Can you hear me shout "please don't leave me"?

240 25 12
                                    

Medya ile okuduğunuz zaman güzel olur, biraz uyuyor sanırım..

**

13.01.22


Merhaba;

Yine ben geldim. Özledin değil mi sen de beni? Biliyorum bende seni özledim. Aslında amacım bu kadar uzun süre gitmek değildi, hatta gitmek hiç değildi..
Ama 2 gün önce gece eve geldi. Gitmek zorundaydım, bilirsin o gelirse giderim, gelmezse seninle dertleşirim.

Çoğunlukla dertleşiyorum zaten değil mi?

Bak sana neler olduğunu anlatayım;

Sana içimi döküyordum her zaman ki gibi, sonra zil çaldı gece saat 3 olmuş. Onun geleceğini tahmin etmemiştim.

Beni görünce gülümsedi, uzun zaman sonra ilk defa gülümsedi bana biliyor musun?
Sana nasıl mutlu olduğumu anlatamam.
O gülümseyince bende gülümsedim.
Bütün o yaşadığım acıları unutmuş gibiydim biliyor musun? Sanki o asla benden gitmemiş gibi gülümsedi, gülümsedim.

Sonra sarıldı bana, bir kez daha şaşırdım. Karşılık verdim, o aşık olduğum kokusunu içime çekmek istedim ancak yapamadım.
Çünkü onun kokusunu alamamak o kadar kötü hissetiriyor ki, kalbimin üzerine sanki kocaman bir gökdeleni koymuşlar gibiydi.

O kahve kokusu yerine, başka bir kokuyu içime çekmek içimi sızlattı.
Nefesimi tuttum biliyor musun? Geri çekildim hemen şaşırdı.
Ama yine belli etmedim, yine gülümsedim ona olup olmadığını sordum.

Hayır gelmeden önce bir şeyler yedim dedi, nerede? Eminim ki o güzelce doyurmuştur sevgilimi..

Hiç üstelemedim, elimden tuttu. Sıcak ellerime değdi soğuk elleri.
Salonda ki siyah renkte ki koltuğumuza oturdu, üzerine çekti beni. Önce bir irkildim, bir kaç ay önce olsa buna gülerdim ama bu sefer korktum, istemedim..

Yüzünü boynuma gömdü, öptü, kokumu içine çekti.
Sonra "seni seviyorum" dedi.
Ama bu içten bir şekilde söylemedi, daha çok ihtiyaç gibiydi.
İlk defa bana bu iki kelimeyi kullandığında huzursuz hissettim.
İleri gitmesini ilk defa istemedim, ama engel de olmadım.
Sonrası zaten teslimiyetti..

Ama biliyor musun? Canımı yaktı, hem fiziksel olarak hem de ruhsal olarak. Bana kendimi berbat hissettirdi.
Ama yine de ondan vazgeçemiyorum.
Bu yüzden seninle 2 gün konuşamadık, çünkü kendime gelemedim.

someone you loved | hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin