Partea 2 cu Hery

212 18 3
                                    

Bunaaaaa!!!!!! Eu sunt Ramona shi am 15 ani!!! Da, shtyu, sunt mare.......... Dar nu sint asha matura shi toata lumea imi spune ca miar sta ffffffff dulche cu Hery Steils din Oan Direcşăn aka sotzul meu..........

Intro zi mergeam pe strada shi am gasit un cutzit!!! :3 :3 Adoram cutziturile!!! Shi am inceput sal admir... Deodata am auzit nishte tipete din pubela...

-Nu vreau sa mooor!!! Nuuu!!! Lasa-ma in pace!!! Piei!!! Du-te acasa! Cu ce tziam greshit?????!!!!?!?!?! *0*

Astea pareau ca tzipetele lui Heritză...

-Hery, nu planghe! Nu plange, Heeeerryy... Te salvez heu!!!

Apoi am intrat in tomberon shi lam luat in bratze pe Hery si lam scos din gunoaie. Avea o privire si un comportament de skizzo!!!

-Hery, nu mai plange! am tzipat shi iam tras o palma ca sa-shi revina, ca nui dadeam io o palma ca asha aveam io chef, LOL nu eram retardata proasta analphabeta, Doamne fereste!

Lam luat pe Hery in bratze shi lam pupat pe frunte ca sa se linishteasca shi sashi revina din shock...

-Tzine cutzitu ala departe de mine! a strigat elshi a murit....

NUUUUUUU!!! Lui Hery ia fost frika de cutzitu din mana mea!!!! EU LAM OMORAT PE HERY!!! NUUUUUUUJU!!!!!!

-Hery! Nu muri! PLSZ!!!!

Apoi a venit politzia shi ma arestat. Eu doar tzineam cutzitu in mana!!! Nui corect!!! Aveam sa ma razbun, dar asta dupa ce evadam...

-Sfarșit- (Muhahaha vam lasat in suapans cu finalu deschis!!! :p :b XD))

Iubire esuataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum