Hoofdstuk 4. Terug

1.2K 33 14
                                    

Kishairo ?! roept Sheeny.

Yes babe ?

Uit verbazing wist Sheeny niet wat ze moest zeggen.

Al die tijd dacht ze dat hij spelletjes met haar speelde en hij was nog mooier dan op de foto !

Kom zei Kishairo , ik betaal de jurk en dan gaan we iets gezelligs doen.

Nou ik wil wel met je mee maar ik kan me vriendin hier niet achterlaten.

Kishairo werd geïrriteerd , zeg gewoon dat je dringend naar je vader ze werk moet.

Sheeny hield niet graag van liegen maar toch deed ze wat Kishairo zei.

Ze kleede zich om , gaf de jurk aan Kishairo en begon Chella te zoeken in de winkel.

Chel me vader belde net ik moet even weg.

He wtf? ik heb je al shi 4 weken niet gezien en dan ga je nu al weg?

Sorry Chel ik beloof dat ik het goed met je maak!

Sheeny gaf haar vriendin een knuffel en liep de winkel uit.

Zo waar wil je naartoe Shairo?

Ik moet ineens nodig plassen en hier in de buurt is geen toilet.

Uit onderzoek wist Kishairo dat het maar zeven minuten lopen was naar Sheeny's huis en hoopte hij dat ze zou zeggen dat ze naar haar huis zouden gaan.

We kunnen wel naar mijn huis gaan zei Sheeny ben toch home alone.

Kishairo was blij dat Sheeny zei dat ze naar haar huis zouden gaan en samen liepen ze uit het winkelcentrum.

Toen ze het winkelcentrum uitliepen begon het ineens hard te regenen.

Nadat ze zeven minuten in de regen hebben gelopen kwamen ze bij haar huis aan.

Kishairo z'n witte t-shirt was helemaal doorweekt van de regen.

Hij trok zijn jas , schoenen en t-shirt uit en zette 't op de trap.

Langzaam liep hij richting Sheeny en haalde een lok haar uit haar gezicht.

Sheeny deed haar schoenen en jas uit en gaf Kishairo een kus op zijn zachte lippen.

Hand in hand liepen ze naar boven.

Kishairo duwde Sheeny op haar bed en maakte haar benen open en begon haar te kussen.

Langzaam maakte hij het vest van Sheeny open en trok haar trui uit.

Kishairo gaf Sheeny kusjes in haar nek en op haar buik..

Plotseling ging de deur open.. Wtf is dit Sheeny ?!

Sheeny herkende de stem gelijk.

Jer ?!

JongWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu