-Lara wstawaj! W tej chwili idź po grzyby do pani Sary.
-Już się robi wujku...
Drogi pamiętniku...
Jak widzisz już po wstaniu mój wujek się na mnie drze. Gdy Ewelin jest w domu (żona wujka) jest normalny ,nie drze się na mnie. Odchodząc o tego wszystkiego, nigdy nie pisałam o moich marzeniach bo uważałam , że są głupie ale napisze, więc największym marzeniem jakie chce spełnić jest wyjść z naszej wioski ale nie mogę bo jesteśmy otoczeni wielkim murem ponieważ za nim w lesie kryją się straszne potwory, wilkołaki wampiry ,wróżki i wiedźmy każdy z nich jest zły i przerażający na swój sposób
- Lara miałaś iść po grzyby!! Co ty tam piszesz?
- Już idę wujku
Drogi pamiętniczku do jutra...
Ubrałam ciepłą bluzę i szare dresy. Poszłam do pani Sary po grzyby, uwielbiałam do niej chodzić ponieważ Sara opowiadała mi legendy o stworzeniach za murem.
Lara otworzyła drzwi do sklepu Sary
- Dzień dobru Saro jak tam dzień ci mija ?
- A nawet dobrze, po co dziś przychodzisz?
- Wujek kazał mi przyjść po grzyby. Wiem że codziennie coś mi każę ale nic na to nie poradzę. Jutro przyjeżdża Ewelin więc nie będę cię tak często odwiedzać .
- Och... jaka szkoda. Lara nie przejmuj się nim odkąd pamiętam zawsze był marudny i każdemu rozkazywał .
Uśmiechnęłam się lekko
- To ile będzie ? - chciałam szybo skończyć temat o wujku ponieważ nie lubiłam o nim gadać.
- A no tak zapomniałam to będzie 5 denów.
- Lara a może chciałabyś posłuchać o stworzeniach za murem
- Jasne!! Dobrze wiesz , że uwielbiam o nich słuchać...
-A więc tak ludzie wilkołaki, wampiry, wróżki i wiedźmy żyły w zgodzie nikt siebie nie okradał z jedzenia ani nie próbował siebie zabić każdy się ze sobą bawił do czasu... Gdy wiedźmy nie zaczęły wykradać wampirą jedzienie. Wampiry na początku oskarżyły wilkołaki ale one zaprzeczały , później wróżki one też zaprzeczały i na końcu spytały się wiedźm one pomimo, że była to prawda też zaprzeczyły. Zostali ludzie wampiry nie uwierzyły ludziom i zaczęły...
- LARA GDZIE TY JESTEŚ!
- O nie zasiedziała się - kurczę zapomniałam o wujku muszę już lecieć Sara Pa!
- Pa!
——————————-
Twórca :
Mam nadzieję że spodoba wam się moja pierwsza książka ❤️❤️
Jak myślicie co zrobiły wampiry z ludźmi?
Jutro postaram się coś napisać360 słów...
CZYTASZ
Dream world
Teen FictionLara ma 16 lat i mieszka w małej wiosce otoczonej wielkim murem ponieważ za nim są straszne stwory . Jej rodzice nie żyją więc musi mieszkać u wrednego wujka i jego jakże kochanej żony . Lara kocha marzyć i planuje spełnić swoje marzenia o wyjści...