𝗖𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿 1

8 2 0
                                    

𝐘/𝐍 𝐏𝐨𝐯'𝐬

𝐓𝐨𝐝𝐚𝐲 𝐈 𝐡𝐚𝐝 𝐚 𝐞𝐱𝐚𝐦 .... 𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐱𝐚𝐦 𝐢𝐬 𝐦𝐲 𝐝𝐞𝐭𝐞𝐫𝐦𝐢𝐧𝐚𝐧𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐲 𝐮𝐧𝐢𝐯𝐞𝐫𝐬𝐢𝐭𝐲 ... 𝐈 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐤𝐞𝐞𝐩 𝐢𝐭 𝐮𝐩 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐮𝐩 ... "𝐈'𝐥𝐥 𝐠𝐞𝐭 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐧𝐨𝐰 𝐚𝐮𝐧𝐭𝐲" 𝐈 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐦𝐲 𝐚𝐮𝐧𝐭𝐲 ... "𝐓𝐚𝐤𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐘/𝐍 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐥𝐮𝐜𝐤 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐞𝐱𝐚𝐦" 𝐚𝐮𝐧𝐭𝐲 𝐫𝐞𝐬𝐩𝐨𝐧𝐝 𝐘/𝐍 𝐢𝐦𝐦𝐞𝐝𝐢𝐚𝐭𝐞𝐥𝐲 ...

-𝐞𝐧𝐝 𝐘/𝐍 𝐩𝐨𝐯'𝐬 -

𝐘/𝐍 𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐫𝐦𝐚𝐥 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐮𝐧𝐭𝐲 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐨 𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐨𝐮𝐭𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭𝐫𝐲 ... 𝐘/𝐍 𝐢𝐬 𝐭𝐨𝐩 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐛𝐮𝐭 𝐘/𝐍 𝐝𝐨𝐞𝐬'𝐧𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 ... 𝐒𝐡𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐨𝐧𝐞 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐧𝐚𝐦𝐞 𝐢𝐬 𝐊𝐚𝐧𝐠 𝐌𝐢 𝐑𝐚𝐞 ...

𝐘/𝐍 𝐩𝐨𝐯'𝐬

𝐔𝐠𝐡 𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐌𝐢 𝐑𝐚𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐡𝐚𝐯𝐞 30 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 ... 𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 3 𝐦𝐢𝐧𝐮𝐭𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐡𝐮𝐠 𝐘/𝐍 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐈'𝐦 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐦𝐞 ... "𝐖𝐡𝐲 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐚𝐭𝐞 𝐭𝐨𝐝𝐚𝐲" 𝐘/𝐍 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐚𝐧𝐠𝐫𝐲 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐭𝐨 𝐌𝐢 𝐑𝐚𝐞 ... "𝐌𝐢𝐚𝐧𝐡𝐞 𝐘/𝐍 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐰𝐚𝐬 𝐦𝐢𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐰𝐚𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐟𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐮𝐬𝐡 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐛𝐮𝐬 𝐬𝐨 𝐧𝐨𝐰 𝐥𝐞𝐭'𝐬 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬" 𝐌𝐢 𝐑𝐚𝐞 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐁𝐢𝐠 𝐒𝐦𝐢𝐥𝐞 𝐭𝐨 𝐘/𝐍 ... "𝐍𝐞𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐫𝐞𝐩𝐞𝐚𝐭 𝐢𝐭" 𝐘/𝐍 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐚 𝐛𝐢𝐠 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞 ...

𝐘/𝐍 𝐚𝐧𝐝 𝐌𝐢 𝐑𝐚𝐞 𝐚𝐫𝐫𝐢𝐯𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐨𝐰𝐧 𝐭𝐚𝐛𝐞𝐥 ...

𝐓𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬𝐦𝐚𝐭𝐞 𝐬𝐨 𝐞𝐱𝐜𝐢𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐚𝐥𝐤 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐧𝐞𝐰 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐞𝐧𝐭 ... 𝐘/𝐍 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐢𝐠𝐧𝐨𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐲 ... 𝐌𝐢 𝐑𝐚𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐘/𝐍 𝐭𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐘/𝐍 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐧𝐞𝐰 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐞𝐧𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐨 𝐌𝐢 𝐑𝐚𝐞 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐘/𝐍 𝐝𝐨𝐞𝐬'𝐧𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐚𝐭 ... "𝐘/𝐍 𝐘/𝐍 𝐘/𝐍 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐨𝐮𝐫 𝐧𝐞𝐰 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐞𝐧𝐭 𝐢𝐬 𝐚𝐧 𝐢𝐝𝐨𝐥 𝐛𝐮𝐭 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐠𝐫𝐨𝐮𝐩 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐫𝐞" 𝐌𝐢 𝐑𝐚𝐞 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐘/𝐍 ... "𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐜𝐚𝐫𝐞 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐈 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨 𝐧𝐨𝐭 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐮𝐝𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐛𝐜𝐬 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐫𝐞 𝐢𝐝𝐨𝐥 , 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐩𝐫𝐢𝐧𝐜𝐢𝐩𝐥𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐚 𝐰𝐚𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐚𝐩𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐮𝐬 𝐢𝐟 𝐰𝐞 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐮𝐝𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐬𝐨 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚𝐧𝐲 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐦" 𝐘/𝐍 𝐭𝐨𝐥𝐝 𝐭𝐨 𝐌𝐢 𝐑𝐚𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐬𝐞𝐫𝐢𝐨𝐬 𝐟𝐚𝐜𝐞 ... "𝐍𝐞𝐞" 𝐌𝐢 𝐑𝐚𝐞 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐩𝐨𝐮𝐭𝐞𝐝 𝐟𝐚𝐜𝐞 ... 𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐘/𝐍 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐢𝐧𝐮𝐞 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐲𝐢𝐧𝐠 ...

KANG TAEHYUN MY BESTIEWhere stories live. Discover now