Kahretsin

114 8 3
                                    

Deku, All Might ile olan konuşmasını bitirince günün son dersi için sınıfına doğru yol aldı.

Dersin bitimine yakın Aizawa-sensei yarın bir kampa gideceklerini söyledi. Bunun üzerine bütün sınıf  sevinirken Aizawa-sensei 'Ama sıkı bir antrenman yapıcaz' diyince hep bir ağızdan yakındılar.(Iida ve Deku hariç)

Aizawa" Yakınmayı bırakın buraya eğlenmeye değil kahraman olmaya geldiniz."

Aizawa-sensei bunu söyleyince herkes susmuştu sonuçta haklıydı buraya kahraman olmaya gelmişlerdi.

Ders bitiş zili çalınca herkes yurda gitmek için ayaklandı.

Midoriya'dan

Okuldan çıkıp yurda doğru ilerlerken arkamdan bir ses duydum.

X" Oi Oi Oi! Çekil önümden AAAAAAAA... "

Bir anda bisiklet ile biri bana çarptı ben ne olduğunu anlamadan çocuk çoktan söylenmeye başlamıştı.

X" Ahh kafam sana çekil dedim öyle değil mi?!"

Deku" Ö-Özür dilerim ben bir anda şey olunca ben de şey yapama- "

X" Ay tamam tamam sus. Lan bir dakika hayır yaaa"

Çocuk üzgünce üzerime dökülen koyu mor sıvıya bakıyordu.

X" Kahretsin gençleştirme iksirinin hepsi dökülmüş. Ben şimdi onu nasıl yapayım bir günde, yarın teslim etmeliyim.

Deku" B-ben gerçekten özür dilerim istersen sana yardı-"

X" Sanki çok anlarsında"

Yüzüm düşünce çocuk bir of çekti sonra gözleri sonuna kadar açıldı ve kekelemeye başladı.

X" B-bir dakika b-bundan bir yudum içmek  2 yaş gençleştirir bunun içinde beş yudumluk vardı hepsi üzerine  d-döküldü normalde içer içmez etki yapar ama tenine temas edince bir gün sonra etki yapar. Olamaz yani sen yarın... "

Gözlerim onunkilerden daha da çok açılmıştı.

X" Şuan kaç yaşındasın?

Deku" O-on beş"

Endişeyle ona bakarken parmaklarıyla bir şeyler saydı daha sonra bana döndü.

X" Sana bir kotu bir iyi haberim var. Kötü olan yarın güne beş yaşında başlayacaksın. İyi haber ise bu sadece bir hafta sürecek."

Ona "ne diyon lan" bakışı atarken o bana omuz silkip bisikletini kaldırıp yanımdan uzaklaştı etrafıma bakınca kimsenin olmadığını fark ettim.

'Hadi bakalım çık işin içinden çıkabiliyorsan'

Yurda gelip odama geçtim. Üzerimdeki iksiri temizlemek için banyoya gittim belki yıkayınca etkisi geçer diye.

Ahh kimi kandırıyorum ki umarım yarın aynen bu şekilde uyanırım.

My Little Deku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin