Η κλωστή διαπερνούσε ομοιόμορφα το μετάξι δίνοντας μια χρυσή νότα στο κάτασπρο υψηλής ραπτικής φόρεμα το οποίο θα φορούσε ακόμα ένα κοκαλιαρικο μοντέλο σε μια από αυτές τις δεξιώσεις μόδας ...Εκείνη πίστη στο έργο της κατεύθυνε το σιδερένιο κατασκεύασμα που έπειτα από τόσα χρόνια είχε γίνει προέκταση των χεριών της καθώς ακολουθούσε πιστά ακόμα ένα φανταστικό σχέδιο της ...
"Δεν περίμενα να σε βρω ακόμα μια φορά μέσα στα υφάσματα " ακούστηκε η φωνή της μίας και μοναδικής της φίλης καθώς και τα βήματα της στο μαρμάρινο δάπεδο του κέντρου ένδυσης..
Ξαφνιασμένη και πλήρως αποσυντονισμενη από το θαύμα που έδινε μορφή τρύπησε το δάχτυλο της ...
Αναφωνισε λίγο αλλά έπειτα έπνιξε τον πόνο της δαγκώνοντας το κάτω χείλος της...
"Darcy " την μάλωσε εκνευρισμένη καθώς αντίκρισε την μελαχρινή με το μακρύ καρέ μαλλί να περπατάει ανάλαφρα μέσα στις σουετ γόβες της ...
Εκείνη χαχανισε φανερά διασκεδασμενη προσφέροντας έναν ζεστό λατε από το αγαπημένο του καφέ λίγα τετράγωνα πιο πέρα ...
Ο κρύος καιρός του Παρισιού αν και ήπιος για τα δεδομένα του χειμώνα δυσκόλευε την εργασία της καθώς η εταιρεία δεν θεωρούσε απαραίτητη την θέρμανση στον εσωτερικό χώρο οπότε η μοναδική πηγή ζεστασιάς πλέων βρισκόταν στα χέρια της ...
Η ψηλή κοπέλα προσπέρασε την μελαχρινή φίλη της με τα εκφραστικά μάτια και προχώρησε προς το φόρεμα που πλέων φάνταζε υπέροχο ....
"Δεν το πιστεύω ότι πριν μια εβδομάδα το σχεδιάζες και πλέων βρίσκεται προς το τέλος του .. είσαι ένα πραγματικό ταλέντο φίλη μου " επαίνεσε την φίλη της καθώς κάθησε στο πάτωμα μαζί της ...
Η κοπέλα με τα εκφραστικά μάτια κοιτούσε το δημιούργημα της με δέος ....
Αν και ήταν το όνειρο της να δίνει ζωή σε κάθε τι δεν περίμενε ότι θα ήταν απλά εργαζόμενη σε έναν οίκο μόδας που μόνο άτομα της υψηλής κοινωνίας θα μπορούσαν να φορέσουν ...
YOU ARE READING
𝐌𝐈𝐋𝐋𝐈𝐎𝐍𝐒 𝐨𝐫 𝐁𝐈𝐋𝐋𝐈𝐎𝐍𝐒
Teen Fiction♕︎ Μπλεγμένοι μέσα σε εκατομμύρια και δισεκατομμύρια... Μια συνάντηση τυχαία ... ένα ψέμα που κρύβει μια αλήθεια ... και ένας έρωτας για κλάματα... άλλωστε τι άλλο θα μπορούσε να γίνει στην ζωή της Elissa Martin .... ♕︎ Hello babies ❣️