(Medya cok iyi azicik gozunuz senlensin😘😘😏)
2 gün sonra Kageyama-kum'un doğum günüydü ve ben hala birşey yapmadım tam bir aptalım. Kageyama-kun'un takımında sevgili ilişkilerinden çok iyi anlayan biri vardı Sugawara.Gerçi Sugawara'nın sevgilisi yok ama belki de aşık olduğu biri vardır sonuçta yaşı büyük. (Y/n'ye aşık filan değil he)Sugawara ile yarın bir kafede Kageyama'nın doğum günü hakkında konuşacaktık.Saate baktığımda 11:30'du.Tam yatıcakken telefonuma bir mesaj geldi.
Kageyama;
Uyudunmu Y/nY/n;
Daha değilKageyama;
Yarın seninle normalde okul haricinde görüşecektik
antreman olmadığı için
ama Hinata aptalı Nekoma'ya Kenma'yı izlemeye gidecekmiş
kaptanda Hinata aptalı başka yerlere de gider diye
benimde gitmemi istedi.Y/n;
Desene Hinata senden
dayak yicek SĞWOWWKQKSLKageyama;
Evet galiba öyle olucak XZJSKWQĞŞEIK
neyse ben seni tutmayayım iyi geceler sevgilim Y/n-chan ^_^Y/n;
Iyi geceler sevgilim Kageyama-kun^_^Aslında Kageyama Nekomayı pek sevmiyor daha açıklayıcı olursa oradaki takım kaptanı olan Kuroo'yu sevmiyor
(Flashback)
Kageyama ile banklarda dondurma almış oturuyorduk
Y/n:Kageyama bize doğru gelenler Nekomadan Kenma ve Kuroo değil mi?
Kags:Evet onlar
Gerçektende onlardı
Kuroo:Naber Kageyama
Kageyama:Gördüğün gibi iyiyim
Kuroo her zamanki gibiydi Kenmaya baktığımda biraz sinirliydi görünüşe bakılırsa leveli geçemedi.
Kuroo:Y/n herzamanki güzelsin ama bugün biraz daha güzelsin.
Kuroo yine flörtüzdü
Tam teşekkür edicekken Kageyama konuşmuştu.
Kags:Öyledir benim sevgilim.
Benim sevgilim kelimesini bastırarak söylemişti aslında kıskanması hoşuma gitmişti çünkü Kageyama kolay kolay kıskanmıyor.
Kenma:Kuroo hadi dondurma almaya gidelim.
Kuroo:Sen konuşmazdın levelimi geçemedin
Kenma:Kuroo hadi yürü gidelim
Kuroo:Tamam anladım geçememişsin
Kenma:KUROO
Kuroo:Of tamam be bişey demedik.Görüşürüz Y/n-chan ve Kageyama
(Flashback end)
Yatağımın içine girip kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Sabah
Okul bitmişti Suga ile bugün gizli buluşacaktık.Kıyafetlerini giyip buluşacağımız kafeye doğru yola çıktım.
Sugawara-san gelmişti ama yanında Nishinoya ve Tanaka vardı.
Suga:Kusura bakma yakalandığım için onları da yanında getirmek zorunda kaldım.
Y/n:Önemli değil
Sugawara-san ile planı yapmıştık ama görünüşe bakılırsa Tanaka ve Noya-san etraftaki kızları kesmekten planı dinlememişlerdi.Plan şuydu;Yarın Tsukki, Yamaguchi,Tanaka ve Noya Kageyama'yı dışarı çıkarttıp Hinata,Daichi,Suga ve asahi gizlice camdan (kageyama 1.katta oturuyo o yüzden camdan yaney)girip evi süsleyecektik.
Kafeden çıkmış eve doğru yürüyordum nihayet eve gelmiştim saate baktığımda 20:30'du (saat 18:30'da buluştular)bu seferde ben Kags'a mesaj atmak istiyordum hep o ilk mesaj atıyor çünkü.
Y/n;
Kags napıyorsunKageyama;
İlk sen mesaj attın garipY/n;
Istersen bir daha mesaj atmamKageyama;
Hayır hayır at mutlu oldumY/n;
NapimKageyama;
^_^Y/n;
Yemek yedin miKageyama;
Y/n sen iyimisinY/n;
Kageyama mal mal sorular
sorma merak ettimKageyama;
YedimY/n;
EyeKageyama;
Bu muydu yaniY/n;
Evet ^_^Kageyama;
Çok gıcıksınY/n;
Sen yemişsin ben yemedim
Hadi şimdiden iyi geceler KagsKageyama;
İyi geceler Y/n-chan
SabahBugün kageyama'nin doğum günüydü ve okul yoktu saat şu an 13:45'di.Şu an tsukki'den mesaj gelmesini bekliyorduk.
Mesaj gelmişti şu an kageyamalar evden çıkmıştı eve doğru yol almıştık.Gerçi Kageyama evden çıkmadan önce hep camlarını kapatırdı ama Kags'ın evinin anahtarının yedeği bende vardı.
Eve gelmiştik içeri Asahi,Daichi ve Hinata süslüyor Sugayla bende mutfakta kek yapıyorduk.
Çok fazla uğraşlar sonucu bitmişti Tsukkiye mesaj attıktan sonra yerimizi aldık ve gelmelerini beklemeye başladık.Bi kapı sesi gelmişti demekki şu an eve giriş yaptılar.Confetileri hazırlandıktan sonra Salona giriş yaptılar.Hepimiz patlatmıştık ama asahin yine sakarlığı tutmuş patlatamamıştı.
Kags bir anda ağlamaya başladı.
Y/n:Kageyama-kun noldu
Tsukki:Bu kral cidden aptal doğum gününde ağlıyor ne yazık ama(laf soktu😏)
Kageyama:Mutluluk göz yaşları bunlar aptal
Yeyyyyy