Bölüm 2

118 5 0
                                    

Bu gün okullar açılacaktı hemen Kalkıp duş aldım. Sonra Üstüme rahat Şeyler giyip aşağı indim.
Asya-"Anne ben kaçtım aç değilim ben burdan bir poça aldım hadi kaçtım hoşçakal"
Annem-"aferin kızım aç aç okula git tamam mı?"
Ben servisi beklerken dondum bari telefonla oynayım dedim. tam açtım ki servis geldi ama servis siyahtı ya tuhaf kıllanmıştım.Neyse bindim, şöförde siyah giyinimli böyle suratını göremedim. Bom boştu ben de bir yere oturdum. Bir yere müzik dinlemeye başladım.Sonra yanıma bir kız oturdu.
Eda-"merhaba ben Eda " dedi kız
Ben-"merhaba ben de Asya "dedim
Eda-"buralarda yenisin galiba ?"dedi
Ben-"evet daha yeni başlıyorum"dedim içimden dedim ki burdaki her kes çok mu yakışıklı ve güzel ben mi yoksa çok çirkinim diye düşündüm.
Eda-"sen şimdi neden her kes bu kadar güzel ve yakışıklı diye düşünüyordum di mi ?"benim ağzım yere kadar açıldı.
Ben-"evet de sen nerden biliyorsun bunu ?"diye sordum kızda şaşırdı.
Eda-"yani sen buranın nasıl bir okul olduğunu bilimiyor musun? Yani " bende şaşırdım.
Ben-"normal bir okul diye düşünmüştüm ama"
Eda-"buranın gerçek adının da ne olduğunu bilmiyorsun dimi ? " Dedi
Ben- " Esat Rockaway diye biliyorum ama "
Eda-" gerçekten sen ciddi misin ? " Ben Şaşkın gözlerle bakarken o devam etti
Eda-"burası normal bir yer değildir buranın gerçek adı Doğa üstü yetenekleri eğitme okulu "dedi bende içimden"oha ya tövbes noluyor burda" dedim.içimden
Eda-"burası çok gizli bir okuldur kimse bilmez çünkü normal insanlar gelemez buraya sadece tuhaf yetenekleri olan kişiler gelir."dedi ben "yok artık yaa oha "dedim içimden.
Ben-"Nnasıl yani ? O zaman benim işim ne burda " dedikten sonra bir Ağrı beynime girdi çünkü yine oluyordu yine Görüntüler olacaktı ve istemeden de olsa "ohh" diye ses geldi. Görüntüde az sonra servisin frenin patlayıp uçurumdan aşağı düşüceğimizi gördüm ve hemen şöförün olduğu yere doğru atladım.

Lanet okulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin