I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot.I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot.
I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT.
I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot.I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot.
I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot.I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot.
I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. "I am groot. I am groot. I am groot.I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot." I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot.I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot.
I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT "I am groot" I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT. I AM GROOT.
I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot.I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot. I am groot.