Phantom no Requiem

402 15 3
                                    

   Zwei se trezeşte ai putea spune fără memorii despre cine e aşa că are de ales în a deveni un asasin sau a fi omorât pe loc.Să nu vă gândiţi că numele lui era Zwei, de fapt zwei înseamnă doi în germană mai târziu îşi aminteşte cine îi şi cum îl cheama.Mai e şi Ein (btw. ea e fată fiindca logică şi ein înseamnă unu).Aşa aşa, Ein îl antrenează să devină asasin.

  Zwei ajunsese în situaţia asta fiindcă fusese într-un loc nepotrivit  la un moment nepotrivit,apare în anime unde şi ce s-a întâmplat.

Am mai văzut animeuri în care termenul de asasin nu e luat în serios.Adică ha ha ha sunt asasin şi râd şi după petrec şi etc şi nu păţesc nimic şi omor oameni şi după râd cu ceilalţi prieteni asasini.

   Nu e aşa.Chiar deloc.

  Ein,la fel ca Zwei nu are memori,datorită lui Scythe un nenorocit pe care o să-l urâţi.El(Scythe) era unul din Inferno,un fel de două feluri de mafie sau ceva de genu.În orice caz îi foarte interesant animeul,din punctul meu de vedere şi să vă dau un mic spoiler adica la un moment dat pare că Ein şi Zwei mor,defapt niciunul nu moare.

  Mă refer la final ca să nu intre niciun otaku în depresie vă spun de acum că la final nu moare nimeni,chestia de la final e modul autorului de a spune că au trăit feiriciţi pân la adânci bătrâneţi sau ascunzându-se de Inferno.

   Am zis că v-oi pune şi animeuri care nu sunt traduse în română.Ei bine ăsta e unul dintre ele...sau cel puţin aşa cred.Nu am căutat să văd dacă e tradus sau nu.

Recomandări de AnimeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum