2

11 0 0
                                    

Odepsala jsem že nepřichází v úvahu abych si jeho mikinu nechala a ať neodmlouvá,domluvili jsme se na venku ,potom jsem se šla už jen osprchovat s spat .

Ráno jsem se probrala a bylo kolem pul 9 napsal mi Ben jestli nechci přijít už teď a že mi chce něco ukázat. Převlekla jsem se a napsala Anie na stul vzkaz, že jsem se šla projít. Došla jsem k místu kde jsme se měli setkat „ahoj" ozvalo se „ahooj" odpověděla jsem a objala Bena „taaak kam jsi mě to chtěl vzít?" Zeptala jsem se zvědavě,on se jen usmál „pojď k autu" ukázal na černou limuzínu „vážně jsi toto nazval jen AUTEM?!„

Koukala jsem s otevřenou pusou,sedla jsem si a naskytl se mi pohled na 3 kluky „ahoj ja jsem Joe toto Gwily a toto Rami aa Bena už znáš"usmál se „eeee moc mě těší kluci ja jsem Aneta" odpověděla jsem a vedle mě si sedl Ben „a kam že to vlastně jedem ?" otočila jsem se na Bena "nevim jen tak se projedeme" usmal se Rami „to jste si vážně pronajali limuzínu jen na JEN TAK PROJÍŽDĚNÍ" vykulila jsem oči „aby ses nam nezbláznila to by tě byla škoda že Bene řekl Gwil a mrkl na Bena „no to teda,tak hezký holky aby nebyla škoda pffff" kouknul na mě Ben a ja zčervenala.

Dojeli jsme k nějakému baraku skoro l vile „wow"
Stála jsem s otevřenou pusou před domem „tak na co čekáš pojď dál zakřičel Ben" usmála jsem se a vyšla k nim „vítej u nás doma" mávl rukou Joe „je to tady nádherný" rozhlížela jsem se kolem „tak choď častěji" odtrhl Ben obličej od telefonu , koukl na mě a usmál se „neee vždyť musíte mít hodně práce" pokrčila jsem čelo „tou prací myslíš opakování textu a učeni různých částí filmu?eem jo náročný" zasmál se Ben „heleeee" propalila jsem ho pohledem „jak dlouho tu plánuješ být" zeptal se Rami „no uvidím ,ale plán byl na celé prázdniny"periferním viděním jsem viděla že se Ben usmál

O týden později

Mam Anie strašně moc ráda ,ale nečekala bych že mi začne lézt na nervy po týdnu. Seděla jsem v pokoji a najednou přišla Anie „Anet  je mi to blbý alee jedu od zitra na zbytek prazdnin za Lukym" koukla do země „aha no aaaa to mam jako odjet nebo ja nevim co tím chceš říct" nadzvedla jsem obočí „eeee no že buď si najdeš nějaky byt nebo ja nevim můžu říct kamošce ať tě ubytuje u ní" "aha dobry no Anie jsi strašně skvělá a mám tě moc ráda ,ale poslední dobou mě štveš ,ženu se za tebou takovou dálku s doměním že si užijeme prázdniny a ty mi tak nějak hezky třekneš že mam vypadnout , nehledej nic seženu si něco sama" Sbalila jsem si věci uklidila jsem pokoj pro hosty objala se s Anie a šla. Po cestě jsem zavolala Benovi jestli bych tam nemohla na zbytek prázdnin bydlet ,z jeho hlasu jsem vycítila štěstí.

Došla jsem ke dveřím a tam už čekali kluci. „Ahoj objala jsem všechny a naposled Bena toho obejmula nejdéle lidi vidíte musim za ni mluvit ja PODVĚDOMÍ JÁ TĚ NESNÁŠIM  řekla jsem si v hlavě „taak kam mam hodit věci " usmála jsem se „em můžeš jít do pokoje pro hosty nebo teď už do tvého pokoje " mrkl Ben „děkuju" odnesla jsem si věci do krásného pokoje.

Byl večer takže jsme šli všichni spat ,jelikož byla bouřka a ja se bála  jen bála ?hah však jsi byla posraná jak štěně Dik

Vzala jsem peřinu a vydala se po chodbě do dveří,které byly na konci chodby protože se tam ještě svítilo,zaťukala jsem a na znamení DALE jsem vešla „ahoj co ty tady " koukl na mě Ben „no víš " koukla jsem se z okna kde lítaly blesky „ahaa tady se někdo bojí bouřky " usmál se „heleee nesměj se mi " udělala jsem psi oči .

