Vstala jsem stejně jako každé ráno v 7:00, šla jsem do koupelny a udělala si hygienu, převlékla jsem se do svých šatů a mohla jsem jít. Sešla jsem dolů po schodech na snídani a už tam čekal Thor i Loki. ,,Dobré ráno" řekla jsem a sedla si na židli vedle Thora. ,,Dobré ráno sestro" pronesl Loki a já se na něj usmála. ,, Tak jak jsi se dnes vyspala" zeptal se mě Thor. ,,Stejně jako každý den" řekla jsem a začala si nabírat snídani.
Po snídani jsem si šla do pokoje a začala si číst knížku, v tom jsem uslyšela Thora jak křičí ,,TESSERACT JE PRYČ!!!" Hned jsem se zvedla a běžela za ním. Přiběhla jsem za Thorem a zeptala se ,,Co se stalo??" ,,Nevím, prostě jsem šel kolem a tesseract byl pryč" řekl Thor a já se zamyslela.... ,,A kde je vlastně Loki?!" zděšeně jsem se zeptala a rozběhla jsem se s Thorem do jeho pokoje. Otevřela jsem dveře a Loki je pryč. ,,A sakra" řekl zděšeně Thor. ,,Co je??" Zeptala jsem se. ,, Loki vzal tesseract a šel s ním na Midgard". ,, To znamená co??". Zeptala jsem se. ,,To znamená že Loki chce srovnat Midgard k zemi" Pronesl Thor a mezitím šel do svého pokoje. ,, Kam jdeš?" Zeptala jsem se. ,,Musím na Midgard za Avengers" řekl a začal se připravovat. ,,Pojedu s tebou" Řekla jsem sebevědomě. ,,Ty nikam nepojedeš!" Pronesl naštvaně. ,,Proč ne??" Zeptala jsem. ,,Protože jsi ještě malá a pro tobě by to bylo nebezpečné" řekl Thor. ,, Ale vždyť je to můj bratr, třeba bych ho dokázala zkrotit. " .,,Nenene ty zůstaneš pěkně tady ať od tebe nemám strach."řekl uklidnění Thor.,,Souhlasíš?". ,,uhh tak fajn, souhlasím".řekla jsem. ,,Super tak ja už půjdu." Řekl radostně Thor.,,Tak fajn ahoj bratře." ,,Ahoj sestřičko." Řekl a odešel na Midgard. V tu chvíli jsem ale dostala dokonalý nápad.,, Ha mám to!!"
Tak a tohle je pro první kapitolu vše...snad se vám líbila doufám že budete číst dál:) dneska vyjde možná ještě jedna.😊🔮🌻 Krásný den.
ČTEŠ
Emily Laufeyson// avengers
ActionTento příběh je o jedné holce jménem Emily Laufeyson, princezna Asgardu a nevlastní sestra Thora a vlastní sestra Lokiho.