De parcă nu era de ajuns ,Regatului Solasta cere o întâlnire cu familia regală, familia din care fac parte acum și eu ,în 2 zile .
După ce s-a aflat că sunt jumătate Luptătoare a morții și jumătate Luminoasă a început hărmălaia. Regele însă a privit chestia asta ca un avantaj ,sunt aproape unică ținând cont că am puterile luminii și ale întunericului. De aceea a decis ca trebuie să fiu logodnica fiului său, moștenitorul Regatului Acrasia, Caelum ,toate fetele întorc capul după el , nu le condamn sincer ,părul lui roșcat și ochii lui albaștri fac tot spectacolul ,însă nu e genul meu .
Căsătoria este doar de formă ,de formă este și imaginea prințului perfect .Caelum este un tip foarte agresiv ,din câte îl văd eu .Urlă la toți cei nu-i fac pe plac.Un îngâmfat. Nu am avut o conversație cu el până acum ,dar nu-mi fac griji, nu îmi este frică de el .N-are decât să urle până nu mai poate .
Sunt Freya Kalider, sunt sigură că o să aibă grijă cu cine se pune ,poate să fie și regele ,pe mine nimeni nu mă calcă în picioare.
Am aflat că va avea loc un bal ,nu știu exact de ce,se zice însă că sunt infiltrați și câțiva Luminoși. Regele normal că nu si-a putut ține gura așa că a început să spună despre logodnă. Vestea a ajuns până în Solasta ,nimănui nu-i prea vine să creadă că Regatul Acrasia o să aibă un alt rege .
CITEȘTI
Chemarea
FantasyFreya a aparținut mereu întunericului. Acum încearcă să găsească o cale să rămână acolo dar fără să fie controlată de nimeni altcineva .