Authors Note

34 2 1
                                    

GUYS THANK YOU SO SO SO MUCH FOR 100 WELL 106 READS!!!! YOU GUYS ARE AMAZING, BEAUTIFUL, AWESOME AND CUTE!!!!! THANK YOU GUYS SO MUCH!!! WORDS CANT DESCRIBE HOW MUCH THIS MEANS TO ME! IK ITS ONLY 100 WELL 106 READS BUT TO ME IT FEELS LIKE 10000000000000 IDK WHY BUT YA!!! SO HERE ARE SOME UPDATES ON MY LIFE AND DA WORLD:)

World News:

1. BeckyG Might Be Dating Austin Mahone Hopefully Not Bc Austin Is Mine.

2. JUSTIN BIEBERS BDAY WAS YESTURDAY HAPPY BDAY JUSTIN LOVE YA

3. One Direction Is Getting Hotter Everyday:)

4. Its BeckyG's Birthday Today So Happy Birthday To You:)

5. Idk

My News:

1. I GOT FRICKEN MCHAMMER PANTS THERE THE BEST THING EVER!

2. About 30 More Shows Till Me And My Cousins Ella And Jane Are Going To The One Direction Concert, We Are Going To The Winnipeg Manitoba Canada One On July 24 2015 SO EXCITED!

3. My New Fav Song Is Justin Bieber Fall♡

4. I Watched The Shawn Mendes Never Be Alone Video And Cried My Eyes Out For No Reason Just Fangirling.

5. My Fav Quote Is Justin Biebers Quote:

When You Reach A Certian Point In Your Life There Are People Out There Waiting To See You Fall But Rather Than Let Gravity Take You Down Sometimes You Gotta Take Matters Into Your Own Hands And Fly.

6. I Stood Up For Justin Bieber Today Very Proud Of Myself.

We thats it hope to see you soon:) Biiiiiii!!!!Dont forget to stay beautiful:)

Love Abby:)

Dear Stress Lets Break UpWhere stories live. Discover now