....𝐖𝐡𝐞𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐢𝐧𝐞𝐬 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐫𝐮𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐰𝐡𝐲 𝐬𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐫𝐮𝐢𝐧𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐰𝐡𝐲 𝐲𝐨𝐮 𝐣𝐞𝐚𝐥𝐨𝐮𝐬 " 𝐌𝐢 𝐑𝐚𝐞 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐠𝐞𝐭 𝐢𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐥𝐚𝐩 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐜𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 ... " 𝐌𝐢 𝐑𝐚𝐞 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐝𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐞𝐚𝐧 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐧𝐨𝐰 " 𝐋𝐮𝐜𝐚𝐬 𝐚𝐬𝐤 ... " 𝐒𝐡𝐮𝐭 𝐮𝐩 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐬𝐚𝐦𝐞 𝐈 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐝𝐢𝐬𝐬𝐚𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐜𝐬 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐚𝐝 𝐛𝐚𝐜𝐤 " 𝐌𝐢 𝐑𝐚𝐞 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐞𝐚𝐭 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐮𝐟𝐟 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 ... " 𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐟𝐜𝐨𝐫𝐬𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐮𝐩 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐜𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐁𝐅𝐅 " 𝐒𝐨𝐨 𝐀𝐚𝐡 𝐡𝐨𝐥𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐥𝐚𝐩𝐩𝐞𝐝 𝐛𝐲 𝐌𝐢 𝐑𝐚𝐞 ... " 𝐈'𝐦 𝐧𝐨𝐭 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐒𝐨𝐨 𝐀𝐚𝐡 𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐘/𝐍 𝐬𝐡𝐞 𝐢𝐬 𝐧𝐨𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 " 𝐉𝐚𝐞𝐦𝐢𝐧 𝐦𝐚𝐝 ... " 𝐋𝐞𝐭'𝐬 𝐠𝐨 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐫𝐮𝐝𝐞 " 𝐂𝐡𝐞𝐧𝐥𝐞 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐮𝐟𝐟 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐨 𝐨𝐮𝐭 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬 ...
𝐘/𝐍 𝐩𝐨𝐯'𝐬
𝐀𝐚𝐠𝐡𝐡𝐡𝐡𝐡𝐠𝐡𝐡𝐚𝐠𝐚𝐠𝐡𝐡𝐡 𝐈 𝐡𝐚𝐭𝐞 𝐚𝐥𝐥 𝐦𝐞𝐧 ..". 𝐘/𝐍 !!! 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐝𝐨 𝐭𝐡𝐚𝐭 " 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧 𝐥𝐨𝐮𝐝 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐧𝐚𝐦𝐞𝐝 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐰𝐞𝐚𝐫 𝐚 𝐦𝐚𝐬𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐚𝐩 𝐭𝐨 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐟𝐚𝐜𝐞 ... " 𝐆𝐨 𝐠𝐨 𝐈 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐠𝐨 𝐈 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐞𝐥𝐚𝐲 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐈 𝐡𝐚𝐭𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 " 𝐘/𝐍 𝐜𝐫𝐢𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐢𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐢𝐫 ... " 𝐖𝐞'𝐫𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞 𝐢𝐭 𝐘/𝐍 𝐰𝐞 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐫𝐮𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮 " 𝐁𝐞𝐨𝐦𝐠𝐲𝐮 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐘/𝐍 ... " 𝐋𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐈 𝐛𝐞𝐠𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐞 " 𝐘/𝐍 𝐜𝐫𝐢𝐞𝐝 ... "𝐁-𝐛𝐮𝐭 𝐘/𝐍" ... "𝐘/𝐍𝐧𝐧𝐧𝐧𝐧 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞 " 𝐌𝐢 𝐑𝐚𝐞 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 ... " 𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐛𝐜𝐬 𝐛𝐞𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐰𝐡𝐢𝐥𝐞 𝐦𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐜𝐚𝐧 𝐠𝐨 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐈 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐡𝐞𝐥𝐩𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 " 𝐌𝐢 𝐑𝐚𝐞 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 𝐛𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲 ... " 𝐈𝐭'𝐬 𝐨𝐤𝐚𝐲 𝐰𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐛𝐞𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐨𝐨 " 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐘/𝐍 ... " 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐬𝐩𝐚𝐜𝐞 𝐰𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐭𝐚𝐥𝐤𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐘/𝐍 𝐭𝐨𝐦𝐨𝐫𝐫𝐨𝐰 " 𝐁𝐞𝐨𝐦𝐠𝐲𝐮 𝐩𝐚𝐭𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧'𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 ... 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐢𝐧 𝐬𝐮𝐝𝐝𝐞𝐧 𝐘/𝐍 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐛𝐞𝐡𝐢𝐧𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 "𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐜𝐬 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐛𝐞𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐦𝐞 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐦𝐲 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐈'𝐦 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 " 𝐘/𝐍 𝐜𝐫𝐢𝐞𝐝 ... "𝐇𝐞𝐲 𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭𝐭𝐢𝐞 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐜𝐫𝐲 𝐛𝐜𝐬 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐌𝐢 𝐑𝐚𝐞 𝐦𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧 " 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐘/𝐍 𝐛𝐚𝐜𝐤 ... "𝐖𝐞 𝐠𝐨 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐫𝐞𝐬𝐭 𝐨𝐤𝐚𝐲 " 𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧 𝐩𝐚𝐭𝐭𝐞𝐝 𝐘/𝐍 𝐡𝐞𝐚𝐝 ... "𝐆𝐨𝐦𝐚𝐰𝐨"𝐘/𝐍 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞𝐝 ... "𝐃𝐚𝐝𝐝𝐚"𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐚𝐯𝐞𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐡𝐚𝐧𝐝 ...
𝐘/𝐍 𝐩𝐨𝐯'𝐬
"𝐌𝐢 𝐑𝐚𝐞𝐞𝐞𝐞𝐞" 𝐘/𝐍 𝐜𝐫𝐢𝐞𝐝𝐝𝐝 ... "𝐘/𝐍𝐍𝐍 𝐜𝐚𝐥𝐦 𝐝𝐨𝐰𝐧 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 , 𝐫𝐞𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐞𝐨𝐦𝐠𝐲𝐮 𝐰𝐞 𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐛𝐲 𝐲𝐨𝐮𝐫𝐬𝐢𝐝𝐞" 𝐌𝐢 𝐑𝐚𝐞 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐘/𝐍 ... "𝐈𝐝𝐤 𝐈 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐰𝐚𝐫𝐦 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐫𝐞𝐦𝐢𝐧𝐝 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐒𝐞𝐨 𝐑𝐨𝐛𝐢𝐧 " 𝐘/𝐍 𝐡𝐮𝐠𝐠𝐞𝐝 𝐭𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐌𝐢 𝐑𝐚𝐞
... " 𝐈 𝐧𝐨𝐭𝐢𝐜𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐘/𝐍 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐒𝐞𝐨 𝐑𝐨𝐛𝐢𝐧 𝐯𝐢𝐛𝐞 𝐛𝐮𝐭 𝐡𝐞'𝐬 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐡𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐥𝐞𝐟𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐮𝐭𝐮𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 " 𝐌𝐢 𝐑𝐚𝐞 𝐭𝐞𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐮𝐩 ... "𝐈 𝐦𝐢𝐬𝐬 𝐡𝐢𝐦 𝐬𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡 " 𝐘/𝐍 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐦𝐨𝐯𝐞 𝐨𝐧 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐢𝐦 𝐛𝐜𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐒𝐞𝐨 𝐑𝐨𝐛𝐢𝐧 𝐚𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 ...𝐌𝐢 𝐑𝐚𝐞 𝐩𝐨𝐯'𝐬
𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧 𝐜𝐚𝐥𝐥𝐞𝐝
"𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨 , 𝐌𝐢 𝐑𝐚𝐞 𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐚𝐬𝐤 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐘/𝐍 , 𝐢𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐞 𝐧𝐨𝐰"𝐓𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧 𝐚𝐬𝐤 𝐝𝐢𝐫𝐞𝐜𝐭𝐥𝐲
"𝐘𝐞𝐚𝐡 , 𝐬𝐡𝐞'𝐬 𝐟𝐢𝐧𝐞 𝐧𝐨𝐰" 𝐌𝐢 𝐑𝐚𝐞