1

20 0 0
                                    

Byla Sobota a ja jsem si šla natáčet trapná videa na TIk Tok ,ano opravdu natáčím na tik tok a řekla bych,že mi to i jde ,mam přes 24K.
Jmenuji se Aneta a je mi 19 let (p.a. Budeme dělat že Benobi není 30 ale třeba 20 a že všude mluví česky děkuji😂)
Ráda koukam na filmy a taky dost rada cestuji,mam kamarádku Anie která je z Londýna. Planuji za ní hned po maturitě jet protože jsem v Londýně ještě nebyla.

Taaakkk dnes mam poslední maturitní zkoušku a to ustní z Anglického jazyka ,ani jsem se toho nebála protože anglicky umím dobře. MÁÁM TO
Tak maturita za mnou a jdu balit.

Hned jsem jela na letiště kde jsem měla rezervovanou letenku ,nasedla jsem do letadla, dala jsem si sluchátka a šla spat . Otevřela jsem oči a měli jsme za 10 minut přistát. Hned jak jsem vylezla z letadla rozhlédla jsem se po letišti a viděla Anie s nějakým klukem ,měl blond vlasy modré oči a celkově byl hezký. „tak konečně jsi přijela" řekla Anie a objala mě „konečně" řekla jsem a utřela jsem si slzu „jo promiň tohle je Ben" „ahoj Aneta" podala jsem Benovi ruku „ Ben" přijal ruku a příjemně se na mě usmál „to se jako ani neobejmete" řekla poblázněná Anie ,nojo co od ni mužů jiného čekat. Ben se zasmál a objal mě, ja se přidala. Odcházeli jsme z letiště a drkla do mě nějaký nepříjemný kokot s to nebylo vše SAMOZŘEJMĚ NA MĚ VYLIL KAFE 😐 ,aha hm skvělý děkuju „debile nemůžeš davat pozor " řekl Ben ,koukala jsem na něj s údivem,začal si sundávat mikinu a navlékl ji na mě „nee ježiš to si n..." "prosím tě pojď a nech si to!" odpověděl na mou nedopovězenou větu a tak jsem mlčela ,ještě jsem tiše řekla děkuju,jen se usmál.

Šli jsme všichni k Anie a tam si chvilku povídali, s Benem si celkem rozumím ,máme skoro stejné názory a smějeme se stejným vtipům. „no nic ja budu muset jít mam ještě nějakou práci" řekl Ben ,rozloučili jsme se, objali a on šel . Jakmile se dveře zabouchly,vychrlila jsem na Anie otázky.

„Takže ty sis našla nabíječe jo" mrkla jsem na ni
„tak za 1 ne a za 2 ne je to muj bratranec" „aha tak to jo i když takový hezký kluk aby neměl holku viď" „počkej ty nevíš moc kdo to je viď " „kluk a tvuj bratranec něco dalšího hhh třeba mimozemšťan" řekla jsem s úsměvem „demente je to herec" koukala na mě „joo to určitě sice je mooc hezkej ale herec? pff to tak " „takže mi nevěříš jo?" Usmála se ironicky „Ne" řekla jsem důrazně „oukeeej tak se koukej" řekla a ukázala mi wikipedii a ruzné stránky kde se o něm píše,vykulila jsem oči .

„A ne holku nemá" řekla a koukla se na mě "faaakt?" Rozzářily se mi oči "Aneto opovaž se zakazuju ti s ním něco mít nechci aby ses mi pak tady trapila protože Ben není zrovna dobrý kluk pro tebe a pro nikoho ,zlomil dost srdcí" „to neznamená že se nemohl změnit" řekla jsem ji a koukala se ji do očí
"Ben?hah ten se nikdy nezměni" řekla ironicky a šla něco dělat do kuchyně,odešla jsem do pokoje abych si ještě vybalila věci, v tu ranu mi došlo že mam jeho mikinu AHA TAKŽE MAM DŮVOD K TOMU HO ZNOVU VIDĚT ,z mého přemýšlení mě ale vyrušilo oznámení z instagramu.

benhardy vas začal(a) sledovat
Dala jsem mu follow back a projela si jeho profil napsal mi: ahoj dneska to bylo super a tu mikinu si klidně nech stejně mi byla krátká na rukávech 🤍

Vypla jsem telefon a asi hodinu přemýšlela co mám odpovědět.

Tak tohle byla první část ,vidíme u další části byee
🖤

I love you BenKde žijí příběhy. Začni objevovat