(УСІ ПЕРСОНАЖІ ВИДУМАНІ)
Повернемося до моєї історії.
Я призналася цій дівчині в почуттях ііііі.....ВОНА ВИЯВИЛАСЯ ГЕТЕРО.
Мені було дуже шкода.
Тому що я її любила.
Після її відмови, в мене почалася дипресія, зміна настрою, і я почала різати собі вени,(про що я дуже жалкую) надіячись що фізичний біль заглушить душевний.Я ще довго переслідувала дівчину і в решті решт, я сказала собі:
,,Да перестань ти! Знайдеться твоя суджена!"1 якщо тобі відмовили, не старайся
Впадати у відчай, і прийми цю відповідь. Твоя любов ще знайдеться!Якось на уроці української літератури, я побачила в дворі ангела.
На шкільному дворі гуляля огрядна красива дівчина, з дуже коротким чорним волоссям. Її жовта клітинчаста сорочка виділяла красуню з поміж сірої території.
В неї були чіткі гоструваті риси обличчя, гарна і спортивна фігура, і окуляри з чорною оправою.
Впродовж всього уроку я ще довго дивилася на неї.Я спостерігала за дівчиною ще цілих 3 тижні, запам'ятовуючи її повадки та родзинку зовнішньості.
Одного разу після урока німецької мови, я підійшла до вчительки й показала замальовку тої незнайомки
Виявилося, що цю дівчину звати Єва, і вона на рік старша мене, вчителька сказала йти за нею, і що вона познайомить мене з Євою.
Єва сиділа в шкільному коридорі на лавці, розглядаючи щось в телефоні.
Я наближалася до неї.
Моє серце шалено калатало, і з кожним кроком повітря ставало ще важчим, я відчувала що скоро впаду до долу й більше не встану.
Але різкий погляд Єви перервав мою втрату свідомості, замінивши калатання серця на жар.
І от ми вже підійшли.
Вчителька: -Єво, тут з добою одна дівчина хоче познайомитися.
Єва: -привіт, я Єва)
Я:- А ..м ннн....мене....мене звати Ульяна...
Єва:- сідай коло мене)-.
Я відчула метеликів у животі, й повільно сіла на лавку.Боячись злякати дівчину, як то було в перший раз з Марією, я довго не могла вимовити ні слова.
Я відчувала її запах. Він здавався духмяними пахощами, й так манив мене. Я хотіла доторкнутися до руки Єви, але знову ж таки заховала свою впевненість в глибині душі.
Єва стрільнула в мене поглядом і зациклилася на моїх очах.
Я хотіла провалитися крізь землю.
Вона опустила голову на бік , й перевела погляд на мою руку, на якій красувалися два золотих кільця:
На великому пальці: означає що я лесбіянка, і я актив.
Та на безіменному, що означало ,,в пошуку партнера".Єва посміхнулася і сказала:
-що ти любиш робити?.
- нуу...я граю на фортепіано, ходжу в художню студію...пишу музику і слухаю...-я.
- ооо, нічого собі, а я люблю дивитися серіали та фільми, можливо якось подивимося принцессу Сід.¹принцесса Сід- лесбійський фільм,18+, там де дівчина футболістка переїхала в нове місто і зустріла в кафе свою суджену.(на той момент я не знала що то за фільм).
Нажаль продзвенів дзвінок і нам прийшлося розбігтися по класам.
Мені навіть снилися сни з її присутністю.
При кожній новій зустрічі з нею в мене перехоплювало дух, але ми просто проходили мимохідь навіть не привітавшись.
Якось, я вирішила, що скоро літо, канікули і треба попросити номер телефона Єви.
В ранці я зібралася, одягла білу сорочку й чорні брюки, та попрямувала до школи.
Я виглядала Єву на перерві та на уроках через вікно, але її не було видно.
То був останній день в школі, і я вже втративши надію зібралася й пішла додому. І тут раптом...
×÷×÷×÷×÷×÷×÷×від автора÷×÷×÷×÷×÷×÷×
Мої хороші, чудових вам канікул!🍓🥰❤❤❤❤😽
ВИ ЧИТАЄТЕ
Щоденник думок або енциклопедія лесбіянок
Non-FictionВ цьому щоденнику буде йтися про мій власний досвід, про мої помилки і недопрацьовки. Я поділюся з вами моїм стажем й можливо ви задумаєтесь про свою сутність.