Adevarul gol golut

394 14 10
                                    

Nu e frate deloc ok....deci deloc nui ok

Ce?

Suntem controlati de peste tot din toate partile sin toate partile in permanenta initial am crezut ca diar cei care acepta dar nu.....noi suntem controlati non stop.

Nu intelegeti?

Lasama sa imti explic dami voie.

Ce inseamna JOLAN?

Nu sti

Iti spun eu ce inseamna nimic dar daca pui invers este Naloj care e pronunti de la Knowleagi si stim cu toti ce inseamna Knowlegi in engleza inseamna cunoastere si cu toti cunoastem logo-ul cunoasteri .

Te intrebi care e legatura intre ele pai iti explic imediat.

Pentru ca gandestete daca logo-ul cunoasteri este . ok sa zicem ca nu are nici o legatura dar de ce exista editura a 3?

Nu sti

Pai vezi 3 exact cate laturi are un triunghi.

Si dc pun ei togmai pe carti chestia asta? Pe carti..unde folisesti cartile? Inca de mici la scoala....suntem obligati inca de mici sa mergem la scoala. Ș C O A L Ă

6 litere 6=3+3

3 laturi ,3 colturi exact cate are un triunghi.

Si inca ceva....acum totul are sens inca de mici ni se implanteaza programul asta in cap ce facem noi la sciala? Avem ore si pauza , ora, pauza.ora= 3 litere, pauza=5 litere,gandestete 5+3=8 daca intorci 8 este tot 8 dar daca il pui culcat este un infinit. Ce ti se pare ca dureaza un infinit? Ora de matematica. Ce inveti la ora de matematica exact despre triunghiuri. ..

Si nu numai.....ca inveti despre triunghiuri.Toata e o materie musonica si nu e singura biologie.ia spune.

BIOLIGIE

Ai auzit acentul biologie ,,iii'' illuminati .Fizica,chimie , filozofie, psihologie, toate sunt asa.

Si sunt sigura ca acum stai si te gandesti pa romana. Adica ea nu este nu face parte din aceste materii?

Ramana toata lumea stie...de unde vine romana din latina. Toate,toate lucrurile astea neau fost implantate in cap pana acum nimeni nu s-a dat seama. Si acum stau si ma gandesc ca is atitea materi gandestete pe langa cate am trecut. Mai e si logica. Iti dai seama , iti dai seama ce am aflat?

Ok si daca argumentele acestea nu iti sunt de ajuns iti mai dau unul.

Ce folosesti tu la geometrie?

Rigla

Ok si ca forma are rigla pentri triunghiuri.

Triunghi

Exact triunghiul.

Si sper ca acum t-ai dat seama ca suntem controlati de illuminati.
Nu imi corectati greselile gramaticale :* sper ca va placut cartea. :*

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 04, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Controlatii de illuminatiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum