¿6?

6 3 24
                                    

1) Şarkı arama yerine F yazın. 4. şarkı siz üzüldüğünüzde iyi gelecek şarkı.
(Edit: Bts-Fake love)

2) Şarkı arama yerine A yazın. 8. şarkı sevdiğiniz çocuğun/kızın en sevdiği şarkı.
(Edit: Bts-DNA Tek sorun sevdiğimin olmaması djdbfbsn)

3) Şarkı arama yerine D yazın. 11. şarkı sizi anlatıyor.
(Edit: Bts-İdol Benim müzik listem full bts değil aslında. Hatta 5/2 si bts. Ama nedense sadece bts çıkıyor dhdhejndbdns)

4) Şarkı arama yerine U yazın. 15. şarkı listenizdeki en az sevdiğiniz şarkı.
(Edit: Dj roskha-Türk mashup Yaani pek sevmem aslında çünkü zamanında aşşşırı çok dinledim ve heves kalmadı)

5) Şarkı arama yerine Y yaz 9. şarkının sözleri yarın başınıza gelecekleri anlatıyor.
(Edit: Bts-Not today türkçesini bilmemek :'))

6) Şarkı arama yerine E yaz 3. şarkı en sevdiğin şarkı.
(Edit: Bahtiyar-Gülüşü yeter değilllll)

7) Şarkı arama yerine G yaz 13. şarkının dakikası kadar yaşayacaksın. (Orasını Allah bilir. Sadece eğlence amaçlıdır)
(Edit: 1:29 yani 129 yıl. Yoh artık. Ama listemdeki en kısa şarkı. Şansa bak :') )

8) Şarkı arama yerine M yaz 15. şarkının sanatçısı en sevdiğin şarkıcı.
(Edit: BTS doru😃👍)

9) Şarkı arama yerine L yaz. İlk şarkı seni rahatlatıyor.
(Edit: Ağustos Sırılsıklam)

10) Şarkı arama yerine I yaz. 19. şarkıyı tüm gün boyunca dinle shfjsknsbh
(Edit: Bts-Butter dinliyorum ztn ayol)

Eveet. Şarkılarla oluşan bi anket. Bunun part 2'sini istermisiniz?

Şimdi listeme bi baktım da. 86 şarkının sadece 22'si BTS. Ama nedense hep bts çıktı.

Şarkı önerin plssssssa

Bb🐇

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AnketHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin