BáraAuto zastavilo na kamínkové cestě před jedním z několika domů v řadě. Vykoukla jsem ze svého okýnka u místa spolujezdce a všimla si svého mladšího nadšeného bratrance, který už prudce mával zpod stříšky před vchodovými dveřmi.
Sundala jsem si sluneční brýle z očí a jakmile auto zastavilo, otevřela jsem dveře auta a vystoupila ven. Z místa řidiče vystoupil vysoký černovlasý muž, můj táta.
Adam, můj asi metrový bratranec, kterému bylo sotva deset let, se hned přiřítil, aby mě mohl obejmout. Objetí jsem mu opětovala a nezapomněla mu ještě víc rozcuchat jeho špinavé blond vlasy, než momentálně měl. A nejspíš bych i nadále pokračovala v našem zábavném přivítání, kdyby se z ničeho nic v hlavních dveřích neobjevila má o rok starší sestřenice, Monika.
Několika kroky přešla ke mně, abychom se mohli po té dlouhé době, kdy jsme se neviděli, pozdravit.
Monika
,,No dámy a pánové, já doufám, že se vám líbilo dnešní video z miniher. Mějte se hezky a zase u nějakého dalšího videa ahoj!" dokončila jsem své video a začala se bavit s klukama z naší KJG crew.
,,Hoši, máte zajtra čas? Rád by som s vami natočil nové video z Green Hell," zeptal se nás s Kelem Jawo.
,,Jo, zítra by mi to vyhovovalo," odpověděla jsem mu, ale moc se mi nechtělo, protože mi tato hra moc nejde.
,,Mňa tiež," odpověděl stejně i Kelo, takže jsme si domluvili konkrétní čas, kdy se sejdeme.
,,To bude s tebou zase sranda, Gejmr. Zaujíma ma, koľkokrát zase zomrieš," pověděl ze srandy Jawo a nemohl se přestat smát.
,,Já neumřu, protože jsem v této hře profesionál," odpověděla jsem se smíchem a tím ještě víc rozesmála Kela s Jawem, ale najednou jsem uslyšela přijíždět auto k nám na parkoviště a uviděla z okna bráchu, který už mával rukama a běžel přivítat sestřenici Báru se strejdou, kteří právě přijeli.
,,Už musím končit, přijela mi rodina," řekla jsem klukům a rozloučila jsem se s nimi. Rychle jsem vypla Minecraft a odhlásila se ze svého účtu GEJMROVEC na účet Ronnie79. Dnes jsem nemohla do svého studia jít točit s klukama, protože bych se nestihla dosta domů za rodinou, a proto jsem se rozhodla natáčet s klukama z domu. Naštěstí jsem nezapomněla si vzít včera ze studia svůj mikrofon, který mi mění hlas na pánský, ale zítra nemůžu zapomenout si ho vzít zpět do studia.
Rychle jsem vypla počítač a běžela z pokoje rovnou ven za sestřenicí a mým desetiletým bráškou Adamem.
,,Ahoj!" pověděla jsem Báře, když jsem vešla za ní ven a obejmula jí na přivítanou.
,,Ahojky!" odpověděla Bára a obejmula mě také.
,,Jaká byla cesta?" zeptala jsem se a když mi odpověděla, že hrozná, protože je velké horko, nabídla jsem jí, že si můžeme jít zajít do bazénu. Tento nápad se Báře i Adamovi velice líbil, takže jsme se šli převléct do plavek a šli do bazénu.
Už jsme byli nějakou dobu v bazéně, kde jsem plavala a ležela na svém nafukovacím plameňákovi a Adam s Bárou se spolu potápěli a dělali blbosti s Bářiným nafukovacím žralokem, kterého si pojmenovala Darwin, protože má ráda Gejmra.
Adamovi po hodině, kterou jsme strávili v bazénu, začala být zima, takže vylezl z bazénu a šel si domů pro ručník, do kterého se chtěl zabalit.
,,Víš, chci ti něco říct," řekla jsem Báře a po dokončení věty jsem v jejích očích viděla, že se lekla, že je to něco vážného.
,,Neboj!" řekla jsem, abych ji uklidnila a pokračovala dál: ,,Už delší dobu ti chci něco říct, ale nevím jak to vezmeš, takže z toho mám trochu strach, ale nakonec jsem se rozhodla, že ti to řeknu." Chvíle napětí. ,,Já jsem Gejmr," dokončila jsem svoji větu a pozorovala její překvapený výraz.
