,,Ha mám to" křikla jsem radostně a běžela do svého pokoje abych se mohla převleknout a vyrazit na Midgard.,,Tak co jsi vezmu na sebe" pronesla jsem.Chvili jsem hledala to pravé ořechové,,Už to mám" radostně jsem zajásala vzala si to oblečení a šla se převlíknout.
,,Hmmm.. mám si vzít i helmu??" Zeptala jsem se sama sebe. ,,Ale jo vezmu si jí ". Vzala jsem si helmu a mohla jsem vyrazit na Midgard. Přiletěla jsem na Midgard a neměla jsem z toho moc dobrý pocit. No jen se podívejte, celé město v plamenech a všude samé příšery které vyletávají z nějaké díry na obloze. ,,No kráso" řekla jsem trochu nervózně. Najednou jsem zahlédla svého bratra Thora. ,,A sakra budu muset někam schovat!" Běžela jsem se schovat za nějaké auto a doufala jsem že mě Thor neuvidí.,,Uff" řekla jsem si potichu. Najednou jsem uslyšela nějaký křik, strašně jsem se lekla a bála jsem se podívat za sebe jelikož se mi zdálo že to je za mnou.,, Fajn Emily uklidni se, vše bude v pořádku" řekla jsem si v hlavě. Otočila jsem se a co tam nebylo... Viděla jsem nějakou zelenou příšeru která bojovala s těmi příšerami, ale nevěděla jsem jestli patří k Avengers. ,,Achh jo čp to můj bratr udělal" Zeptala jsem se sama sebe a vydala jsem se hledat Lokiho.
Uběhlo tak 10 minut a já jsem ho nemohla pořád najít, a mezitím jsem stihla zabít tak 5 těch hnusných příšer. Šla jsem a najednou na mě někdo zařval ,,ZA TEBOU!!!" Já jsem se dost lekla ale i tak jsem se otočila. Když jsem se otočila připravovala se na mě skočit nějaká ta příšera. Já jsem se ale tak lekla že jsem vůbec nebyla připravená, když v tom kolem proletěl nějaký štít který vrazil to té příšery. Mě se dost ulevilo. Najednou se ten štít vrátil zpátky tomu kdo ho vlastní, podívala jsem se a byl tam nějaký pán. ,,Dávej pozor, málem tě to zabilo." Byl tam pán který měl na sobě modrou helmu s bílou hvězdou uprostřed a stejně tak i oblek. V tu chvíli jsem měla možnost se zeptat na toho zeleňáka. ,,Tak zelená příšera patří k vám??" Zakřičela jsem na něj tak aby mě přes ten hluk uslyšel. ,,Jo je s námi." Pronesl ten muž. ,,Děkuji." Řekla jsem a šla jsem dal hledat Lokiho. Ale co jsem to viděla.
,,LOKI!!!!"Tak a to je pro dnešní kapitolu vše, snad se vám líbila a dnes doufám že vyjde ještě jedna.🔮🥰🍀🧸krásný den.
M.🌻🧸
ČTEŠ
Emily Laufeyson// avengers
ActionTento příběh je o jedné holce jménem Emily Laufeyson, princezna Asgardu a nevlastní sestra Thora a vlastní sestra Lokiho.