Povídali jsme si tak do 2 do rana a potom z Bena vypdlo „pojď jdeme na cígo" vykulila jsem oči „e no ja nevim měla jsem ho jednou když jsem byla v šoku , k tomu je venku zima a špinit peřinu do mokrého balkonu to nevím teda ,jo a ještě k tomu je tam jen jedna židle ,takže můžeš si jít zapálit a ja už můžu k sobě páč je po bouřce" usmála jsem se nevině „holka tobě ty výmluvy jdou ,ale nevíš že ja mam skoro na vše řešení mrkl " hodil si mě přes rameno ,došel před jeho skříň ,navlékl na mě jeho mikinu ,rozcuchal vlasy, koukl mi do očí a jemně mě políbil ,pak mi dal do pusy cígo , a znovu si mě přehodil na rameno  a došel k balkónu, kde si sedl na židli a mě si posadil na sebe ,byla jsem z toho všeho tak v šoku ,že jsem si nakonec tu cigaretu zapálila „vidíš  já ti to říkal " usmál se „blbečku" na oko jsem se urazila „a z čeho jsi byla tak v šoku " šibalsky se usmál „ty demente ptej se ještě chvilku a ja odejdu"
„uuu to bych byl moc smutnej"

Rano jsem se vzbudila a šla jsem udělat všem snídani jako takové poděkování za azyl.
Joe přišel do kuchyně a jemu v patách byl Gwil „jeee palačinky " křikli oba „počkat počkat není tohle náhodou Bena tričko" podíval se Joe „jo no jo musim mu je vratit" usmala jsem se na něj „a vy dva něco spolu" nadzvedl obočí Gwil „neee ježiš ne s Benem jsme kamarádi,je hezký ,ale vztah ,to asi ne spíš ho beru jako strašího bráchu,opřela jsem se o linku a koukala do okna. Jedním uchem jsem slyšela STRAŠNĚ NENÁPADNÝ rozhovor mezi Joem a Gwilem „stejně si myslim že budou spolu vždyť se na to podívej Ben je z ní uplně jinde ,už nepije dokonce už tolik nekouří a nechodí tak často večer pryč a ona?každou chvilku jeho hadry,pořad se na sebe usmívají ,řikam ti že bych si i přál aby spolu byli" usmála jsem se protože to o čem se bavili bylo hezké,ale vrtalo mi hlavou že ben asi nejspíš dost pil ,kouřil a chodil často večer pryč.

Šla jsem si do jeho pokoje pro věci a on seděl zas na balkóně „Bene?" Otočil se ke mně s koukl mi do očí „co se děje" potáhl si z cigarety "za 1 toto" vzala jsem mu cigaretu párkrát si potáhla a vyhodila „proč však máš svoje " zakňučel a vzal si nějakou flašku ve ktere nebylo stoprocentně originální pití „Bene co to je " nadzvedla jsem obočí „co toto?em minerálka" usmal se „tojotojo nevěřím ti v tomhle ani nos mezi očima,dej mi to" koukla jsem na něj „o co ti jde" zvýšil hlas „o tebe proč tak moc piješ" zoufale jsem stála „jde o Adelu ,totiž o mou bývalou přítelkyni ,víš ona ,ona mě nechala a je s nějakým jiným hercem a nemůžu na ni zapomenout" skoro brečel

Přišla jsem k němu a objala ho „Bene mrzí mě to ,ale ona za to nestoji ,máš tu mě ,kluky všichni tě máme rádi a věř mi ,vždycky tu pro tebe budu ano?" Chytil mě za tváře „zlato prosím slib mi že mě nikdy neopustíš ,nechtěl bych přijít o tak užasnou kamarádku a segru ,protože jsi jak moje sestra a ani o kluky však jsou to moji bratři,
jsme rodina akorát každý z jiného těsta a prostě " skočila jsem mu do řeči „BENE NEOPUSTÍME TĚ SLIBUJU " objala jsem ho.

I love you BenKde žijí příběhy. Začni objevovat