Chvíli jen překvapeně zírala a nic neříkala, ale po chvíli se odhodlala a prohlásila: ,,Gejmr je ale muž. A nemůže to být pravda. Však tě znám tolik let a nikdy si o Gejmrovi nemluvila a když jsem o něm mluvila já, řekla jsi, že ho moc neznáš a začala jsi mluvit o jiném youtuberovi. Určitě si ze mě děláš srandu. A navíc, Gejmr bydlí v Praze a ty bydlíš v Pardubicích."
,,Nedělám si srandu. Opravdu jsem Gejmr. Jak ti to můžu dokázat?" zeptala jsem se a doufala, že jí něco napadne, aby jsem mohla dokázat, že jsem opravdu Gejmr.
,,Podle mě je to blbost a děláš si ze mě srandu, ale pokud jsi opravdu Gejmr, tak mi ukaž studio," řekla svůj návrh, na který jsem jen s radostí přikývla.
Okamžitě jsme vylezly z příjemné vody v bazénu a šly jsme se převléct, aby jsme mohly vyrazit na "výlet" do mého studia. Převlékly jsme se a já si vzala svůj řidičský průkaz a klíče od auta a šly jsme vyrazit na cestu.
Cesta trvala necelých deset minut autem. Zabrzdila jsem před oranžovým panelákem.
,,Tak, jsme na místě," prohlásila jsem nadšeně a vystoupily jsme z auta.
Odemkla jsem dveře do paneláku a šly jsme k výtahu. Podívala jsem se na tlačítka, kde se psali čísla pater a já jsem zmáčkla to nejvyšší sedmé patro. Vyjeli jsme nahoru. Bára pořád nechápala, kam jsem jí to vzala, protože mi nevěřila, že jsem Gejmr. Přišli jsme ke dveřím, které jsem odemkla a před námi se objevila chodba, kde bylo spoustu dveří.
,,Tak pojď dále," pozvala jsem jí do bytu.
Vešla tam a hodila po mě pohled, který naznačoval: ,,kde to sakra jsme?"
,,Pokračuj dále do těch dveří úplně naproti." Jen se na mě udiveně podívala a šla dále. Stála před dveřma a rozmýšlela se, jestli tam opravdu má vejít. Položila svoji ruku na stříbrnou kliku, kterou pevně sevřela do své ruky. Chvíli tam jen stála a rozmýšlela se, jestli tam má vejít, až najednou stlačila kliku směrem dolů a pootevřela dveře. Ještě nešlo vidět dovnitř a já jsem uslyšela její hluboký nádech a výdech, po kterém otevřela dveře dokořán a prohlédla do mého studia. Najednou sebou trhla a rychle se začala chytat dveří, jinak by spadla. Rychle jsem jí chytila, aby nespadla a zeptala se, jestli je v pořádku.
,,Nevím," odpověděla a v jejím hlase byl slyšet údiv.
Rychle jsem jí popadla kolem pasu a opatrně jsem ji dovedla na svůj světle šedý gauč.
,,Raději ti donesu pití, ale mám tu jenom vodu a pitíčka, takže dostaneš vodu."
Vyběhla jsem ze svého studia do kuchyně, kde jsem rychle popadla sklenici, nalila do ní vodu z kohoutku a běžela nazpátek. Podala jsem jí vodu, kterou popadla a napila se. Sklenici celou vypila a položila ji na můj zelený stolek, který stál před pohovkou.
,,Už je to lepší, díky," poděkovala mi a opatrně začala vstávat a procházet si mé studio, které si pečlivě prohlédla. ,,Opravdu tady všechno je. Tvůj gold button, počítače, televize. Tvl, to není možný!" řekla mi ještě v šoku.
,,Hej, to bylo sprostý slovo, takže hezky penízky do mé Deadpoolovi kasičky!" pověděla jsem se smíchem, což rozesmálo i Báru.
Chvíli jsme se smáli a potom Bára prohlásila: ,,Tak ty jsi opravdu Gejmr!"
ČTEŠ
Emeraldová královna
FanfictionMonika a Bára jsou sestřenice, které se znají už poměrně dlouhou dobu. Jenže to ještě Bára neví, že její sestřenice je jedna z nejznámějších lidí na československé YouTube scéně a navíc její dlouholetý vzor, který se na internetu reprezentuje jako n...