"Var mısın iddiaya ben bu okulu 3.5 ortalamayla bitirirsem seninle 1 ay boyunca ageplay sürecine gireceğiz."
Ben buna ancak götümle gülerdim. 1.50 ortalamayı zor tutturan adam nah tuttururdu 3.50 ortalamayı.
"Ulan yavşak koskoca adamım ben o pis zihninde nasıl fantazilerin var senin."
İkimizde alttan ders bıraka bıraka 7 yıldır bir türlü mezun olamamıştık Neco ve ben üniversitenin ilk günü tanışmık garip bir şekilde ikimizde gerizekalı olduğumuz icin bir türlü mezun olmayı başaramamıştık.
Şimdide gay olduğunu 7 senedir bildiğim kader arkadaşım bana ageplay teklif ediyordu. Kıllı bebek Zahir olarak tam da herkesin hayalindeki bebektim zaten.
" Ohooo anlatsam aklın durur. Sen var mısın yok musun onu söyle. Tüm dersleri vereceğim bir sene içinde, yaz okuluna kalıp düşük notlarımı da yükselteceğim. Yeter ki sen he de."
" İlla sikeceğim diyorsun yani?"
" Yok lan azcık ellerim arkadaşımıza kaldıracak adam mıyız biz"
Şişe şişe konuşmaya başlayınca gözlerimi devirdim.
" Değil misin?"
" Öyleyim ama konumuz bu değil."
Omuzlarımı silktim.
" Eh peki madem. Nasıl olsa yapamayacaksın. Giriyorum iddiaya ama eğer ben kazanırsam arabanı alırım. "
" Lan salak senin benim mi var isteye isteye bunu mu istiyorsun."
Doğru söylüyordu. 7 yıldır yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmediği için her şeyi ortak kullanıyorduk. O kadar içli dışlıydık ki porno izlerken birbirimize el muamelesi bile yapıyorduk.
" Tamam lan ben kazanırsam orman olmuş kıllarını çart çart ağdalatacaksın tamam mı?"
Gözleri biraz büyüyüp yutkunsada geri adım atmadı.
" Tamam lan. 1 sene sonra bebeğim olmaya hazırlan seni bezlemek için değil 3.50 ortalama 3.85 bile yaparım. "
Şerefsizin gözü dönmüştü. Hemen hemen birbirimize denk cüssemiz olmasına rağmen sırf piçliğine böyle bir şey istediğine emindim yoksa işi olmazdı böyle şeylerle.
" Senin gözün dönmüş siktir git ders mi çalışacaksın ne yapacaksan yap."
Kafasında bir şeyler tartıyormuş gibi daldığında sesimle transtan çıktı.
" Zahir akşam yine çekecen mi beni"
Omuz silktim
" Sen film seç çekeriz."
Sırıta sırıta yanımdan gittiğinde bende bu sene okulu bitirme umuduyla kütüphaneye gittim.
5 dakika vicdan rahatlatıp geri çıkacağımı bile bile.
......
Bu iddialaşmamızın üzerindeh tam bir buçuk yıl geçmişti ve hiç umulmadık bir şekilde Neco iddiayı kazanmıştı.
O son gece birbirimizi çektikten sonra ders çalışmaya başlamış ve şimdiye kadar asla başını kaldırmamıştı.
Eşşek gibi çalışıp yemek yiyip yatmak dışında hiçbir aktiviteye katılmayıp imkansızı başarmıştı.
Hocaların bile ağzı açık kalmış bir psikoloğa gitmesi için ikna etmeye çalışmışlardı. Ama bilmiyorlardı ki benim gibi bir motivasyonu vardı.
O kafasını kaldırmadan çalıştığı için aralarda ben de ayak uydurup çalışıyordum. Bu sayede alttan aldığım bir kaç dersi verebilmiştim ama bir kaç dersim yine kalmıştı.
Bu Neco şerefsizi ise biraz daha zorlasa derece yapacaktı. Son senesini 3.65 ortalamayla tamamlayıp kapasitesini aşmış beni dumur etmişti.
Şimdiyse diplomayı elinde sallalıp deli gibi bağırıyordu.
" Koydum mu beeee. Koydumm. İşte adamı böyle duman ederlerr. Alacam kırbacı vuracağım sana, alacağım kırbacı vuracağım sana. Bak oğlum biz boş adam değiliz ayıkıyon mu?"
Hem zıplayıp hem bana bakıp hem de racon kesiyordu. Götü avuçlamıştım resmen. Bu sözümü tutmadan hayatta rahat bırakmazdı beni.
" Lan bak bana çaymak yok, ulan kafamdan dumanlar tütüyor ders çalışmaktan çüküme bile dokunamadım. Buna değecek ulannnn."
İyice deli kadir moduna bürünmüş abuk subuk hareketler yapıyordu. Eşşek kadar herif sanki 5 yaşındaydı.
"Bak lan bana, caymak yok ha. Ben zaten eşyaları ucun ucun alıp kilitli odaya koymuştum."
Şerefsizin evladı demek ki ne var ne yok teptiğimiz odayı o yüzden boşaltmıştı.
" Tamam lan zıplama komşuları tepemize bindireceksin. Söz verdik bir kere 1 ay ne bok yersen ye."
Gelip alnıma şap diye bir öpücük kondurduğunda yüzümü buruşturup ıslanan anlımı sildim.
"Artık helalimsin. Biraz kıllısın ama böylede yeriz sorun yok."
" Siktir git lan daha yarın olmadı korum gözünün ortasına dünyan şaşar."
" Babacığına öyle denir mi. "
Ulan bir de bu vardı.
Sıçtık cafer bez getir. Yok ya o işi Neco yapacaktı artık.
Elimle anlıma vurdum. İddiayı kabul eden aklımı sikeyim.
Yeni bir kurguyla geldim. Uzun zamandır ageplay düşünüyordum ama tabi ki benim usulumle.
Diğer ageplayler gibi olmayacak. Sonra o niye böyle şu niye böyle değil demeyin.🙏
Umarım seversiniz ben şimdiden çok sevdim çünkü😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İddia bxb AGEPLAY
Chick-LitTamamlandı.... İddiaya giren iki üniversite öğrencisinin girdiği ageplay süreci. Bildiğiniz ageplaylerden değil ona göre okuyun. Ageplay :yas oyunu. bir bireyin farklı bir yaştaymış gibi davranması ya da davranılması şeklinde gerçekleşen bir rol oyn...