Karşımdaki kimdi?Batuhan'ın neyi oluyordu?Hiçbir fikrim yoktu.Adam çığlığımı duyduğu anda elinin tersiyle ağzıma yapıştırdı.Acımıştı.Elimi ağzıma götürdüğümde adamın bana çatık kaşlarla baktığını gördüm.Pis kokuyordu ve dengede duramıyordu.Sarhoş muydu?
"Ni..Niye bağırıyorsun?"dedi tuhaf bir sesle.Korkum her geçen dakika artıyordu.Şarhoş olduğunu kesinleştirmiştim.İğrenç bir şekilde içki kokuyordu.Batuhan kaşları çatık bir şekilde o adama bakıyordu.
"Şey,ben,özür dilerim.Bir anda karşıma çıkınca korktum.Refleks olarak çığlık atmak zorunda kaldım."diyerek mırıldandım.Adam dengede duramadan titriyordu.Biraz sessizlik oldu ortada.Sonunda sessizliği bozan Batuhan oldu.
"Gene ne istiyorsun?Yetmedimi verdiğim kadarı."diye bağırdı.Bir anda yerimden sıçradım.Ne vermişti de yetmemişti?Merakla onu izlerken bana döndü."Sende defol artık.Birdaha da peşimden gelme!"diyerek beni ittirdi.Durup hoşlandığım çocuğun yanında mı kalmalıyım,yoksa onu orada bırakıp evimemi gitmeliyim.Tabiki de kalmalıyım.Ses çıkarmadan onlardan uzaklaşırken sokağın sonunda bir yere saklandım.Etrafıma bakınıp tekrar onlara döndüm.
"Param bitti.Biraz daha ver içki alıcağım oğlum."diyerek olduğu yerde titriyordu adam.Ne oğlummu?Bu adam Batuhan'ın babası mıydı?
"Ne çabuk bitirdin o kadar parayı.Bıktım artık.Defol git şurdan,param yok."diyerek bağırdı.Batuhan'ın cümlelerinden anladığım kadarıyla babası Batuhan'dan para alıyor ve içki gibi... şeylerle harcıyordu.
"Sana para ver dedim."diyerek elini kaldırıp tam Batuhan'a vuracaktı ki,Batuhan küçük bir hamleyle babasının elini tuttu.
"Bir daha bana sakın!sakın elini kaldırma.Kırarım!"diye kaba ses tonuyla konuştu.Elini bıraktığında adam hızlı ilerledi ve gitti.Batuhan olduğu yerde duruyor ve etrafı izliyordu.Kıpırd...
"Ne yapıyorsunuz! bırakın beni.Bırakın diyorum piçler."diye haykırıyordum.Gözlerimden yaşlar geliyordu.Batuhan nerdesin,kurtar beni artık.Ellerinden kurtulmak için ayaklarımı savuruyordum ama 3 kişi tutmuş tecavüz etmeye çalışıyorlardı.Hayır.Yapmayın siktirin gidin.Ayaklarımı tutana tekme atsamda bırakmıyordu piç.
"Sakin ol bebeğim."diye konuşuyorlardı şerefsizler.Bebeğim mi?
"İmdat!Yardım edin.Ne olur!"diye bağırıyor ve ağlıyordum."Bırakın beni şerefsizler!"ağlayışlarım durmuyordu.Ellerinden kurtulmak için cebelleşiyordum resmen.Bir anda hepsinin eli üzerimden çekildi.Aralarından birinin inleyişini duydum.Kafamı o tarafa çevirdiğimde Batuhan adamı yere yatırmış dövüyordu.Yanımdaki adamlar Batuhan'a doğru koşup yerde yatan adamı kaldırıp kaçtılar.Ben ise köşeye kıvrılmış onları izliyordum.Hala ağlıyordum.Batuhan bana doğru yürüyordu.Şu an buna sevinecek durumda değildim.Hayatımda ilk kez böyle bir olay yaşıyordum.Sessizce ağlarken Batuhan yanıma oturup bana baktı.
"Sana kaç kere git diye söyledim?Niye hala burdasın."diyerek mırıldandı.Cevap vermeden oturmaya devam ettim.Az önce tecavüze uğrayacaktım ve bana bunları söylüyordu.Neden bu kadar düşüncesizdi.
"Sana diyorum!bir daha peşimden gelme.Kalk."diye tısladı.Nereye gidiyorduk?
"Nereye?"diyerek mırıldandım.
"Seni evine bırakacağım."diyerek mırıldandığında sevincimden çığlık atacaktımki bunu yapıcak ne halim ne de ruhum kalmıştı.Bir şey diyemeden arabasına doğru ilerledik.Arabasına binip arkaya oturduğumda bir süre bana bakıp tekrardan önüne baktı.Emniyet kemerini takıp arabayı çalıştırdı.Bende emniyet kemerimi taktım ve sessizce yolu izledim.Soru sormuyordum.Bir süre sonra evin tarifini istedi ve verdim.Bizim evle onların evinin arası baya uzaktı.Eve geldiğimizde emniyet kemerimi çıkarttım.
"Teşekkür ederim."dediğimde cevap vermedi.Arabadan inip evimin kapısına geldiğimde arkamı döndüm.Baya uzaklaşmıştı.Kapının ziline bastığımda kapıyı hizmetçiler açtı."Annem evde mi?"diye sordum.
"Hayır Tuğçe hanım."diyerek yanımdan ayrıldı.Odama çıkıp banyoma girdim.Yüzümü yıkadıktan sonra aynada bir süre kendime baktım.Ağlamaktan gözlerim şişmişti ve fazlasıyla bitkindim.Banyodan çıktıktan sonra üstüme pjamalarımı giyip yatağıma girdim.Üzerime yorganı örttüm.Telefonumu elime alıp bir süre ekrana baktım.Enis 2 kere,Almila 10 kere,Annem 1 ve Berk 3 kere aramış.2 tane de mesaj var.Hiçbirine bakamayacak kadar bitkindim.Saat ise 7'ydi.Telefonumu yastığımın altına koyup gözlerimi kapattım.
Bırakmıyorlar.Ha-hayır.Sürüklüyorlar,kurtulmaya çalışıyorum ama izin vermiyorlar.Avazım çıktığınca bağırıyorum ama kimse duymuyor,kimse yardıma gelmiyor.Çaresizce karşı koyup ağlıyorum.Belki biri kurtarır diye umudumu kesmeden bağırıyorum.Sakin ol diyorlar,bu durumda sakin olmamı söylüyorlar.Sinirim artıyor ve daha sesli bağırıyorum.Ses tellerim kopucak diye korkuyorum.Sonra birden biri geliyor ve adamlardan birini dövüyor.Beni kurtarıyor.Evime bırakı...
Yorumlarınızı eksik tutmazsanız sevinirim.Bu bölüm biraz geç geldi ama en yakın zamanda yeni bölümü atmaya çalışacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYATIMIN AŞKI
RomanceNe ailesiyle, ne de diger insanlarla anlaşamayan bir kız Tugçe. Onun aksine popüler, egolu ve kızların peşinden koştugu Batuhan. İmkansız bir aşk mı? Yoksa nefret hikayesi mi? Fazlasıyla güzel bir kız Egoist ve Yakışıklı bir erkek Aşk mı?Nefret mi?