1.Bölüm ▪Yeni Çocuk▪

687 35 33
                                    

Arkadaşlar medyada Tuğçe var.

Yine annemin bağırışıyla uyandım.Ne güzelde bağırıyordu öyle.Tabiki şaka,tahammül edilemeyen bir ses!.

"Tamam uyandım anne susabilirsin."

"Çabuk okul formanı giy bugün erken gitmemiz lazım bir toplantım var."diyerek okul formalarımı bana doğru fırlattı.Elimde ki formalarımı giydim.Yüzümü sabunla yıkayıp havluyla kuruladım.

"Daha derse 1 saat var toplantın bu kadar önemlimi?"diye mırıldandım.

"Evet.Kahvaltın hazır.10 dakika içinde hazır ol."

Saçlarımı kısa bir örgü yaptıktan sonra mutfağa gidip sandalyelerden birine oturdum.Herşey vardı.Tabağıma birkaç parça peynir,3 zeytin birkaç tanede domates ve salatalık alıp tabağımdakileri yemeğe başladım.Kısa sürede bitirip peçeteyle ağzımı silip tabağın kenarına bıraktım.

"Hadi Tuğçe çabuk ol!"diye bağıran annemin sesini duydum.

"Geliyorum."

Odamdan çantamı alıp annemin yanına gittim.Gayet şıktı.Ayakkabılarımı giyip arabaya bindim.

20 dakika içerisinde okula vardık.Arabadan inip okula doğru yürümeye başladım.Arkamı döndüğümde annem çoktan gitmişti bile.Okula girdiğimde daha dersin başlamasına 30 dakika vardı.Merdivenlerden çıkarken bi ara düşüyordum son anda dengede durabildim.Sınıfta sadece Gül ve Murat vardı.Onlarla da aram pek iyi değildir.Kısacası okulla aram iyi değildir.

Sadece sınıfta konuştuğum Almila,Enis,Berk vardır.Onlarla da lisenin ilk günü tanıştık.3 senedir arkadaşız.Onları beklemek için sırama yayıldığımda bir süre sonra uyuyakaldım.

"Tuğçe uyan! lan gerizekalı uyan!"ne güzelde bağırıyordu öyle.

"Hocamı geldi ne var be."diye fısıldadığımda Almila'nın çatık kaşlarını gördüm.

"Ne hocası kızım tam 3 derstir uyuyorsun hocalara hasta olduğunu söyledik izin verdiler kalk artık."Ne 3 dersmi,3 derstir bu hiçte rahat olmayan sıradamı uyumuştum.

"Ne 3 ders mi?niye uyandırmadınız kızım?."diye Almila'ya sitem ettim.

"Ben uyandıracaktım ama salak Berk ve Enis uyandırma kalsın dediler.O yüzden ellemedim."diye alaylı bakışlarını bana yolladı.

"Ben elimi yüzümü yıkayıp geleyim."diyerek sınıftan çıkıp tuvalate yöneldim.Her yerim tutulmuştu.Kolumu zor oynatıyordum.Tuvalate girerken ayağım takıldı ve yere düştüm.Evet sakar ve dengesizim.Düştüğümü görüp gülen kızlara sinirli bakışlarımı yollayınca hepsi gülüşmeyi bırakıp tuvaletten çıktılar.Okulla aram iyi değil ama sözümü dinliyorlar,sadece benden gıcık alıyorlar ve konuşmuyoruz.Yüzümü yıkadıktan sonra sınıfa girdiğimde 3'lü grup sınıfa yayılmış ve birşey konuşuyorlardı.

"Ne konuşuyosunuz bakim."diyerek sırama oturdum.

"Okula yeni bir çocuk geldi,çokta yakışıklı."diyerek bana doğru gülümsedi Almila.Enis ve Berk umursamaz hallerine bürünmüşlerdi.

"Allah aşkına o çocuk mu yakışıklı?"diyerek trip atar gibi bir hareket yaptı Enis.Merak etmiştim.

"Adı ne bu çocuğun?"diyerek Almila'ya döndüm.Bence Selim ya da Murat.Taner de olabilir.

"Batuhan."diyerek mırıldandı Almila.En sevdiğim isimlerdendi.Daha da çok merak ettim şimdi.

"Neredeymiş bir gidip bakayım."diyerek ayağa kalktım.

"Kantinde oturuyormuş.Bütün kızlar yanındaydı,gitmişken bana da bir su alsana."diyerek seslendi Enis.Normalde kabul etmezdimama Batuhan'a olan merakımdan bir şey diyemeden tamam anlamında el işareti yaptım.Kantine doğru gidiyordum.Merdivenlere geldiğimde gene düşüp,merdivenlerden yuvarlanakcaktım ki son anda duvarlara tutundum.Neden asansör yapmazlardı ki bu okula.Düşüncelerimi çöp kutusuna atıp merdivenlerden inmeye devam ettim.

Sonunda kantinin olduğu kata geldim ve kantine doğru yürüdüm.Kalbim tıp tıp atıyordu.Normalde güp güp atar ama bende tıp tıp acaba tıp üniversitesini mi istiyordu kalbim?Ah saçma esprilerimi kenara bırakıp kantinin önüne geldiğimde durdum.Nefes aldım ve içeriye girdim.Girdiğim anda o topluluğa çarptı gözüm.Gözlerimle Batuhan'ı arıyordum.

Tam onu bulduğumda göz göze geldik.Göz göze...

Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum.Beğenirseniz yb gelecektir.

HAYATIMIN AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin