawsze był, jest i będzie catboy.

Teraz gdy znacie już zasady Hornigrodu możecie do niego dołączyć. Panuje tam Rząd Najwyższy, czyli płód Kkmm. Juunx, Himix i Atsu zostali obaleni, ale każdy może wejść do świątyni prawdy i zobaczyć, jak narodził się płód.

Czy pamiętacie jeszcze gorącą noc Szuicza i Kokicza? Tak, jedna z osób w tym pokoju musiała zajść w ciążę, jest to rzecz oczywista. Bug obdarzył tym darem jaki nazywamy cionszom - Amcie.

Dokładnie. Dzięki gorącej nocy Szuicza i Kokicza powstał płód Kkmm. Była to kara za nagranie tego co się tam zadziało, a z racji tego, że Niara to Bug, Szuszi zdecydował na kogo ta kara spadnie. Kokicz i tak nie może mieć cionszy lol.

Właśnie po tym zdarzyło się coś okropnego. Hunger Games z udziałem Kkmm, Mukuro, Amci, Kokicza, Szumicza i jeszcze kogo nie wiem (patrz poprzedni czapter). Wtedy właśnie wszyscy zgineli, wraz z Kkmm i Amcią. Rzecz w tym, że Amcia tak naprawdę nie zginęła. Przez to, że wywaliło ją z serwera Minecrafta mogła udawać że nie żyje do końca gry. Wszyscy myśleli, że to Kkmm wygrała, jednak to Amcia była zwyciężczynią.

Płód był tylko zwyczajnym płodem, dopóki Kkmm nie została wyeliminowana przez podłą Himike. Kkmm nigdy nie ginie. Jej dusza obrała cel, którym był płód. Zadomowiła się w nim, i ewentualnie przejęła nad nim kontrole.

Amcia zaczęła żyć swoim własnym życiem. Zmieniła się, to fakt, jednak płód Kkmm ledwo co dawał sobie radę. Jako że Amcisko miało jeszcze kontakt z Juunx, przy dobrej okazji płód Kkmm wylazł z Amci i zamieszkał w Juunx. I tam własnie podstępny płód zaczął snuć swoje plany.

W tym czasie Juunx złożyła podanie o rozwód z Kablem. Ich miłość została przerwana, jako że Junko zakochała się w innej - Saki. Poznały się pod Biedronką i już tam, otoczone kuktasami (taka marka kaktusa) odbyły swoją pierwszą randkę. Saki była samotną matką z synem o imieniu Atsu. Gloria miała jeszcze jedną, jednak Saki to nie przeszkadzało, i była otwarta na trójkącik.

W tym czasie płód Kkmm zaczął rosnąć. Został odkryty przez Juunx w pierwszym tygodniu cionszy (ale mało co). Juunx była szczęśliwa przez to, że przynajmniej jedno z jej, teraz martwych, dzieci żyje. Nie wiedziała co stało się w czasie Hunger Games i nie wiedziała że Kkmm wybiła całą rodzinę, więc płód miał bardzo dobrze.

Z czasem płód zaczął także poznawać znajomych nowej rodziny jak Zupa, Yoshi, Kermit czy Az. Kermit był bardzo przyjaznym ziąkiem i dlatego on i Kkmm i Atsu napisali fanfik o patyczakach Zupki. Yoshi to była jakś edżi dziewczynka co przerysowywała sprity z dangi i mówiła że to jej. Zupa miała kryzys i często krzyczała na Kkmm ale płód nadal lubił zupkę. A Az, Az to tylko jaki typ co się ruha z Atsu.

W drugim miesiącu cionszy płód Kkmm zaczął realizować swoje plany. Powstały Hornigród był pomysłem Juunx, jednak jako dosłowny bug Kkmm zmanipulowała swoją matke do takiego myślenia. Stworzyły razem zasady, które zostały wymienione powyżej. Stworzyły całą podstawę pañstwa razem. Był to jednak jedyny krok który udałe im się zrobić w tamtą stronę.

Leciały miesiące. Płód w piątym miesiącu, szóstym miesiącu, siódmym miesiącu, ósmym miesiącu, i tutaj się zatrzymamy. W tej chwili nikt nie był już potrzebny Kkmm do dalszego rozwoju. Kolejny miesiąc postanowiła przesiedzieć w ciszy, licząc na to że wszyscy pomyślą, że zrobiła się automatyczna aborcja. I tak się stało.

Był już ostatni miesiąc cionszy. Kkmm ledwo dawała rade jako że Juunx nie traktowała jej już jak swoje dziecko. Inni także obrócili się przeciwko niej, jednak nie był to tak du¿y problem. Nareszcie, po długich wyczekiwaniach, narodziła się Kkmm v2 (aka Żuk).

Nie jest to już ta sama Kkmm. Naszczęscie udało jej się odzyskać kontakt z Kokiczuwą. Reszta z osób popadła w zapomnienie aż po dzisiejszy dzień, gdzie Kkmm przypomniała sobie o istnieniu każdego.

Usiadła do fnafika, przeczytała czaptery, napisała kolejny, czuła się szczęśliwa. Dlatego też pisze tutaj. Dziękuje wszystkim za spędzanie czasu z takim dałnem jak ja. Niara - nie widzisz tego na 100% ale tęsknie. Komicz - pewnie widzisz wiec hei co tam. Amcia - ok. Juunx - moje kondolencje. Pasuwa - nadal cie wspominam ty napalona fanko alberta. O reszcie warto już nie mówić no sory.

Oki to pa

h1h1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz