k a p s ü l

9 1 0
                                    

1 Aralık 2021

Rena'nın Ağzından

" Buzul çağ bugün Grönland'a ulaştı. Tahminen 4-5 gün içinde İngiltere Buz altında kalıcak.  Zengin kişiler çoktan Japonya'ya gitmeye başladı bile. Yer altı sıcaklığı orada çok yüksek diye yer altı sığınağını oraya kuruldu... "

Haberleri hızla kapattım.Haberciler haberleri ulaştırayım derken yoksulları üzüyor. Babam ünlü bilim adamı Kaneki Haru. Japon kökenli bir aileden geliyoruz. Babamın şu an çalıştığı bir deney var. İsmi " YUÇ " Açılımı " Yaşam Uzunlaştırıcı Çip ". Bu çipi kalbine taktığında bedenindeki yaşam kapasitesini arttırıyor. Tabiki küçük bir ameliyat gerektiriyor ancak buna değiyor . Hayvanlar üzerinde işe yarıyor ama insanlarda geri tepiyor ve yaşamlarını kısaltıyor. 

Babam kedimin yaşama kapasitesini 2500 yaşına kadar çıkarmayı başardı. Kedimin ismi " Kümülüs " yamur bulutu anlamında geliyor. Nadir bir bulut olduğu halde her bulutun içinde küçükte olsa bir parça kümülüs vardır derler. Ancak şu anda konumuz bu değil.

Babam çipin üretimini teker teker bana anlatıyor çünkü eğer insanlarda işe yararsa sadece benim üzerimde kullanıcak ve gelecekte insanlara sunmamı istiyor. Nedeni-

" BAŞARDIM!! "

" Neyi başardın?! "

" Çip, İŞE YARIYOR!! " 

" NE !?! "

Hemen laboratuvara koştum. Babam, dans mı ediyor? Çılgın bilim adamı işte. Bekle- 

" IYYYY " 

" Ha? Aa özür dilerim tatlım " 

Babam elindeki insan kalbini, evet doğru duydunuz İNSAN kalbini kaba koydu. Öğk, iğrenç.

" Tatlım buzul çağda ölmek zorunda değilsin artık. "

Gülümsedim. 

" Sen neden gelmiyorsun ki? "

" Çünkü o çip 25 yaşından büyüklerde işe yaramıyor. Anladınmı? "

" Haa tamam... "

" Evet ameliyata başlayalımmı. "

" Hemenmi!? "

" Evet, eğer hesaplamalarım doğruysa, buzlar dahada hızlanıcak ve sadece 1 buçuk günümüz kalıcak. Neyse bana uyuşturucuyu getir. "

Midem bulanıyordu ama kalktım ve dolaptan uyuşturucuyu aldım. Ameliyat'tan korkmuyordum çünkü daha önce çok kez olmuştum. Sorgulamayın. Babam robot A.Y.M.i çalıştırdı. A.Y.M ne mi? Hemen anlatıyım. 

A.Y.M, yani "Ameliyat Yardım Modülü" , 6 kolu ve tekerlekleri olan bir ameliyat yardım robotudur. Dokunmatik ekranından ameliyat türünü seçersin ve ölümcül olmayacak şeylerde yardımcı olur. Onu tabikide babam yaptı. 

" A.Y.M. Açılıyor, Açılım tamamlandı. Lütfen ameliyat türünü ve ismini seçiniz. "

" YUÇ ameliyatı seçildi, gerekli eşyalar hazırlanıyor. "

A.Y.M. tekerleklerini kullanıp dolapları karıştırmaya başladı. O sırade ben sedyeye yatıyordum. Kümülüs ' Nabıyon? ' diye bana baktı. Güldüm. Babam kümülüse ton balığı getirdi çünkü eğer ven ameliyattayken bir şey yemezse çıldırıdı ve bir şekilde laboratuvara girip A.Y.M ye saldırırdı. 

Babam kümülüsü balığıyla birlikte dışarı yolladı ve bana uyuşturucu iğneyi vurdu. Evet, başlıyoruz...

10 Saat Sonra

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝗞𝗿𝗼𝗻𝗼𝗹𝗼𝗷𝗶𝗸| BNHA |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin