Yessss!!!! ik spr ing een gat in lucht zo blij ben ik. mijn ouders hebben net vertelt dat ik de hele vakantie bij oom bob mag logeren. We vertrekken vanavond al, dus ik moet mijn koffer gaan pakken. Ik race naar mijn kamer en prop zo snel mogelijk alles der in. daarnaar ren ik naar beneden, ik wil net naar de auto lopen als ik een hand op mijn schouder voel. het is mijn moeder.' euhm Julia?' ja? antwoord ik. ' je oom bob zei tegen mij dat je meestal de hele vakantie in zijn kelder zit, klopt dat?' ja, maar wat is daar erg aan? vraag ik. 'schat, wij sturen jou er zo vaak heen omdat we dachten dat je daar heel erg veel vrienden hebt, maar jij zit dus gewoon de hele vakantie in een stoffige kelder te lezen? Julia dat is echt niet normaal hoor.' hoezo niet? ik voel dat is echt heel erg pissig begin te worden. ik mag toch doen wat is zelf wil? jullie hebben daar niks mee te maken! ik hoor dat ik nu echt begin te schreeuwen tegen mijn moeder. er is heel lang een ijzige stilte. totdat ik eindelijk de toeter van mijn ooms auto hoor. ik werp mijn moeder nog een ijzge blik toe en loop dan weg, naar de auto van oom bob.
heey, sorry dit is nog een beetje saai ;) maar ik moet het verhaal nog op gang krijgen. ik ga proberen 2 keer per week een hoofdstuk te schrijven. xx noortje